![]() |
Полетіли-2. Франківськ не відстає!
Вложений: 10
Була:
Таврія 2003-го року випуску, в оригіналі інвалідка з повністю ручним управлінням і коробкою-напівавтоматом. Стала: -двигун ВАЗ-21083, 1,5 куба, карбюратор НИВА Тайга 1.7, 5 ст. КПП -ходова ВАЗ, вкладиші в передніх стійках Каяба (Гольф) -передні сидіння Мазда MX-3 (я словами не опишу наскільки вони зручні) -руль Міцубісі Лансер -шумо-, віброізоляція, перетяжка дверних карт замінником. -Музика в кік-панелях (фронт Helix + саб MacAudio) -Тахометр ВАЗ-2107 (не глючить він, навіть якщо з початку 80-х років) Тепер про мотор. Брав інжекторним (б\в) і переробляв під карбюратор. Ставив я його туди 1,5 місяця(!). По ширині залазить добре, лонжерони залишились нетронутими. Довго возився з правильним розміщенням мотора, щоб виставити його без перекосів. Пізніше помітив що при нагрузці правий краб б”є об піддон мотора – вилікував ударами по піддону в місці контакту. На фотках видно підсилювачі бруса (косі труби від стаканів вниз) і розтяжку на стаканах – таким чином вийшов квадрат навколо мотора, думаю кузов трохи поживе. Подивіться на кріплення задньої подушки мотора – я не варив ніяких шпильок, все значно простіше, варто тільки приварити до кузова кутник. Передня і бокова подушки вкорочені. Передня подушка старого зразка – маленька – зараз в дефіциті і ціною від 160 до 210 грн. Новий зразок не поміщався. Корпус повітряного фільтра – Гольф-2 стикований з черепахою і гофрою від „москаля”. Вихлоп: штани – 8-ка, стиковані з резонатором від Ауді. Решта труби – рідна. Трос підсоса від салона до половини довжини рідний і стикований з куском від 8-ки. Трос газу – 8-ка, став впритик. Педаль газу підгинав вверх на пару сантиметрів бо ходу не вистачало для відкриття 2-ї камери карбюратора :) Трос зчеплення – 8-ка, прийшлось переварювати його кріплення на КПП (для регулювання ходу), вийшло надійно. Трос спідометра рідний але надійно не зафіксований – я просто його вставив в коробку. Куліса – 8-ка, вирізав трошки дно щоб посадити її. Полуосі – окрема історія. Ліва (шоферська): палка від Сенса, граната внутрішня ВАЗ, зовнішня – Таврія. Права – палка і зовнішня граната – Таврія, внутрішня – ВАЗ. Хотів повністю ВАЗовські але побоявся різати і зварювати. Ну і само собою „веселий” період обкатки і пошуку глюків. За роботу сів 18-го червня а спокійно їздив тільки від 4-го серпня (знайшов собі менінгіт на голову якраз літом). Ставав з місцевими сракерами на 402 метра. Інжекторна 1,5-кубова 9-ка (2-х річна) з нульовиком і прямотоком (це тільки те що я взнав, ці „гонщики” не признаються що насправді стоїть) відстала на фініші від мене на 2 корпуса. Асфальт шліфується навіть на 2-й передачі після 3000 оборотів. Як шліфується на першій уявити можете самі. Стиль їзди у мене спокійний тому більше таких експериментів проводити не буду. Задовбали „ображені” на трасі. Варто обігнати шось пацанське або дорожче за Таврію як зразу сідають на хвіст і хочуть „наказати”. Майже всі підйоми проходяться на 5-й передачі, не скажу що з прискоренням але мотор не вмирає. Максималку розвивав в районі 168 км\год, пізніше знаючі підказали шо максималку треба міряти на 4-й передачі, при нагоді для самозаспокоєння спробую. На 2-й передачі елементарно набирається 110 км\год. Тепер мене гризе питання про вакуумник на гальма. Його з заводу не було а зараз поставити буде проблематично через розташування термостату на даному моторі. Вихід бачу у вкороченні кронштейну до мінімального розміру. Переробкою задоволений, хоча сподівався на меншу суму. Мотор з коробкою взяв за 410 умовних, а на фініші виднілась сума у 960 – це з заміною помпи, ремнів, прокладок, тросів, шлангів і масел. Ну і ще всяких дрібниць було. Нижче фото. Мотор трохи в маслі бо жене з труби вентиляції картера, руки не доходять зайнятись. Можете лошити, гнати в спину і тому подібне :D |
Re: Полетіли-2. Франківськ не відстає!
малоток
:wink: |
Re: Re: Полетіли-2. Франківськ не відстає!
