ТавроФорум

ТавроФорум (https://forum.tavria.org.ua/index.php)
-   Бортовой журнал (https://forum.tavria.org.ua/forumdisplay.php?f=21)
-   -   ЗАЗ 114017 1995 р.в. (https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=36242)

vitw 23.01.2011 21:39

ЗАЗ 114017 1995 р.в.
 
Вложений: 9
Взяли ми наприкінці літа 2010 року цього запорожця з ручним керуванням 95 р.в. з двигуном 0,9 Фіат з пробігом 52 тис.км. Стояв він бідний у гаражі, напевно довго. Бо був у якійсь пилюці та приспущених колесах. На диво, після під'єднання акумклятора, це чудо завелося з другої спроби.
Авто було вимито, підварено в 3-х місцях, залито, змонтовані підкрилки, поставлені педалі й знято ручне керування, запрацювали повороти та аврійка (600грн.).

Згодом, були замінені радіатор, верхній та нижній патрубки.

vitw 23.01.2011 22:04

Вложений: 2
Був замінений регулятор напруги, бо старий не справлявся із задачею. Фари та вентилятор пічки в такт з педаллю газу працювали:). На фото старий та новий, установлений на місце старого. З часом - знайдеться для нього краще місце.

vitw 23.01.2011 22:08

Вложений: 2
Ще була замінена пробка бачка тормозної рідини (25 грн.), "бігунок" трамблера (85 грн.),

vitw 23.01.2011 22:14

Вложений: 5
Сьогодні, оскільки три дні не їздив, довелось чистити машинку від снігу. Лопнув верхній патрубок (від термостата до радіатора) - був замінений на схожий. Також, нарешті, установив паливний фільтр.
На даний момент пробіг уже 72 тис. За ці 20 тис, які пробігли за 4 міс. обривало фланець, яким випускний колектор чіпляється до трубки резонатора. Випускний колектор чавунний, але п'яному зварювальнику на СТО вдалося, попередньо нагрівши, приварити все на місце. Зрозуміло, що це не надовго. Хоч і катається вже місяць. Можливо у когось є такий від Фіатовського двигла?

Dima. 24.01.2011 10:18

а не плохо ли новому патрубку на его месте? как-то он подозрительно изогнут... циркуляции это не помешает?

vitw 24.01.2011 19:52

Цитата:

Сообщение от Дмитрий Якубчик (Сообщение 1003348)
а не плохо ли новому патрубку на его месте? как-то он подозрительно изогнут... циркуляции это не помешает?

Пройшов до десятка точок по базару. Цей патрубок найбільше підійшов. Не знайшлося подібних, щоб загинались під 90 град. в протилежних напрямках. Сильно циркуляції не заважатиме, здається. Катався я сьогодні близько 50 км. містом. Температура 80-90. Норма.

kirillno 24.01.2011 22:44

нужно было отрезать кусочек патрубка со стороны радиатора и ничего не загибалось так страшно, лучше конечно не станет но эстетичней стало бы.

Dima. 24.01.2011 23:59

Цитата:

Сообщение от kirillno (Сообщение 1004556)
нужно было отрезать кусочек патрубка со стороны радиатора и ничего не загибалось так страшно, лучше конечно не станет но эстетичней стало бы.

да, я тоже об этом подумал...

vitw 25.01.2011 09:12

Цитата:

Сообщение от kirillno (Сообщение 1004556)
нужно было отрезать кусочек патрубка со стороны радиатора и ничего не загибалось так страшно, лучше конечно не станет но эстетичней стало бы.

Дякую за пораду. Згодом, перероблю.

vitw 25.01.2011 21:48

Сьогодні увечері десь зарядка зникла. На акумуляторі доїзжав. Завтра шукатиму, в чому справа.

vitw 27.01.2011 22:20

На генераторі відпала клема (замінили самостійно). Сам генератор перевірили на стенді (5 грн.) - "аж зашкалює"! Заразом замінили ремінь генератора. Ремінь BOSH залишився від старого господаря.
Учора відпала якась тяга від куліси до коробки. Зварювальник заварив (70 грн). Випускний колектор підварили та усі прокладки до глушника замінили - відновили герметизацію (200 грн.). Машинка знов "бігає":)... і непогано...

Dima. 27.01.2011 22:46

Вы пишите цены запчастей и работ,
когда у кого-то что-то сломается,
уже примерно можно будет представлять сумму...

vitw 29.01.2011 17:46

Вложений: 1
Обірвався (де виходить з оболонки й кріпиться до ручки) тросик відкривання капота (15 грн.). Замінили. Через день - новий обірвався (уже під капотом на замку). Що за якість?...
Сьгодні придбав новий у іншій торговій точці (те ж за 15 грн). Можливо, довше працюватиме:).

