23.01.2011, 21:39 | #1 |
Адрес: Полтава
Сообщений: 1,274
Машина: Запорожець 3 шт. Форд, Сеат.
Длина: 12430мкм
Диаметр: 28мм
|
ЗАЗ 114017 1995 р.в.
Взяли ми наприкінці літа 2010 року цього запорожця з ручним керуванням 95 р.в. з двигуном 0,9 Фіат з пробігом 52 тис.км. Стояв він бідний у гаражі, напевно довго. Бо був у якійсь пилюці та приспущених колесах. На диво, після під'єднання акумклятора, це чудо завелося з другої спроби.
Авто було вимито, підварено в 3-х місцях, залито, змонтовані підкрилки, поставлені педалі й знято ручне керування, запрацювали повороти та аврійка (600грн.). Згодом, були замінені радіатор, верхній та нижній патрубки. Последний раз редактировалось vitw; 23.01.2011 в 22:16. |
23.01.2011, 22:04 | #2 |
Адрес: Полтава
Сообщений: 1,274
Машина: Запорожець 3 шт. Форд, Сеат.
Длина: 12430мкм
Диаметр: 28мм
|
Був замінений регулятор напруги, бо старий не справлявся із задачею. Фари та вентилятор пічки в такт з педаллю газу працювали. На фото старий та новий, установлений на місце старого. З часом - знайдеться для нього краще місце.
Последний раз редактировалось vitw; 23.01.2011 в 22:09. |
23.01.2011, 22:08 | #3 |
Адрес: Полтава
Сообщений: 1,274
Машина: Запорожець 3 шт. Форд, Сеат.
Длина: 12430мкм
Диаметр: 28мм
|
Ще була замінена пробка бачка тормозної рідини (25 грн.), "бігунок" трамблера (85 грн.),
Последний раз редактировалось vitw; 24.01.2011 в 20:00. |
23.01.2011, 22:14 | #4 |
Адрес: Полтава
Сообщений: 1,274
Машина: Запорожець 3 шт. Форд, Сеат.
Длина: 12430мкм
Диаметр: 28мм
|
Сьогодні, оскільки три дні не їздив, довелось чистити машинку від снігу. Лопнув верхній патрубок (від термостата до радіатора) - був замінений на схожий. Також, нарешті, установив паливний фільтр.
На даний момент пробіг уже 72 тис. За ці 20 тис, які пробігли за 4 міс. обривало фланець, яким випускний колектор чіпляється до трубки резонатора. Випускний колектор чавунний, але п'яному зварювальнику на СТО вдалося, попередньо нагрівши, приварити все на місце. Зрозуміло, що це не надовго. Хоч і катається вже місяць. Можливо у когось є такий від Фіатовського двигла? Последний раз редактировалось vitw; 23.01.2011 в 22:24. |
24.01.2011, 10:18 | #5 |
нудный
Сообщений: 26,821
Длина: 247750мкм
Диаметр: 46мм
|
а не плохо ли новому патрубку на его месте? как-то он подозрительно изогнут... циркуляции это не помешает?
|
24.01.2011, 19:52 | #6 |
Адрес: Полтава
Сообщений: 1,274
Машина: Запорожець 3 шт. Форд, Сеат.
Длина: 12430мкм
Диаметр: 28мм
|
Пройшов до десятка точок по базару. Цей патрубок найбільше підійшов. Не знайшлося подібних, щоб загинались під 90 град. в протилежних напрямках. Сильно циркуляції не заважатиме, здається. Катався я сьогодні близько 50 км. містом. Температура 80-90. Норма.
|
24.01.2011, 22:44 | #7 |
нужно было отрезать кусочек патрубка со стороны радиатора и ничего не загибалось так страшно, лучше конечно не станет но эстетичней стало бы.
|
|
24.01.2011, 23:59 | #8 |
нудный
Сообщений: 26,821
Длина: 247750мкм
Диаметр: 46мм
|
|
25.01.2011, 09:12 | #9 |
Адрес: Полтава
Сообщений: 1,274
Машина: Запорожець 3 шт. Форд, Сеат.
Длина: 12430мкм
Диаметр: 28мм
|
Дякую за пораду. Згодом, перероблю.
|
25.01.2011, 21:48 | #10 |
Адрес: Полтава
Сообщений: 1,274
Машина: Запорожець 3 шт. Форд, Сеат.
Длина: 12430мкм
Диаметр: 28мм
|
Сьогодні увечері десь зарядка зникла. На акумуляторі доїзжав. Завтра шукатиму, в чому справа.
|
27.01.2011, 22:20 | #11 |
Адрес: Полтава
Сообщений: 1,274
Машина: Запорожець 3 шт. Форд, Сеат.
Длина: 12430мкм
Диаметр: 28мм
|
На генераторі відпала клема (замінили самостійно). Сам генератор перевірили на стенді (5 грн.) - "аж зашкалює"! Заразом замінили ремінь генератора. Ремінь BOSH залишився від старого господаря.
Учора відпала якась тяга від куліси до коробки. Зварювальник заварив (70 грн). Випускний колектор підварили та усі прокладки до глушника замінили - відновили герметизацію (200 грн.). Машинка знов "бігає"... і непогано... Последний раз редактировалось vitw; 29.01.2011 в 14:40. |
27.01.2011, 22:46 | #12 |
нудный
Сообщений: 26,821
Длина: 247750мкм
Диаметр: 46мм
|
Вы пишите цены запчастей и работ,
когда у кого-то что-то сломается, уже примерно можно будет представлять сумму... |
29.01.2011, 17:46 | #13 |
Адрес: Полтава
Сообщений: 1,274
Машина: Запорожець 3 шт. Форд, Сеат.
