![]() |
ЗАЗ 114017 1995 р.в.
Вложений: 9
Взяли ми наприкінці літа 2010 року цього запорожця з ручним керуванням 95 р.в. з двигуном 0,9 Фіат з пробігом 52 тис.км. Стояв він бідний у гаражі, напевно довго. Бо був у якійсь пилюці та приспущених колесах. На диво, після під'єднання акумклятора, це чудо завелося з другої спроби.
Авто було вимито, підварено в 3-х місцях, залито, змонтовані підкрилки, поставлені педалі й знято ручне керування, запрацювали повороти та аврійка (600грн.). Згодом, були замінені радіатор, верхній та нижній патрубки. |
Вложений: 2
Був замінений регулятор напруги, бо старий не справлявся із задачею. Фари та вентилятор пічки в такт з педаллю газу працювали:). На фото старий та новий, установлений на місце старого. З часом - знайдеться для нього краще місце.
|
Вложений: 2
Ще була замінена пробка бачка тормозної рідини (25 грн.), "бігунок" трамблера (85 грн.),
|
Вложений: 5
Сьогодні, оскільки три дні не їздив, довелось чистити машинку від снігу. Лопнув верхній патрубок (від термостата до радіатора) - був замінений на схожий. Також, нарешті, установив паливний фільтр.
На даний момент пробіг уже 72 тис. За ці 20 тис, які пробігли за 4 міс. обривало фланець, яким випускний колектор чіпляється до трубки резонатора. Випускний колектор чавунний, але п'яному зварювальнику на СТО вдалося, попередньо нагрівши, приварити все на місце. Зрозуміло, що це не надовго. Хоч і катається вже місяць. Можливо у когось є такий від Фіатовського двигла? |
а не плохо ли новому патрубку на его месте? как-то он подозрительно изогнут... циркуляции это не помешает?
|
Цитата:
|
нужно было отрезать кусочек патрубка со стороны радиатора и ничего не загибалось так страшно, лучше конечно не станет но эстетичней стало бы.
|
Цитата:
|
Цитата:
|
Сьогодні увечері десь зарядка зникла. На акумуляторі доїзжав. Завтра шукатиму, в чому справа.
|
На генераторі відпала клема (замінили самостійно). Сам генератор перевірили на стенді (5 грн.) - "аж зашкалює"! Заразом замінили ремінь генератора. Ремінь BOSH залишився від старого господаря.
Учора відпала якась тяга від куліси до коробки. Зварювальник заварив (70 грн). Випускний колектор підварили та усі прокладки до глушника замінили - відновили герметизацію (200 грн.). Машинка знов "бігає":)... і непогано... |
Вы пишите цены запчастей и работ,
когда у кого-то что-то сломается, уже примерно можно будет представлять сумму... |
Вложений: 1
Обірвався (де виходить з оболонки й кріпиться до ручки) тросик відкривання капота (15 грн.). Замінили. Через день - новий обірвався (уже під капотом на замку). Що за якість?...
Сьгодні придбав новий у іншій торговій точці (те ж за 15 грн). Можливо, довше працюватиме:). |
Цікаво а як веде себе фіатовський двигун ?
Чи правда пишуть шо він слабенький? не хватає потужності? який розход? |
Вложений: 1
Цитата:
Була три роки тому також фіатівська 93 р.в. (на фото знизу). Брали її з пробігом 30 тис. На 60 тис продали - поїхала у Вінницю. Вона мала 5 ст. КПП і брала 4,5-5л. по трасі. |
ну при зимній резині, і при 130 моя 1.2К теж буде брати 6,5 до 7 оптимальна швидкість 90! тоді буде меньше і у вас
такшо головне йти на самих оптимальних обертах для наших двигуні 3,5 а вам прямий шлях на фіатовський форум, там мабуть все про такі двигуни написано, вони вроде на пандах стояли а є якісь зовнішні ознаки машин з фіатовськими двигунами? ну там буква Ф, або якісісь в салоні примочки, звук роботи двигуна спецефічний? |
Цитата:
|
Сьогодні заварили випускний колектор (150 грн.). Здається, так тихо ще машинка не працювала з моменту її придбання:).
Відігнали її електрику. Необхідно трішки полазити: правий бік габарити, аварійка, обігрівач заднього скла, світло заднього ходу, замінити блок запобіжників. |
Цитата:
|
Цитата:
|
Цитата:
|
Цитата:
|
Цитата:
|
Цитата:
Регулятор у меня не полностью вышел из строя. Просто плохо стабилизировал. Вечером фары меняли яркость в такт с оборотами двигателя - т. е менялось напряжение. |
Вложений: 3
Ось ще 1140:)грн. пішло.