SLIVKA 29.01.2011 22:00

Цікаво а як веде себе фіатовський двигун ?
Чи правда пишуть шо він слабенький? не хватає потужності?
який розход?

vitw 30.01.2011 09:08

Вложений: 1
Цитата:

Сообщение от SLIVKA (Сообщение 1012632)
Цікаво а як веде себе фіатовський двигун ?
Чи правда пишуть шо він слабенький? не хватає потужності?
який розход?

Правда, слабенький. Все ж таки 0,9. Причіпи не потягаєш. Розганяється повільно. На високих же обертах, на трасі, наприклад, дуже швидкісний. Легко йде 120-130 км. При тому, що коробка на цій машинці 4 ст. Їсть, правда багато - 7л (по кругу). Напевно, до карбюаторщика проситься.

Була три роки тому також фіатівська 93 р.в. (на фото знизу). Брали її з пробігом 30 тис. На 60 тис продали - поїхала у Вінницю. Вона мала 5 ст. КПП і брала 4,5-5л. по трасі.

SLIVKA 30.01.2011 20:20

ну при зимній резині, і при 130 моя 1.2К теж буде брати 6,5 до 7 оптимальна швидкість 90! тоді буде меньше і у вас
такшо головне йти на самих оптимальних обертах для наших двигуні 3,5 а вам прямий шлях на фіатовський форум, там мабуть все про такі двигуни написано, вони вроде на пандах стояли
а є якісь зовнішні ознаки машин з фіатовськими двигунами?
ну там буква Ф, або якісісь в салоні примочки, звук роботи двигуна спецефічний?

vitw 30.01.2011 20:43

Цитата:

...а є якісь зовнішні ознаки машин з фіатовськими двигунами?
ну там буква Ф, або якісісь в салоні примочки, звук роботи двигуна спецефічний?
Зовнішніх прикмет жодних немає. Звук роботи двигуна дійсно специфічний - цепна передача все ж таки.

vitw 31.01.2011 20:02

Сьогодні заварили випускний колектор (150 грн.). Здається, так тихо ще машинка не працювала з моменту її придбання:).
Відігнали її електрику. Необхідно трішки полазити: правий бік габарити, аварійка, обігрівач заднього скла, світло заднього ходу, замінити блок запобіжників.

Krim4anen 31.01.2011 23:11

Цитата:

Сообщение от vitw (Сообщение 1002897)
Був замінений регулятор напруги, бо старий не справлявся із задачею. Фари та вентилятор пічки в такт з педаллю газу працювали:). На фото старий та новий, установлений на місце старого. З часом - знайдеться для нього краще місце.

А вы где покупали регулятор напряжения и бегунок трамплера, и как вообще с запчастями на даный двигатель?

vitw 31.01.2011 23:40

Цитата:

Сообщение от Krim4anen (Сообщение 1015187)
А вы где покупали регулятор напряжения и бегунок трамплера, и как вообще с запчастями на даный двигатель?

Регулятор напряжения - российского производства (35 грн) в автомагазине. Держит напряжение неплохо. Зарядка отличная. Фиатовский бегунок на авторынке, где запчасти на Фиат (85 грн). На двигатель запчасти заказать можно, но дешевле движок таврийский вкинуть:)...

Krim4anen 01.02.2011 21:17

Цитата:

Сообщение от vitw (Сообщение 1015238)
Регулятор напряжения - российского производства (35 грн) в автомагазине. Держит напряжение неплохо. Зарядка отличная. Фиатовский бегунок на авторынке, где запчасти на Фиат (85 грн). На двигатель запчасти заказать можно, но дешевле движок таврийский вкинуть:)...

Спасибо, а что в России делают регуляторы напряжения для фиатов?

vitw 01.02.2011 22:30

Цитата:

Сообщение от Krim4anen (Сообщение 1016681)
Спасибо, а что в России делают регуляторы напряжения для фиатов?

По току подходит. Не имеет значения к Фиату, Жигулям или еще к чему-то. Его задача просто стабилизировать напряжение и следить за зарядкой аккумулятора. Имеется светодиодный индикатор работы и основных неисправностей.

Krim4anen 01.02.2011 23:10

Цитата:

Сообщение от vitw (Сообщение 1016802)
По току подходит. Не имеет значения к Фиату, Жигулям или еще к чему-то. Его задача просто стабилизировать напряжение и следить за зарядкой аккумулятора. Имеется светодиодный индикатор работы и основных неисправностей.

