ТавроФорум

ТавроФорум (https://forum.tavria.org.ua/index.php)
-   Бортовой журнал (https://forum.tavria.org.ua/forumdisplay.php?f=21)
-   -   ЗАЗ 114017 1995 р.в. (https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=36242)

vitw 23.01.2011 21:39

ЗАЗ 114017 1995 р.в.
 
Вложений: 9
Взяли ми наприкінці літа 2010 року цього запорожця з ручним керуванням 95 р.в. з двигуном 0,9 Фіат з пробігом 52 тис.км. Стояв він бідний у гаражі, напевно довго. Бо був у якійсь пилюці та приспущених колесах. На диво, після під'єднання акумклятора, це чудо завелося з другої спроби.
Авто було вимито, підварено в 3-х місцях, залито, змонтовані підкрилки, поставлені педалі й знято ручне керування, запрацювали повороти та аврійка (600грн.).

Згодом, були замінені радіатор, верхній та нижній патрубки.

vitw 23.01.2011 22:04

Вложений: 2
Був замінений регулятор напруги, бо старий не справлявся із задачею. Фари та вентилятор пічки в такт з педаллю газу працювали:). На фото старий та новий, установлений на місце старого. З часом - знайдеться для нього краще місце.

vitw 23.01.2011 22:08

Вложений: 2
Ще була замінена пробка бачка тормозної рідини (25 грн.), "бігунок" трамблера (85 грн.),

vitw 23.01.2011 22:14

Вложений: 5
Сьогодні, оскільки три дні не їздив, довелось чистити машинку від снігу. Лопнув верхній патрубок (від термостата до радіатора) - був замінений на схожий. Також, нарешті, установив паливний фільтр.
На даний момент пробіг уже 72 тис. За ці 20 тис, які пробігли за 4 міс. обривало фланець, яким випускний колектор чіпляється до трубки резонатора. Випускний колектор чавунний, але п'яному зварювальнику на СТО вдалося, попередньо нагрівши, приварити все на місце. Зрозуміло, що це не надовго. Хоч і катається вже місяць. Можливо у когось є такий від Фіатовського двигла?

Dima. 24.01.2011 10:18

а не плохо ли новому патрубку на его месте? как-то он подозрительно изогнут... циркуляции это не помешает?

vitw 24.01.2011 19:52

Цитата:

Сообщение от Дмитрий Якубчик (Сообщение 1003348)
а не плохо ли новому патрубку на его месте? как-то он подозрительно изогнут... циркуляции это не помешает?

Пройшов до десятка точок по базару. Цей патрубок найбільше підійшов. Не знайшлося подібних, щоб загинались під 90 град. в протилежних напрямках. Сильно циркуляції не заважатиме, здається. Катався я сьогодні близько 50 км. містом. Температура 80-90. Норма.

kirillno 24.01.2011 22:44

нужно было отрезать кусочек патрубка со стороны радиатора и ничего не загибалось так страшно, лучше конечно не станет но эстетичней стало бы.

Dima. 24.01.2011 23:59

Цитата:

Сообщение от kirillno (Сообщение 1004556)
нужно было отрезать кусочек патрубка со стороны радиатора и ничего не загибалось так страшно, лучше конечно не станет но эстетичней стало бы.

да, я тоже об этом подумал...

vitw 25.01.2011 09:12

Цитата:

Сообщение от kirillno (Сообщение 1004556)
нужно было отрезать кусочек патрубка со стороны радиатора и ничего не загибалось так страшно, лучше конечно не станет но эстетичней стало бы.

Дякую за пораду. Згодом, перероблю.

vitw 25.01.2011 21:48

Сьогодні увечері десь зарядка зникла. На акумуляторі доїзжав. Завтра шукатиму, в чому справа.

vitw 27.01.2011 22:20

На генераторі відпала клема (замінили самостійно). Сам генератор перевірили на стенді (5 грн.) - "аж зашкалює"! Заразом замінили ремінь генератора. Ремінь BOSH залишився від старого господаря.
Учора відпала якась тяга від куліси до коробки. Зварювальник заварив (70 грн). Випускний колектор підварили та усі прокладки до глушника замінили - відновили герметизацію (200 грн.). Машинка знов "бігає":)... і непогано...

Dima. 27.01.2011 22:46

Вы пишите цены запчастей и работ,
когда у кого-то что-то сломается,
уже примерно можно будет представлять сумму...

vitw 29.01.2011 17:46

Вложений: 1
Обірвався (де виходить з оболонки й кріпиться до ручки) тросик відкривання капота (15 грн.). Замінили. Через день - новий обірвався (уже під капотом на замку). Що за якість?...
Сьгодні придбав новий у іншій торговій точці (те ж за 15 грн). Можливо, довше працюватиме:).

SLIVKA 29.01.2011 22:00

Цікаво а як веде себе фіатовський двигун ?
Чи правда пишуть шо він слабенький? не хватає потужності?
який розход?

vitw 30.01.2011 09:08

Вложений: 1
Цитата:

Сообщение от SLIVKA (Сообщение 1012632)
Цікаво а як веде себе фіатовський двигун ?
Чи правда пишуть шо він слабенький? не хватає потужності?
який розход?