Підключений обігрівач заднього скла. Встановили кнопку, реле, провели провід. Виявилось, що із заводу на інвалідках економили. Замінили бензонасос - підтікав та перестав докачувати останнього дня. Замінили масло в коробці передач на ХАДО. Замінили блок запобіжників. Встановили лівий повторювач. Нарешті зробили карбюратор (160 грн.) - промили, відрегулювали, дали гарантію 4 міс. Відновили контакти. Знову права сторона габаритів працює. Переставили регулятор напруги - стало трохи компактніше. |
Цитата:
вроде всьо такое мелкое, а так много насобиралось... |
Вложений: 5
Цитата:
Дрібниці так багато тягнуть... Стара машинка. Ще почнуться: резиночки, сальнички, шлангочки... А ще, ми покупались... |
Цитата:
И еще вопрос, вы какой ставили масляный, и воздушный фильтр? |
Вложений: 4
Цитата:
Масляний фільтр не пам'ятаю який. Якийсь маленький. Повітряний AF 120. На базарі таких немає. Брав у автомобільному великому магазині по 20 грн. |
Цитата:
Спасибо за помощь |
Дщброй ночи,извените што так позно,ну ето не так важно.Не подскажите,Вы порог и крыло варили?Если да,то понимаю што порожок можна купить,а вставка на крыло как?
|
Цитата:
|
Цитата:
Купити можна все. Якщо на базарі чогось немає, то є розборка, пункти металобрухту, знайомства. |
Цитата:
|
Новий бензонасос перестав качати. Говорив я майстру - став плунжерний...
Пробіг на даний час 72 тис. |
Цитата:
читай про ВСД тут |
Цитата:
Не знаю що у кого як, але я на Жигулях за 40 тис пробігу поміняв два, поки не поставив плунжерний. На Запорожці 968М теж поставив після жигулівського. У мене, насправді, як виявилось, шлангочка тріснула:) перед бензонасосом. Тому учора новий і не качав. Буду надіятись, що новий "жигулівський" насос працюватиме довго. |
Вложений: 1
Стало "троїти", зникла тяга. Замінили кришку трамблера (230 грн) та комплект свічок.
У старій кришці прошивала напруга між контактами - тріщина:(. Знову все нормально. |
Цитата:
|
ну например в магазине запчастей фиат или на экзисте ;)
|
Вот товарищи с фиатовского форума подкинули книжечку где есть как наш движок так и карбюратор, вот ссылка http://ftp.fiat-club.org.ua/Manuals/...27_by_Paul.pdf
|
Машинка їздить. Все нормально. Не було жодного разу, щоб у ці морози не завелась, хоч і на мінералці. Аж дивно. Ось думаю у Славіка МПСЗ взяти. Поки що оджас поставлю. Витрата палива щось стала великою - до 10л. Можливо, що катаюсь лише містом і на невеликі відстані.
|
Я вот так читаю и мне интересно - если все наши деньги, потраченные, к примеру, года за 3-5 на ремонт и запчасти, особенно если делать не самому, а у мастеров соответствующих - не дороже ли это будет, чем купить какую-то бюджетную иномарку типа Шкоды?
Или там сейчас такое же плохое качество, как ТС приводил с тросикм открывания капота? |
Цитата:
|
Ну да, согласен.
|
Катаюсь мало. На роботу, з роботи та трохи містом. В середньому - 40 км. в день. Так що можу сказати - таврію обслуговувати дешево:) - нічого, крім пального, як писали деякі автомобілісти в гілці: http://tavria.org.ua/forum/showthrea...t=36649&page=2. Сьогодні загнав на мийку: 40 грн.
|
Цитата:
|
Цитата:
Від старості якісь резинки треба міняти: шлангочку на бачок склоомивача, підкапує тосол (нижній патрубок з радіатора), зникає тормозуха (раз на місяць доливаю), десь щось підкапує в салон на коврик пасажира. Витрати бензину весною упали до 6,8л. Здається, масла почала менше брати. Якось треба буде тормозні колодки подивитись та ручник зробити. |
Цитата:
|
Їду кілька днів тому додому й думаю: "будете сміятись, але, вона (машинка) таки їздить:D".
Виходжу зранку, дивлюсь - під машинкою калюжка масла. Як наче хто підлив. Я вже звик до кількох крапель тосолу (ліньки підтягнути хомутик нижнього патрубка), але не масла. При чому рівень масла, тосолу й тормозухи - в нормі. І так три дні. Назавтра домовився з товаришом - подивиться. Заразом і колодки задні замінимо. А то вже набридло, коли давиш з усих сил, а гальмує лише одне переднє колесо. |
Сьогодні щось обірвалось у зчепленні. Упала педалька. У п'ятницю подивимось.