ну это уже легче, а схема подключения тоже подходит, и как вы определили что регулятор напр выщел со строя?

vitw 02.02.2011 09:04

Цитата:

Сообщение от Krim4anen (Сообщение 1016890)
ну это уже легче, а схема подключения тоже подходит, и как вы определили что регулятор напр выщел со строя?

Схема подключения? Там всего 2 контакта, третий корпус крепится на корпус. Так что максимум 2 попытки:).
Регулятор у меня не полностью вышел из строя. Просто плохо стабилизировал. Вечером фары меняли яркость в такт с оборотами двигателя - т. е менялось напряжение.

vitw 02.02.2011 18:53

Вложений: 3
Ось ще 1140:)грн. пішло.
Підключений обігрівач заднього скла. Встановили кнопку, реле, провели провід. Виявилось, що із заводу на інвалідках економили.
Замінили бензонасос - підтікав та перестав докачувати останнього дня.
Замінили масло в коробці передач на ХАДО.
Замінили блок запобіжників.
Встановили лівий повторювач.
Нарешті зробили карбюратор (160 грн.) - промили, відрегулювали, дали гарантію 4 міс.
Відновили контакти. Знову права сторона габаритів працює.
Переставили регулятор напруги - стало трохи компактніше.

Dima. 02.02.2011 19:07

Цитата:

Сообщение от vitw (Сообщение 1018403)
Ось ще 1140:)грн. пішло.
Підключений обігрівач заднього скла. Встановили кнопку, реле, провели провід. Виявилось, що із заводу на інвалідках економили.
Замінили бензонасос - підтікав та перестав докачувати останнього дня.
Замінили масло в коробці передач на ХАДО.
Замінили блок запобіжників.
Встановили лівий повторювач.
Нарешті зробили карбюратор (160 грн.) - промили, відрегулювали, дали гарантію 4 міс.
Відновили контакти. Знову права сторона габаритів працює.

куда ж так много пошло то?? o_O
вроде всьо такое мелкое, а так много насобиралось...

vitw 02.02.2011 22:50

Вложений: 5
Цитата:

Сообщение от Дмитрий Якубчик (Сообщение 1018428)
куда ж так много пошло то?? o_O
вроде всьо такое мелкое, а так много насобиралось...

І хто знає, куди в машину гроші йдуть:)?
Дрібниці так багато тягнуть... Стара машинка. Ще почнуться: резиночки, сальнички, шлангочки...
А ще, ми покупались...

Krim4anen 02.02.2011 23:02

Цитата:

Сообщение от vitw (Сообщение 1018403)
Ось ще 1140:)грн.
Замінили бензонасос - підтікав та перестав докачувати останнього дня.

А какой вы бензонасос ставили?

И еще вопрос, вы какой ставили масляный, и воздушный фильтр?

vitw 02.02.2011 23:33

Вложений: 4
Цитата:

Сообщение от Krim4anen (Сообщение 1018788)
А какой вы бензонасос ставили?
И еще вопрос, вы какой ставили масляный, и воздушный фильтр?

Бензонасос якийсь для Жигуля. Майстер порадив, я йому повірив. Зфоткаю, якщо вийде - викладу фотки.
Масляний фільтр не пам'ятаю який. Якийсь маленький. Повітряний AF 120. На базарі таких немає. Брав у автомобільному великому магазині по 20 грн.

Krim4anen 03.02.2011 01:54

Цитата:

Сообщение от vitw (Сообщение 1018860)
Бензонасос якийсь для Жигуля. Майстер порадив, я йому повірив. Зфоткаю, якщо вийде - викладу фотки.
Масляний фільтр не пам'ятаю який. Якийсь маленький. Повітряний AF 120. На базарі таких немає. Брав у автомобільному великому магазині по 20 грн.


Спасибо за помощь

Кока Мироненко 03.02.2011 02:18

Дщброй ночи,извените што так позно,ну ето не так важно.Не подскажите,Вы порог и крыло варили?Если да,то понимаю што порожок можна купить,а вставка на крыло как?

splitsh 03.02.2011 07:17

Цитата:

Сообщение от Krim4anen (Сообщение 1019096)
Спасибо за помощь

бензонасос жигулёвский класика,маслофильтр восьмёрочный короткий ,воздушный ар 213

vitw 03.02.2011 09:12

Цитата:

Сообщение от Кока Мироненко (Сообщение 1019123)
...Вы порог и крыло варили?Если да,то понимаю што порожок можна купить,а вставка на крыло как?