Длина: 12430мкм
Диаметр: 28мм
|
Обірвався (де виходить з оболонки й кріпиться до ручки) тросик відкривання капота (15 грн.). Замінили. Через день - новий обірвався (уже під капотом на замку). Що за якість?...
Сьгодні придбав новий у іншій торговій точці (те ж за 15 грн). Можливо, довше працюватиме. |
29.01.2011, 22:00 | #14 |
Цікаво а як веде себе фіатовський двигун ?
Чи правда пишуть шо він слабенький? не хватає потужності? який розход? |
|
30.01.2011, 09:08 | #15 | |
Адрес: Полтава
Сообщений: 1,274
Машина: Запорожець 3 шт. Форд, Сеат.
Длина: 12430мкм
Диаметр: 28мм
|
Цитата:
Була три роки тому також фіатівська 93 р.в. (на фото знизу). Брали її з пробігом 30 тис. На 60 тис продали - поїхала у Вінницю. Вона мала 5 ст. КПП і брала 4,5-5л. по трасі. |
|
30.01.2011, 20:20 | #16 |
ну при зимній резині, і при 130 моя 1.2К теж буде брати 6,5 до 7 оптимальна швидкість 90! тоді буде меньше і у вас
такшо головне йти на самих оптимальних обертах для наших двигуні 3,5 а вам прямий шлях на фіатовський форум, там мабуть все про такі двигуни написано, вони вроде на пандах стояли а є якісь зовнішні ознаки машин з фіатовськими двигунами? ну там буква Ф, або якісісь в салоні примочки, звук роботи двигуна спецефічний? |
|
30.01.2011, 20:43 | #17 | |
Адрес: Полтава
Сообщений: 1,274
Машина: Запорожець 3 шт. Форд, Сеат.
Длина: 12430мкм
Диаметр: 28мм
|
Цитата:
|
|
31.01.2011, 20:02 | #18 |
Адрес: Полтава
Сообщений: 1,274
Машина: Запорожець 3 шт. Форд, Сеат.
Длина: 12430мкм
Диаметр: 28мм
|
Сьогодні заварили випускний колектор (150 грн.). Здається, так тихо ще машинка не працювала з моменту її придбання.
Відігнали її електрику. Необхідно трішки полазити: правий бік габарити, аварійка, обігрівач заднього скла, світло заднього ходу, замінити блок запобіжників. |
31.01.2011, 23:11 | #19 |
Крымский модератор
|
А вы где покупали регулятор напряжения и бегунок трамплера, и как вообще с запчастями на даный двигатель?
__________________
Мой бортовик http://tavria.org.ua/forum/showthrea...01#post3428701 Последний раз редактировалось Krim4anen; 31.01.2011 в 23:14. |
31.01.2011, 23:40 | #20 |
Адрес: Полтава
Сообщений: 1,274
Машина: Запорожець 3 шт. Форд, Сеат.
Длина: 12430мкм
Диаметр: 28мм
|
Регулятор напряжения - российского производства (35 грн) в автомагазине. Держит напряжение неплохо. Зарядка отличная. Фиатовский бегунок на авторынке, где запчасти на Фиат (85 грн). На двигатель запчасти заказать можно, но дешевле движок таврийский вкинуть...
|
01.02.2011, 21:17 | #21 |
Крымский модератор
|
Спасибо, а что в России делают регуляторы напряжения для фиатов?
__________________
Мой бортовик http://tavria.org.ua/forum/showthrea...01#post3428701 |
01.02.2011, 22:30 | #22 |
Адрес: Полтава
Сообщений: 1,274
Машина: Запорожець 3 шт. Форд, Сеат.
Длина: 12430мкм
Диаметр: 28мм
|
По току подходит. Не имеет значения к Фиату, Жигулям или еще к чему-то. Его задача просто стабилизировать напряжение и следить за зарядкой аккумулятора. Имеется светодиодный индикатор работы и основных неисправностей.
|
01.02.2011, 23:10 | #23 |
Крымский модератор
|
ну это уже легче, а схема подключения тоже подходит, и как вы определили что регулятор напр выщел со строя?
__________________
Мой бортовик http://tavria.org.ua/forum/showthrea...01#post3428701 |
02.02.2011, 09:04 | #24 | |
Адрес: Полтава
Сообщений: 1,274
Машина: Запорожець 3 шт. Форд, Сеат.
Длина: 12430мкм
Диаметр: 28мм
|
Цитата:
Регулятор у меня не полностью вышел из строя. Просто плохо стабилизировал. Вечером фары меняли яркость в такт с оборотами двигателя - т. е менялось напряжение. |
|
02.02.2011, 18:53 | #25 |
Адрес: Полтава
Сообщений: 1,274
Машина: Запорожець 3 шт. Форд, Сеат.
Длина: 12430мкм
Диаметр: 28мм
|
Ось ще 1140грн. пішло.
Підключений обігрівач заднього скла. Встановили кнопку, реле, провели провід. Виявилось, що із заводу на інвалідках економили. Замінили бензонасос - підтікав та перестав докачувати останнього дня. Замінили масло в коробці передач на ХАДО. Замінили блок запобіжників. Встановили лівий повторювач. Нарешті зробили карбюратор (160 грн.) - промили, відрегулювали, дали гарантію 4 міс. Відновили контакти. Знову права сторона габаритів працює. Переставили регулятор напруги - стало трохи компактніше. Последний раз редактировалось vitw; 07.02.2011 в 19:36. |