Купив прокладку клапанної кришки 15грн. Тепер масло підкапувати не буде. Виявляється, у нас на автобазарі є магазинчик, де майже все є в наявності на фіатовський двигун. Якщо чогось і немає (неходового), термін поставки 2 дні. |
Пару днів тому замінив тросик зчеплення (самостійно:D). 35 грн. Якось легко стало вижиматись. 3 дні їздить нормально. Тільки вільний хід педальки великий. Проконсультуюсь та підрегулюю.
Учора увечері знову обірвало випускний колектор. Четвертий раз варити не хочу. Буду знаходити цілий. Поки що їзджу, як на спортивній:D. |
Замінили випускний коллектор (250 грн), дві подушки під двигуном, якийсь сальник, прокладку клапанної кришки, трубочку склоомивача. Відрегулювали клапана.
Машинка їздить дуже добре й дивовижно тихо:). Попереду - заміна радіатора пічки, прокладки під бензонасосом, передніх сидінь. По ходовій - просяться дві шарових та усі чотири амортизатори. |
А прокладки под крышку клапанов вы где покупали?
|
Цитата:
Цитата:
|
Хороший у вас базар, у нас только под заказ и стоит 40 грн.:( А воздушный фильтр вы тоже на рынке покупаете?
|
Воздушный фильтр в крупном автомагазине.
Если что нужно, могу переслать. Только сейчас я в Киеве почти всегда. Только на выходные езжу в Полтаву. Быстро не получится. |
Понял, если у себя не найду, тогда к вам обращусь, а сколько у вас стоит такой воздушный фильтр?
|
Цитата:
|
Цитата:
Радіатор пічки також замовив. |
На печке стоит радиатор такой же как и на ваз-2108-09-99, я себе менял, отдал 140грн. за него.
|
Цитата:
|
Старий резонатор замінили 130грн. Поставили "вантажну" ляду (придбав у Капітана).
На скатах корд виглядає, малюнки ледь проглядаються:). Замінили поки що 2 шт. Скоро замінемо ще 2. На зиму перевзуватись ні в що. Фінансів не достатньо. Зимою я нею їзжу лише на роботу та з роботи. |
Весна.
Завів машинку. Їздить. Пробіг 80тис. Поставив комплект старої, але не б/в літньої імпортної гуми (придбав через київського товариша за 600грн). По машинці необхідно замінити передні стойки (замінених восени вистачило лише на 3 тис. км.:(). Наступного тижня замінимо масло, фільтри. Проглянемо проводку. Одна фара ближнього світла і задній габарит не світиться. |
Ты просто запор маньяк в хорошем смысле , если у тебя их 4 штуки :D
|
А какие стойки вы ставили что их хватило только на 3 тыс.?
|
Цитата:
Цитата:
Обычно, передние стойки выхаживают у меня 60-80 тыс. |
Вложений: 2
Почалось літо. Пробіг 80 тис.
Витрати пального приємно дивують: 5л. (траса), як і має бути. Замінили передні амортизатори на рідні Агат та шарові. Свіженьке масло й фільтри. Усе працює. Машинка їздить потроху постійно. |
Вмер движок.
Міняти на стандартний таврійський не хочемо. Вирішили капіталити. Розібрали - прогорів третій поршень. Трохи царапнуло головку. Віддали на шліфовку: 700грн. Шукаємо комплект поршнів, кільця та інше залізяччя. Поки викинули движок - підваримо "стакани", бо трохи пішли тріщини з обох сторін. |
Закінчується капремонт. Довго чекали "вкладиші" Вкинули уже близько 5 тис грн.
Плануємо у понеділок уже виїхати. |
Да, не дешево, не проще было купить откапиталенный движок.
|
Цитата:
Мне фиата расход нравится. Также, уговорили не ставить газ. Хотя, я противник езды на бензине. Газ для машинки вкуснее. |
Да мне он тоже нравится как своей работой так и апетитом, но всеже 5 тысяч за капиталку это не мало.
|
Цитата:
|
Цитата:
|
Після капіталки двигун працює значно тихіше. "Шепче", як кажуть.