Коли ми її придбали, підварили у трьох місцях: крило, днище під педалями, третє - не пам'ятаю уже. Пам'ятаю, лише що віддав за підварку 250 грн.
Купити можна все. Якщо на базарі чогось немає, то є розборка, пункти металобрухту, знайомства.

Krim4anen 03.02.2011 17:33

Цитата:

Сообщение от splitsh (Сообщение 1019152)
бензонасос жигулёвский класика,маслофильтр восьмёрочный короткий ,воздушный ар 213

Спасибо:yes:

vitw 04.02.2011 20:07

Новий бензонасос перестав качати. Говорив я майстру - став плунжерний...
Пробіг на даний час 72 тис.

SLIVKA 05.02.2011 12:59

Цитата:

Сообщение от vitw (Сообщение 1021778)
Новий бензонасос перестав качати. Говорив я майстру - став плунжерний...
Пробіг на даний час 72 тис.

не думаю http://www.semerka.info/daaz_vs_pekar
читай про ВСД тут

vitw 05.02.2011 14:15

Цитата:

Сообщение от SLIVKA (Сообщение 1022470)
не думаю http://www.semerka.info/daaz_vs_pekar
читай про ВСД тут

Дякую за інфу. Дуже корисно.
Не знаю що у кого як, але я на Жигулях за 40 тис пробігу поміняв два, поки не поставив плунжерний. На Запорожці 968М теж поставив після жигулівського.

У мене, насправді, як виявилось, шлангочка тріснула:) перед бензонасосом. Тому учора новий і не качав. Буду надіятись, що новий "жигулівський" насос працюватиме довго.

vitw 07.02.2011 19:40

Вложений: 1
Стало "троїти", зникла тяга. Замінили кришку трамблера (230 грн) та комплект свічок.
У старій кришці прошивала напруга між контактами - тріщина:(.
Знову все нормально.

Krim4anen 09.02.2011 16:48

Цитата:

Сообщение от vitw (Сообщение 1025586)
Стало "троїти", зникла тяга. Замінили кришку трамблера (230 грн) та комплект свічок.
У старій кришці прошивала напруга між контактами - тріщина:(.
Знову все нормально.

А где же вы нашли именно такую крышку трамблера?

dimon.zp 09.02.2011 19:46

ну например в магазине запчастей фиат или на экзисте ;)

Krim4anen 14.02.2011 22:23

Вот товарищи с фиатовского форума подкинули книжечку где есть как наш движок так и карбюратор, вот ссылка http://ftp.fiat-club.org.ua/Manuals/...27_by_Paul.pdf

vitw 26.02.2011 10:26

Машинка їздить. Все нормально. Не було жодного разу, щоб у ці морози не завелась, хоч і на мінералці. Аж дивно. Ось думаю у Славіка МПСЗ взяти. Поки що оджас поставлю. Витрата палива щось стала великою - до 10л. Можливо, що катаюсь лише містом і на невеликі відстані.

Punk 26.02.2011 17:42

Я вот так читаю и мне интересно - если все наши деньги, потраченные, к примеру, года за 3-5 на ремонт и запчасти, особенно если делать не самому, а у мастеров соответствующих - не дороже ли это будет, чем купить какую-то бюджетную иномарку типа Шкоды?
Или там сейчас такое же плохое качество, как ТС приводил с тросикм открывания капота?

vitw 26.02.2011 18:27

Цитата:

Сообщение от Punk (Сообщение 1053220)
Я вот так читаю и мне интересно - если все наши деньги, потраченные, к примеру, года за 3-5 на ремонт и запчасти, особенно если делать не самому, а у мастеров соответствующих - не дороже ли это будет, чем купить какую-то бюджетную иномарку типа Шкоды?
Или там сейчас такое же плохое качество, как ТС приводил с тросикм открывания капота?

Да все так, только ездить сейчас нужно. А иномарка, даже бюджетная, дороговато пока для среднего Украинца, даже киевлянина. А брать старье, так лучше наше. Или ездить редко. А не по 60 тыщ в год, как получается у меня.

Punk 27.02.2011 14:12

Ну да, согласен.

vitw 13.03.2011 20:02

Катаюсь мало. На роботу, з роботи та трохи містом. В середньому - 40 км. в день. Так що можу сказати - таврію обслуговувати дешево:) - нічого, крім пального, як писали деякі автомобілісти в гілці: http://tavria.org.ua/forum/showthrea...t=36649&page=2. Сьогодні загнав на мийку: 40 грн.

splitsh 04.04.2011 20:49

Цитата:

Сообщение от vitw (Сообщение 1071607)
Катаюсь мало. На роботу, з роботи та трохи містом. В середньому - 40 км. в день. Так що можу сказати - таврію обслуговувати дешево:) - нічого, крім пального, як писали деякі автомобілісти в гілці: http://tavria.org.ua/forum/showthrea...t=36649&page=2. Сьогодні загнав на мийку: 40 грн.

