ТАВРОФОРУМ

Вернуться   ТавроФорум > Технические вопросы > Тюнинг

Тюнинг Улучшение потребительских свойств автомобиля

 
 
Опции темы Поиск в этой теме Опции просмотра
Старый 04.09.2007, 17:00   #1
RaceFace
 
Адрес: Івано-Франківськ
Сообщений: 89
Длина: 1560мкм
Диаметр: 0мм
Отправить сообщение для RaceFace с помощью ICQ
По умолчанию Полетіли-2. Франківськ не відстає!

Була:
Таврія 2003-го року випуску, в оригіналі інвалідка з повністю ручним управлінням і коробкою-напівавтоматом.
Стала:
-двигун ВАЗ-21083, 1,5 куба, карбюратор НИВА Тайга 1.7, 5 ст. КПП
-ходова ВАЗ, вкладиші в передніх стійках Каяба (Гольф)
-передні сидіння Мазда MX-3 (я словами не опишу наскільки вони зручні)
-руль Міцубісі Лансер
-шумо-, віброізоляція, перетяжка дверних карт замінником.
-Музика в кік-панелях (фронт Helix + саб MacAudio)
-Тахометр ВАЗ-2107 (не глючить він, навіть якщо з початку 80-х років)

Тепер про мотор. Брав інжекторним (б\в) і переробляв під карбюратор. Ставив я його туди 1,5 місяця(!). По ширині залазить добре, лонжерони залишились нетронутими. Довго возився з правильним розміщенням мотора, щоб виставити його без перекосів. Пізніше помітив що при нагрузці правий краб б”є об піддон мотора – вилікував ударами по піддону в місці контакту. На фотках видно підсилювачі бруса (косі труби від стаканів вниз) і розтяжку на стаканах – таким чином вийшов квадрат навколо мотора, думаю кузов трохи поживе.
Подивіться на кріплення задньої подушки мотора – я не варив ніяких шпильок, все значно простіше, варто тільки приварити до кузова кутник. Передня і бокова подушки вкорочені. Передня подушка старого зразка – маленька – зараз в дефіциті і ціною від 160 до 210 грн. Новий зразок не поміщався.
Корпус повітряного фільтра – Гольф-2 стикований з черепахою і гофрою від „москаля”.
Вихлоп: штани – 8-ка, стиковані з резонатором від Ауді. Решта труби – рідна.
Трос підсоса від салона до половини довжини рідний і стикований з куском від 8-ки.
Трос газу – 8-ка, став впритик. Педаль газу підгинав вверх на пару сантиметрів бо ходу не вистачало для відкриття 2-ї камери карбюратора
Трос зчеплення – 8-ка, прийшлось переварювати його кріплення на КПП (для регулювання ходу), вийшло надійно.
Трос спідометра рідний але надійно не зафіксований – я просто його вставив в коробку.
Куліса – 8-ка, вирізав трошки дно щоб посадити її.
Полуосі – окрема історія. Ліва (шоферська): палка від Сенса, граната внутрішня ВАЗ, зовнішня – Таврія. Права – палка і зовнішня граната – Таврія, внутрішня – ВАЗ. Хотів повністю ВАЗовські але побоявся різати і зварювати.

Ну і само собою „веселий” період обкатки і пошуку глюків. За роботу сів 18-го червня а спокійно їздив тільки від 4-го серпня (знайшов собі менінгіт на голову якраз літом).
Ставав з місцевими сракерами на 402 метра. Інжекторна 1,5-кубова 9-ка (2-х річна) з нульовиком і прямотоком (це тільки те що я взнав, ці „гонщики” не признаються що насправді стоїть) відстала на фініші від мене на 2 корпуса. Асфальт шліфується навіть на 2-й передачі після 3000 оборотів. Як шліфується на першій уявити можете самі. Стиль їзди у мене спокійний тому більше таких експериментів проводити не буду.
Задовбали „ображені” на трасі. Варто обігнати шось пацанське або дорожче за Таврію як зразу сідають на хвіст і хочуть „наказати”. Майже всі підйоми проходяться на 5-й передачі, не скажу що з прискоренням але мотор не вмирає. Максималку розвивав в районі 168 км\год, пізніше знаючі підказали шо максималку треба міряти на 4-й передачі, при нагоді для самозаспокоєння спробую. На 2-й передачі елементарно набирається 110 км\год.

Тепер мене гризе питання про вакуумник на гальма. Його з заводу не було а зараз поставити буде проблематично через розташування термостату на даному моторі. Вихід бачу у вкороченні кронштейну до мінімального розміру.

Переробкою задоволений, хоча сподівався на меншу суму. Мотор з коробкою взяв за 410 умовних, а на фініші виднілась сума у 960 – це з заміною помпи, ремнів, прокладок, тросів, шлангів і масел. Ну і ще всяких дрібниць було.

Нижче фото. Мотор трохи в маслі бо жене з труби вентиляції картера, руки не доходять зайнятись.
Можете лошити, гнати в спину і тому подібне
Изображения
Тип файла: jpg 10-10.jpg (89.5 Кб, 1570 просмотров)
Тип файла: jpg 9-9.jpg (78.9 Кб, 1570 просмотров)
Тип файла: jpg 8-8.jpg (90.6 Кб, 1569 просмотров)
Тип файла: jpg 7-7.jpg (84.1 Кб, 1570 просмотров)
Тип файла: jpg 6-6.jpg (80.5 Кб, 1570 просмотров)
Тип файла: jpg 5-5.jpg (86.6 Кб, 1570 просмотров)
Тип файла: jpg 4-4.jpg (96.6 Кб, 1570 просмотров)
Тип файла: jpg 3-3.jpg (94.3 Кб, 1570 просмотров)
Тип файла: jpg 2-2_147.jpg (93.3 Кб, 1570 просмотров)
Тип файла: jpg 1-1_319.jpg (66.1 Кб, 1570 просмотров)
RaceFace вне форума   Ответить с цитированием
 


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 15:20. Часовой пояс GMT +3.


Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.