Мотористу за роботу віддав 1000грн. Вийшов з ладу термостат. Можливо, хтось підкаже, де таке чудо знайти? |
Здравствуйте, посмотрите вот здесь, я не покупал там еще, но можете попробовать. http://www.autoweb.in.ua/Search/Car/35/480/2637/163
И вот у них тут в разделе двигатель можно посмотреть то что интересует. http://www.autoweb.in.ua/Search/Car/35/480/2637 Вот тут еще можно поспрашивать http://www.autoklad.ua/cars/fiat/FIA...80-2637-10195/ |
Цитата:
|
А просто в магазине нет термостатов ?
|
такой попробуй найди, да и в половину дороже он в магазине будет, уже проверено.
|
Про термостат скажу просто когда кончился родной, перестал закрываться врезал доп термостат то нивы один вход заглушил но просверлил в клапане через корпус дырочку 3мм чтоб циркуляцыя сохранилась. можно вобще выкинуть нутро из родного и он превратится в тройник с фланцем и дальше колхозить на шлангах систему с какам хошь термосом верхний розлив, нижний розлив.
|
Термостат заказали по этой ссылке за 226грн:
Цитата:
После заказа на след. день перезвонили, на электронку сбросили реквизиты. После моей оплаты через день выслали. Термостат пришел целый, хоть и пересылали "новой почтой":). |
Недавно "накрылся" стартер. Потолкали машинку пару дней.
Мастер поколупался, припаял какой-то проводок (50 грн) - машина заводится сама... Для профилактики почистили пятаки и заменили щетки. |
Цитата:
|
Уже 97тис.
|
Цитата:
|
Цитата:
Просяться до заміни права цапфа, обидва опорні підшипники та моторчик пічки (уже замовили за 190 грн), бо пищить сильно. |
Зимою робити нічого. Вирішили і кузов трохи підшаманити. Замінили крила та капот, поварили стакани. На все про все вийшло близько 3000грн.
Машинка готова до сезону літо-осінь. Вона у нас прорабська машина. Іздить прораб, коли є робота. Підвозить всякі пластикові фігнюшки для монтажу сільських водогонів. |
Накрився стартер. Допоможіть, будь-ласка знайти б/ушний фіатостартер.
|
Цитата:
|
Цитата:
|
Цитата:
Krim4anen подбросил хороший сайт. Попробуем... Все же может у кого завалялся... Многие меняли фиатовский движок на мелитопольский. |
Цитата:
|
Нещодавно один такий мотор переступив рубіж у 380 тисяч :) без капремонту
таврія 1995 року, інвалідна |
Накрилась коробка. Третя передача вибиває. Напевно, ремонтувати немає сенсу.
Куплю б/в фіатокоробку або перехідну плиту під таврокоробку. |
Коробку зробили. Купили на розборці шестерню третьої передачі за 250 грн. Нова коштує понад 2500грн.
Поставили ручне керування для батька (б/в комплект 1000грн), робота з вартістю ремонту коробки 1200 грн. Після першої ж поїздки батька по місту вже перед гаражем заглохла машинка. Іскри немає. По телефону ніхто нічого внятного підказати не зміг. Запхали автівку в гараж. Наступного дня я проїхався по автоелектрикам в пошуках можливості перевірки такого комутатора. http://vs45.fex.net/d7ece12ea56850e6.../37.229.233.63 Ніхто подібного не бачив і, багато хто, навіть, не знає, що це таке... Довелось курити інтернет. Так мені вдалось перевірити все, крім комутатора. Один простий роботяга, який дуже поспішав додому колоти дрова на зиму :), промовив, що там стоїть катушка, як на газоні, а не датчик холла. І він колись переробляв газонівський комутатор. Перезвонивши знайомому механіку автопідприємства, переконався, що на ГАЗонах і ЗІЛах дійсно катушка. Заїхав в магазин вантажних автозапчастин, майже придбав ГАЗонівський комутатор :). Сильно злякавшись того, що в мене аж шість проводів, а в ГАЗонівському 131-му комутаторі всього три - поліз знову в інтернет. Прочитавши багато гарного про новітню розробку вінничан 131-й комутатор і, згадавши автоелектрика - лісоруба, ризикнув сотнею гривень і придбав 131-й комутатор. Згадавши електронну молодість, за 15 хвилин підключив новий комутатор. http://vs44.fex.net/a00ab1bf58597aca.../37.229.233.63 Автівка завелась миттєво. Ось так я став автоелектриком :) за півдня. Вчора встановив нові амортизатори на ляду 100грн пара - якісь російські. Старі, напевно, потекли від сонця. А може і від старості. Ще не працює водійський склопідйомник. Хочу якось розібрати і зробити нарешті. Літо все-таки на дворі. |
Текущее время: 18:04. Часовой пояс GMT +3. |
Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.