как успехи

vitw 04.04.2011 21:01

Цитата:

Сообщение от splitsh (Сообщение 1097866)
как успехи

Та, майже все нормально. Пробіг 74 тис. Катаюсь постійно.
Від старості якісь резинки треба міняти: шлангочку на бачок склоомивача, підкапує тосол (нижній патрубок з радіатора), зникає тормозуха (раз на місяць доливаю), десь щось підкапує в салон на коврик пасажира. Витрати бензину весною упали до 6,8л. Здається, масла почала менше брати.
Якось треба буде тормозні колодки подивитись та ручник зробити.

Krim4anen 04.04.2011 21:15

Цитата:

Сообщение от vitw (Сообщение 1097888)
десь щось підкапує в салон на коврик пасажира.

Вот у меня тоже подкапыволо, но я не мог терпеть и полез туда, оказалось что радиатор печки приказал долго жить, поменял, поставил лузаровский, у нас он стоит 130-140 грн., и течь устранилась, заодно поменял и основной, тоже был мокрый и немного подкапывало, тоже взял лузаровский за 230 грн., но когда ездил в Симферополь на авторынок к нашему товарищу Максу (maxx968m) то но мне сказал что у него есть какой то хитрый двигательный радиатор алюминиево паяный повышенной теплоотдачи и стоит он 280грн. и тоже лузаровский.

vitw 22.04.2011 18:52

Їду кілька днів тому додому й думаю: "будете сміятись, але, вона (машинка) таки їздить:D".
Виходжу зранку, дивлюсь - під машинкою калюжка масла. Як наче хто підлив.
Я вже звик до кількох крапель тосолу (ліньки підтягнути хомутик нижнього патрубка), але не масла.
При чому рівень масла, тосолу й тормозухи - в нормі.
І так три дні.
Назавтра домовився з товаришом - подивиться. Заразом і колодки задні замінимо. А то вже набридло, коли давиш з усих сил, а гальмує лише одне переднє колесо.

vitw 27.04.2011 22:39

Сьогодні щось обірвалось у зчепленні. Упала педалька. У п'ятницю подивимось.
Купив прокладку клапанної кришки 15грн. Тепер масло підкапувати не буде.
Виявляється, у нас на автобазарі є магазинчик, де майже все є в наявності на фіатовський двигун. Якщо чогось і немає (неходового), термін поставки 2 дні.

vitw 16.05.2011 23:24

Пару днів тому замінив тросик зчеплення (самостійно:D). 35 грн. Якось легко стало вижиматись. 3 дні їздить нормально. Тільки вільний хід педальки великий. Проконсультуюсь та підрегулюю.
Учора увечері знову обірвало випускний колектор. Четвертий раз варити не хочу. Буду знаходити цілий. Поки що їзджу, як на спортивній:D.

vitw 05.06.2011 20:32

Замінили випускний коллектор (250 грн), дві подушки під двигуном, якийсь сальник, прокладку клапанної кришки, трубочку склоомивача. Відрегулювали клапана.
Машинка їздить дуже добре й дивовижно тихо:).
Попереду - заміна радіатора пічки, прокладки під бензонасосом, передніх сидінь.
По ходовій - просяться дві шарових та усі чотири амортизатори.

Krim4anen 05.06.2011 22:13

А прокладки под крышку клапанов вы где покупали?

vitw 06.06.2011 20:12

Цитата:

Сообщение от Krim4anen (Сообщение 1172347)
А прокладки под крышку клапанов вы где покупали?

На автобазарі
Цитата:

Сообщение от vitw (Сообщение 1125512)
Купив прокладку клапанної кришки 15грн. Тепер масло підкапувати не буде.
Виявляється, у нас на автобазарі є магазинчик, де майже все є в наявності на фіатовський двигун. Якщо чогось і немає (неходового), термін поставки 2 дні.


Krim4anen 06.06.2011 20:24

Хороший у вас базар, у нас только под заказ и стоит 40 грн.:( А воздушный фильтр вы тоже на рынке покупаете?

vitw 06.06.2011 21:28

Воздушный фильтр в крупном автомагазине.
Если что нужно, могу переслать. Только сейчас я в Киеве почти всегда. Только на выходные езжу в Полтаву. Быстро не получится.