Правда, слабенький. Все ж таки 0,9. Причіпи не потягаєш. Розганяється повільно. На високих же обертах, на трасі, наприклад, дуже швидкісний. Легко йде 120-130 км. При тому, що коробка на цій машинці 4 ст. Їсть, правда багато - 7л (по кругу). Напевно, до карбюаторщика проситься.

Була три роки тому також фіатівська 93 р.в. (на фото знизу). Брали її з пробігом 30 тис. На 60 тис продали - поїхала у Вінницю. Вона мала 5 ст. КПП і брала 4,5-5л. по трасі.

SLIVKA 30.01.2011 20:20

ну при зимній резині, і при 130 моя 1.2К теж буде брати 6,5 до 7 оптимальна швидкість 90! тоді буде меньше і у вас
такшо головне йти на самих оптимальних обертах для наших двигуні 3,5 а вам прямий шлях на фіатовський форум, там мабуть все про такі двигуни написано, вони вроде на пандах стояли
а є якісь зовнішні ознаки машин з фіатовськими двигунами?
ну там буква Ф, або якісісь в салоні примочки, звук роботи двигуна спецефічний?

vitw 30.01.2011 20:43

Цитата:

...а є якісь зовнішні ознаки машин з фіатовськими двигунами?
ну там буква Ф, або якісісь в салоні примочки, звук роботи двигуна спецефічний?
Зовнішніх прикмет жодних немає. Звук роботи двигуна дійсно специфічний - цепна передача все ж таки.

vitw 31.01.2011 20:02

Сьогодні заварили випускний колектор (150 грн.). Здається, так тихо ще машинка не працювала з моменту її придбання:).
Відігнали її електрику. Необхідно трішки полазити: правий бік габарити, аварійка, обігрівач заднього скла, світло заднього ходу, замінити блок запобіжників.

Krim4anen 31.01.2011 23:11

Цитата:

Сообщение от vitw (Сообщение 1002897)
Був замінений регулятор напруги, бо старий не справлявся із задачею. Фари та вентилятор пічки в такт з педаллю газу працювали:). На фото старий та новий, установлений на місце старого. З часом - знайдеться для нього краще місце.

А вы где покупали регулятор напряжения и бегунок трамплера, и как вообще с запчастями на даный двигатель?

vitw 31.01.2011 23:40

Цитата:

Сообщение от Krim4anen (Сообщение 1015187)
А вы где покупали регулятор напряжения и бегунок трамплера, и как вообще с запчастями на даный двигатель?

Регулятор напряжения - российского производства (35 грн) в автомагазине. Держит напряжение неплохо. Зарядка отличная. Фиатовский бегунок на авторынке, где запчасти на Фиат (85 грн). На двигатель запчасти заказать можно, но дешевле движок таврийский вкинуть:)...

Krim4anen 01.02.2011 21:17

Цитата:

Сообщение от vitw (Сообщение 1015238)
Регулятор напряжения - российского производства (35 грн) в автомагазине. Держит напряжение неплохо. Зарядка отличная. Фиатовский бегунок на авторынке, где запчасти на Фиат (85 грн). На двигатель запчасти заказать можно, но дешевле движок таврийский вкинуть:)...

Спасибо, а что в России делают регуляторы напряжения для фиатов?

vitw 01.02.2011 22:30

Цитата:

Сообщение от Krim4anen (Сообщение 1016681)
Спасибо, а что в России делают регуляторы напряжения для фиатов?

По току подходит. Не имеет значения к Фиату, Жигулям или еще к чему-то. Его задача просто стабилизировать напряжение и следить за зарядкой аккумулятора. Имеется светодиодный индикатор работы и основных неисправностей.

Krim4anen 01.02.2011 23:10

Цитата:

Сообщение от vitw (Сообщение 1016802)
По току подходит. Не имеет значения к Фиату, Жигулям или еще к чему-то. Его задача просто стабилизировать напряжение и следить за зарядкой аккумулятора. Имеется светодиодный индикатор работы и основных неисправностей.

ну это уже легче, а схема подключения тоже подходит, и как вы определили что регулятор напр выщел со строя?

vitw 02.02.2011 09:04

Цитата:

Сообщение от Krim4anen (Сообщение 1016890)
ну это уже легче, а схема подключения тоже подходит, и как вы определили что регулятор напр выщел со строя?

Схема подключения? Там всего 2 контакта, третий корпус крепится на корпус. Так что максимум 2 попытки:).
Регулятор у меня не полностью вышел из строя. Просто плохо стабилизировал. Вечером фары меняли яркость в такт с оборотами двигателя - т. е менялось напряжение.

vitw 02.02.2011 18:53

Вложений: 3
Ось ще 1140:)грн. пішло.
Підключений обігрівач заднього скла. Встановили кнопку, реле, провели провід. Виявилось, що із заводу на інвалідках економили.
Замінили бензонасос - підтікав та перестав докачувати останнього дня.
Замінили масло в коробці передач на ХАДО.
Замінили блок запобіжників.
Встановили лівий повторювач.
Нарешті зробили карбюратор (160 грн.) - промили, відрегулювали, дали гарантію 4 міс.
Відновили контакти. Знову права сторона габаритів працює.
Переставили регулятор напруги - стало трохи компактніше.


Текущее время: 18:53. Часовой пояс GMT +3.

Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.