а до сотки скока?
|
Re: Re: Полетіли-2. Франківськ не відстає!
Вот это уже похоже на тюнинг!
А не так, как в соседних ветках - прикрутили саморезами базарный обвес и тащатся от собственной крутизны :-D А тут - машина, кроме дисков, ничем не выделяется внешне, но под капотом, как говорится, "зачод". Вот только нехорошо, что аффтар пренебрёг усовершенствованием тормозов - с этого надо было если не начинать, то делать параллельно остальным усовершенствованиям. Надеюсь, тормоза в этой тачке будут соответствовать остальным наворотам. |
гальма
Гальма буду робити полюбому! я писав, мене затримує тільки вкорочення кронштейну під вакуумник. а ще я не можу знайти довгий шток. ВАЗовські тормозні диски теж вібрують якщо тормозити з великої швидкості, я подумую над задніми дисковими і розприділювачем гальмівних сил.
Розгін до 100-ки не заміряв. Як взнаю - напишу обов"язково |
Re: Re: Полетіли-2. Франківськ не відстає!
Цитата:
|
Re: гальма
молодець :D Це вже тюнінг.
одне зауваження щодо інтер'єру: торпеда так і проситься щоб її обтягнули як і карти дверей :D |
Re: Re: Полетіли-2. Франківськ не відстає!
Цитата:
|
Re: гальма
Цитата:
|
Re: Re: гальма
диски бомба
|
Re: Re: гальма
фсем брать пример :!:
редкий случай когда мне нравится (вцелом, ессно - детали - тут уж у каждого свое... ) |
Re: гальма
Цитата:
я тебе про шток раскажу и про кронштейн |
Re: Re: гальма
Нормаль.. :wink:
Только нужно опустить на пару ветко.... |
Re: Полетіли-2. Франківськ не відстає!
Зачет - однозначный.
ПС. Тебе удалось получить "высновок заводу" ? |
Re: Полетіли-2. Франківськ не відстає!
Цитата:
|
Re: Полетіли-2. Франківськ не відстає!
Цитата:
|
Re: Полетіли-2. Франківськ не відстає!
Автору огромный ПЛЮСИЩЕ :D :prayer: :supz:
|
Re: Полетіли-2. Франківськ не відстає!
Цитата:
А взагалі, іторія була така: ріний мотор був 1.1 але не їхав взагалі хоча працював як годинник. Мені говорили що мотори для інвалідок збирають з чого попало, тому щоб він їхав треба було його розібрати і підігнати\дошліфувати\полі рувати все що бачитиму. Остання крапля була 27 травня, коли я опівночі повертався додому і зупинився на світлофорі який працює цілодобово. Дорога на 4 полоси...поруч мене зупиняється білий запор і підгазовує - запрошує на старт. Я глянув ближче, а на запорі титани і дуже широка гума...по звуку мотор у запора рідний і в салоні я бачив шофера і 2-х пасажирів. Я не фанат гонок але тоді вирішив спробувати і газнув у відповідь - мотор як годинник, машина моя пуста... ...на зелене світло запор так рванув шо наблизитись до нього я зміг тільки після 80 км\год. Це була остання крапля! ПАЦАНИ НА ЗАПОРІ, ЗНАЙТЕ, ВИ - ****, Я З-ЗА ВАС ЦІЛЕ ЛІТО КРУТИВ ГАЙКИ! :-D :-D :-D Ну от результат перед вами. Запора того досі бачу на вулицях але на світлофорі я його після того не зустрічав. Хотілось би... :) |
Re: Полетіли-2. Франківськ не відстає!
Зачет, но тормоза лучше сделай, а не максималку испытывай и свою судьбу!
|
Re: Re: Полетіли-2. Франківськ не відстає!
Плохо что не инжектор
|
Re: Полетіли-2. Франківськ не відстає!
Это уже действительно весчь! =D>
А во сколько тебе все это обошлось (двиг и ходовая)? |
Re: Re: Полетіли-2. Франківськ не відстає!
Цитата:
|
Re: Полетіли-2. Франківськ не відстає!
Автору мегазачет... Ты смелый парень. Сам все ваял или помогал кто?
Если есть, выложи фоты крепленй двигателя и т.п. в виде отдельно от машины. |
Re: Полетіли-2. Франківськ не відстає!
хехе
знакомая машинго |
Re: Полетіли-2. Франківськ не відстає!
Цитата:
Ходова: запчастини - 90, диски - 270, перехідники замовляв у Ікара за 65 баксів. |
Текущее время: 03:55. Часовой пояс GMT +3. |
Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.