Krim4anen 06.06.2011 21:29

Понял, если у себя не найду, тогда к вам обращусь, а сколько у вас стоит такой воздушный фильтр?

vitw 06.06.2011 21:53

Цитата:

Сообщение от Krim4anen (Сообщение 1173567)
Понял, если у себя не найду, тогда к вам обращусь, а сколько у вас стоит такой воздушный фильтр?

20грн.

vitw 12.06.2011 22:35

Цитата:

Сообщение от vitw (Сообщение 1172213)
Попереду - заміна радіатора пічки, прокладки під бензонасосом, передніх сидінь.
По ходовій - просяться дві шарових та усі чотири амортизатори.

Встановили (200 грн) передні сидіння старі Вольво. Приємніше стало їздити. Необхідні тепер великі чохли.
Радіатор пічки також замовив.

Krim4anen 12.06.2011 23:34

На печке стоит радиатор такой же как и на ваз-2108-09-99, я себе менял, отдал 140грн. за него.

vitw 25.07.2011 21:54

Цитата:

Сообщение от vitw (Сообщение 1172213)
По ходовій - просяться дві шарових та усі чотири амортизатори.

Дякуючи igor 99, нарешті, замінені всі амортизатори, дві шарових, бічна подушка двигуна, передній підшипник. машинка їздить рівно, приємно, м'яко. І не стрибає на ямках вліво:). За все 1500грн.

vitw 06.11.2011 19:49

Старий резонатор замінили 130грн. Поставили "вантажну" ляду (придбав у Капітана).
На скатах корд виглядає, малюнки ледь проглядаються:). Замінили поки що 2 шт. Скоро замінемо ще 2. На зиму перевзуватись ні в що. Фінансів не достатньо. Зимою я нею їзжу лише на роботу та з роботи.

vitw 24.03.2012 09:30

Весна.
Завів машинку. Їздить. Пробіг 80тис.
Поставив комплект старої, але не б/в літньої імпортної гуми (придбав через київського товариша за 600грн).
По машинці необхідно замінити передні стойки (замінених восени вистачило лише на 3 тис. км.:(). Наступного тижня замінимо масло, фільтри. Проглянемо проводку. Одна фара ближнього світла і задній габарит не світиться.

Серега[sab] 24.03.2012 11:25

Ты просто запор маньяк в хорошем смысле , если у тебя их 4 штуки :D

Krim4anen 24.03.2012 13:14

А какие стойки вы ставили что их хватило только на 3 тыс.?

vitw 24.03.2012 20:24

Цитата:

Сообщение от Серега[sab] (Сообщение 1655193)
Ты просто запор маньяк в хорошем смысле , если у тебя их 4 штуки :D

Так и есть. Кризис... Ничего, кроме запорожцев нет по невысокой цене, да еще, чтобы выдерживали мои пробеги без поломок.
Цитата:

Сообщение от Krim4anen (Сообщение 1655294)
А какие стойки вы ставили что их хватило только на 3 тыс.?

Поменяем - напишу.
Обычно, передние стойки выхаживают у меня 60-80 тыс.

vitw 28.04.2012 15:57

Вложений: 2
Почалось літо. Пробіг 80 тис.
Витрати пального приємно дивують: 5л. (траса), як і має бути.
Замінили передні амортизатори на рідні Агат та шарові.
Свіженьке масло й фільтри.
Усе працює. Машинка їздить потроху постійно.

vitw 05.07.2012 22:15

Вмер движок.
Міняти на стандартний таврійський не хочемо. Вирішили капіталити.
Розібрали - прогорів третій поршень. Трохи царапнуло головку.
Віддали на шліфовку: 700грн.
Шукаємо комплект поршнів, кільця та інше залізяччя.

Поки викинули движок - підваримо "стакани", бо трохи пішли тріщини з обох сторін.

vitw 18.08.2012 14:05

Закінчується капремонт. Довго чекали "вкладиші" Вкинули уже близько 5 тис грн.
Плануємо у понеділок уже виїхати.

Krim4anen 18.08.2012 14:22

Да, не дешево, не проще было купить откапиталенный движок.

vitw 18.08.2012 14:54

Цитата:

Сообщение от Krim4anen (Сообщение 1882527)
Да, не дешево, не проще было купить откапиталенный движок.

Я тоже так предлагал. Но наш механик сказал, что если сделать движок, то его хватит надолго. Этот движок, как ни странно, за свои 50 тыс. пробега (на время покупки машинки) уже делался: были явно видны следы сварки на успокоителе цепи и наваривался поршень.
Мне фиата расход нравится. Также, уговорили не ставить газ. Хотя, я противник езды на бензине. Газ для машинки вкуснее.

Krim4anen 18.08.2012 14:58

Да мне он тоже нравится как своей работой так и апетитом, но всеже 5 тысяч за капиталку это не мало.

vitw 18.08.2012 14:58

Цитата:

Сообщение от Серега[sab] (Сообщение 1655193)
Ты просто запор маньяк в хорошем смысле , если у тебя их 4 штуки :D

Неспешно ищется еще один запор: Славута посвежее и с минимальным пробегом (до 60тыщ). Если кто готов дать в рассрочку на 3-4 мес. возьму сразу. Первый взнос до 10 тыс грн. обеспечу.

vitw 18.08.2012 15:00

Цитата:

Сообщение от Krim4anen (Сообщение 1882549)
...5 тысяч за капиталку это не мало.

Что поделаешь - Фиат все-таки. Запчасти дорогие и ждать долго.

vitw 05.09.2012 22:24

Після капіталки двигун працює значно тихіше. "Шепче", як кажуть.
Мотористу за роботу віддав 1000грн.
Вийшов з ладу термостат. Можливо, хтось підкаже, де таке чудо знайти?

Krim4anen 05.09.2012 23:07

Здравствуйте, посмотрите вот здесь, я не покупал там еще, но можете попробовать. http://www.autoweb.in.ua/Search/Car/35/480/2637/163

И вот у них тут в разделе двигатель можно посмотреть то что интересует. http://www.autoweb.in.ua/Search/Car/35/480/2637

Вот тут еще можно поспрашивать http://www.autoklad.ua/cars/fiat/FIA...80-2637-10195/

Віталій twvet 06.09.2012 13:49

Цитата:

Сообщение от vitw (Сообщение 1910267)
Після капіталки двигун працює значно тихіше. "Шепче", як кажуть.
Мотористу за роботу віддав 1000грн.
Вийшов з ладу термостат. Можливо, хтось підкаже, де таке чудо знайти?

Подивись на exist.ua я там вже багато чого замовив)

Aprox 06.09.2012 13:54

А просто в магазине нет термостатов ?

Krim4anen 06.09.2012 14:01

такой попробуй найди, да и в половину дороже он в магазине будет, уже проверено.

ignat5033 13.09.2012 11:45

Про термостат скажу просто когда кончился родной, перестал закрываться врезал доп термостат то нивы один вход заглушил но просверлил в клапане через корпус дырочку 3мм чтоб циркуляцыя сохранилась. можно вобще выкинуть нутро из родного и он превратится в тройник с фланцем и дальше колхозить на шлангах систему с какам хошь термосом верхний розлив, нижний розлив.

vitw 17.09.2012 12:18

Термостат заказали по этой ссылке за 226грн:
Цитата:

Сообщение от Krim4anen (Сообщение 1910361)
Вот тут еще можно поспрашивать http://www.autoklad.ua/cars/fiat/FIA...80-2637-10195/

Спасибо! он был у них один. С сайта его уже убрали.
После заказа на след. день перезвонили, на электронку сбросили реквизиты. После моей оплаты через день выслали. Термостат пришел целый, хоть и пересылали "новой почтой":).

vitw 29.09.2012 16:05

Недавно "накрылся" стартер. Потолкали машинку пару дней.
Мастер поколупался, припаял какой-то проводок (50 грн) - машина заводится сама...
Для профилактики почистили пятаки и заменили щетки.

ElectricMobile 24.01.2013 09:48

Цитата:

Сообщение от vitw (Сообщение 1945329)
Недавно "накрылся" стартер. Потолкали машинку пару дней.
Мастер поколупался, припаял какой-то проводок (50 грн) - машина заводится сама...
Для профилактики почистили пятаки и заменили щетки.

Нещодавно робив профілактику своєму стартеру, якшо цікаво - можеш почитати ;)

vitw 12.02.2013 14:18

Уже 97тис.

Віталій twvet 13.02.2013 10:33

Цитата:

Сообщение от vitw (Сообщение 2170798)
Уже 97тис.

Як моторчик?

vitw 14.02.2013 22:27

Цитата:

Сообщение от Віталій twvet (Сообщение 2172606)
Як моторчик?

Літає шустро. Проблем з моторчиком немає. Економічніший став.
Просяться до заміни права цапфа, обидва опорні підшипники та моторчик пічки (уже замовили за 190 грн), бо пищить сильно.

vitw 16.03.2013 17:39

Зимою робити нічого. Вирішили і кузов трохи підшаманити. Замінили крила та капот, поварили стакани. На все про все вийшло близько 3000грн.
Машинка готова до сезону літо-осінь. Вона у нас прорабська машина. Іздить прораб, коли є робота. Підвозить всякі пластикові фігнюшки для монтажу сільських водогонів.

vitw 19.10.2013 07:27

Накрився стартер. Допоможіть, будь-ласка знайти б/ушний фіатостартер.

Krim4anen 19.10.2013 09:08

Цитата:

Сообщение от vitw (Сообщение 2483760)
Накрився стартер. Допоможіть, будь-ласка знайти б/ушний фіатостартер.

Я себе заказывал в Киеве, именно фиатовский магнетикс марелли, а не такой как стоял, так как такие практически не реально найти, и они мне предложили чистого итальянца, это было два года назад, стоил тогда отреставрированный стартер 500 гривен и год гарантии. Ребята работают отлично, быстро и оперативно, и они не только продают но и ремонтируют стартера и генераторы. Сейчас телефон в личку кину и ссылку на сайт.

кук 19.10.2013 10:21

Цитата:

Сообщение от vitw (Сообщение 2483760)
Накрився стартер. Допоможіть, будь-ласка знайти б/ушний фіатостартер.

А на www.fiat-club.org.ua обращались? И что там накрылось, не весь же и сразу?

vitw 19.10.2013 12:48

Цитата:

Сообщение от кук (Сообщение 2483802)
А на www.fiat-club.org.ua обращались? И что там накрылось, не весь же и сразу?

обмотка и какие-то шестерни. Похоже на бендикс.
Krim4anen подбросил хороший сайт. Попробуем...

Все же может у кого завалялся... Многие меняли фиатовский движок на мелитопольский.

Krim4anen 19.10.2013 14:22

Цитата:

Сообщение от кук (Сообщение 2483802)
А на www.fiat-club.org.ua обращались? И что там накрылось, не весь же и сразу?

У меня вот втягивающее накрылось, так оно новое стоит 600 гривен, и наше никакое не подходит, так что такие дела, а за такие деньги можно купить отреставрированного итальянца с гарантией.

Lambert 20.10.2013 02:01

Нещодавно один такий мотор переступив рубіж у 380 тисяч :) без капремонту
таврія 1995 року, інвалідна

vitw 29.04.2014 18:14

Накрилась коробка. Третя передача вибиває. Напевно, ремонтувати немає сенсу.

Куплю б/в фіатокоробку або перехідну плиту під таврокоробку.

vitw 17.06.2014 20:56

Коробку зробили. Купили на розборці шестерню третьої передачі за 250 грн. Нова коштує понад 2500грн.

Поставили ручне керування для батька (б/в комплект 1000грн), робота з вартістю ремонту коробки 1200 грн.

Після першої ж поїздки батька по місту вже перед гаражем заглохла машинка. Іскри немає. По телефону ніхто нічого внятного підказати не зміг. Запхали автівку в гараж.
Наступного дня я проїхався по автоелектрикам в пошуках можливості перевірки такого комутатора. http://vs45.fex.net/d7ece12ea56850e6.../37.229.233.63
Ніхто подібного не бачив і, багато хто, навіть, не знає, що це таке...

Довелось курити інтернет. Так мені вдалось перевірити все, крім комутатора. Один простий роботяга, який дуже поспішав додому колоти дрова на зиму :), промовив, що там стоїть катушка, як на газоні, а не датчик холла. І він колись переробляв газонівський комутатор.
Перезвонивши знайомому механіку автопідприємства, переконався, що на ГАЗонах і ЗІЛах дійсно катушка.
Заїхав в магазин вантажних автозапчастин, майже придбав ГАЗонівський комутатор :).
Сильно злякавшись того, що в мене аж шість проводів, а в ГАЗонівському 131-му комутаторі всього три - поліз знову в інтернет.
Прочитавши багато гарного про новітню розробку вінничан 131-й комутатор і, згадавши автоелектрика - лісоруба, ризикнув сотнею гривень і придбав 131-й комутатор.
Згадавши електронну молодість, за 15 хвилин підключив новий комутатор.
http://vs44.fex.net/a00ab1bf58597aca.../37.229.233.63
Автівка завелась миттєво.
Ось так я став автоелектриком :) за півдня.

Вчора встановив нові амортизатори на ляду 100грн пара - якісь російські. Старі, напевно, потекли від сонця. А може і від старості.

Ще не працює водійський склопідйомник. Хочу якось розібрати і зробити нарешті. Літо все-таки на дворі.


Текущее время: 18:04. Часовой пояс GMT +3.

Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.