ТавроФорум

ТавроФорум (https://forum.tavria.org.ua/index.php)
-   Тюнинг (https://forum.tavria.org.ua/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Перевів на А-80 (https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=14545)

Grom_84 04.03.2008 14:30

Перевів на А-80
 
Йо!

Здійсниву кілька переробок і перевів Двигло на 80. Описую що робив:

Розточив карбюратор Дифузори 22 і 26 відповідно
Жиклери поставив 95/165 і 1мм/145
Перевів Прискорювальний Насос в І камеру і збільшив об'єм його камери (проставка з кришки старого), зробив довший кулачок. Продуктивність 22-24 мл за 10 повних ходів
Поставив високу проставку під карбюратор + 20 мм впускний колектор
Прицепив на неї зубчату ступеньку і пристріляв на неї Прискорювальний Насос
Щоб закривався капот просто його погнув і підняв планку замка
В проставку вклеїв чотири голки від шприців діаметром 0,3 мм і просверлив канал для підводу води. Встановив додатковий бачок і провів трубки (краппельниця + фільтр з відстойником)
Кут Випередження Запалення по заводським міткам
ХХ 680 об/хв з впорскуванням води і 950 без (але детонує при вимкненні запалення)
Двигун не перегрівається, карлсон лишне не маслає, прогрів триває 4-7 хв при 10 гр за бортом.
Оскульки не маю динамометричних стендів, то міряв максималку - 135 км/год; 0-60 4,07 с; 0-100 18,85; 60-100 на 4 передачі 19,54 на повністю відкритому дроселі. Міряли з жінкою стандартним спідометром і електронним спортивним секундоміром

Шановні формумчане напишіть будь ласка які у вас динамічні показники, якщо у вас є досвід переведення МеМЗівського мотора на 76-80 бензин з розточкою поршнів/камери згоряння.
Є датчик детонації видає сигнал 0-2 В, підкажіть як зробити підсилювач для того щоб вивести сигналізатор детонації на 12В діод на приборку (для того щоб перевірить/відрегулювать систему/КВЗ на всіх режимах - боюсь прогавить детонацію на високих обертах і захарить мотор).
Буду вдячний також за інформацію про витрати пального 76 та 92 на перероблених двигунах.

З.І. якщо тема не в тему то перенесіть в експлуатацію

McFly 04.03.2008 14:51

Re: Перевів на А-80
 
Это какой мотор ? 1,1?

у меня до 100 км/ч паспортные 16 сек, на стоке.

максималка.. не знаю.. но за 160 точно.

Grom_84 04.03.2008 16:08

Re: Re: Перевів на А-80
 
ех, забув вказать двигун 1,2 з розточеним впускним колектором (але не синхронізовані отвори колектора/ГБЦ)
пробіг 85 тиків
колеса тавробублики з 155/70 БЦ-10 (дуже шумна)

максималка і на 92/95 бензині більша за 140 не була - машина розганялася до 120-130, а потім різко переставала. набирала 0,5-1 км/год за хвилину, а двигун видає нагора 4500 чи 4700, тобто можна крутить до 5500, але не тяне.

Igor_Slavuta 04.03.2008 16:24

Re: Перевів на А-80
 
Цитата:

Сообщение от Grom_84
Йо!

Щоб закривався капот просто його погнув і підняв планку замка

:weedman:

Grom_84 04.03.2008 16:36

Re: Перевів на А-80
 
то: :weedman:

Додатково влаштував обдув лобового скла гарячим повітрям з під капота - сьогодні моросив дощичок, так досить не погано сохло

SNIPER 04.03.2008 17:26

Re: Перевів на А-80
 
Цитата:

Сообщение от Grom_84
0-60 4,07 с

бред...

а что разгон пол дня до 100км/ч и 130 максимум, верю, и в этом нету нечего удивительного))))

хех... жалко таврию :(

Lexa 04.03.2008 17:29

Re: Перевів на А-80
 
Цитата:

Сообщение от SNIPER
Цитата:

Сообщение от Grom_84
0-60 4,07 с

бред...

а что разгон пол дня до 100км/ч и 130 максимум, верю, и в этом нету нечего удивительного))))

хех... жалко таврию :(

почему? были с завода с двигом МЕМЗ-2451
под 76 бенз, там степень сжатия ниже была

04.03.2008 17:44

Re: Перевів на А-80
 
Там кстати,и было углублено место под клапаны в серийных поршнях. И только и всего...А обдув,так это зря- вместе с водичкой и грязь быстрее сохнуть будет.

Grom_84 04.03.2008 18:02

Re: Перевів на А-80
 
[quote="SNIPER"]
Цитата:

Сообщение от Grom_84
0-60 4,07 с

бред...

Ну мабуть тре писать. що розгон на двох передачах 1-й і 2-й тому так швидко. а сотня так повільно бо на 90 треба втикать 4-ту таким чином маючи краще відрегульовану коробку і гоночні скіли можливо вклався б у заявлені заводом.

60-100 на прямій передачі з відкритим дроселем роблять для вияснення мощностной характеристики двигуна. на 92му точно швидше розганялася

Щодо того чи жалто таврію... було б жалко, якби вона погано перетравлювала 76-80й... Я одразу не повірив бо думав, що залишилось багато 92 в баку і ОЧ набадяжилось. але виїздив суміш і залив 10л А-80го на ХХ і середніх просто зубра, а великі оберти я не штурмую - страшно = Детонація суть високошвидкісне згоряння палива у (практично) всьому обємі камери згоряння одномоментно, призводить до ударних механічних та теплових навантажень на двигун. якщо пошуршать нетом можна найти багато фоток плавлених поршнів і пропалених клапанів.

Хлопці - найстрашніше в цій переробці те. що машина в місті і по трасі в межах швидкісних лімітів майже не змінила поведінку

SNIPER 04.03.2008 18:46

Re: Перевів на А-80
 
[quote="Igor_Slavuta"]
Цитата:

Сообщение от Grom_84
Йо!
:weedman:

+1000% :lol:

to Grom_84
мотор 4,5к еле крутит, а тут слики :lol: кстати ставь их... будет еще и расход меньше, сопротивление качению меньше :-D

xg242 04.03.2008 22:22

Re: Перевів на А-80
 
я часто в броворах бываю просто интересно взгялнуть.. можно организовать будет?

McFly 04.03.2008 23:03

Re: Re: Перевів на А-80
 
Цитата:

Сообщение от Grom_84
ех, забув вказать двигун 1,2 з розточеним впускним колектором (але не синхронізовані отвори колектора/ГБЦ)
пробіг 85 тиків
колеса тавробублики з 155/70 БЦ-10 (дуже шумна)

максималка і на 92/95 бензині більша за 140 не була - машина розганялася до 120-130, а потім різко переставала. набирала 0,5-1 км/год за хвилину, а двигун видає нагора 4500 чи 4700, тобто можна крутить до 5500, але не тяне.

так сцепление пора менять...

Grom_84 04.03.2008 23:09

Re: Re: Re: Перевів на А-80
 
якщо кому цікаво можу показать і розказать як до такого життя дійшов

а щеплення може просто не дожимать? бо і правда воно тепер хапає під самим кінцем ходу
як перевірить?

Шкряб 05.03.2008 11:10

Re: Re: Re: Перевів на А-80
 
а где 80 в киеве заправляцца ? :shock:

olegth 05.03.2008 12:48

Re: Re: Re: Перевів на А-80
 
Цитата:

Сообщение от Шкряб
а где 80 в киеве заправляцца ? :shock:

на Механизаторов наример есть заправка :)

xg242 05.03.2008 12:51

Re: Re: Re: Перевів на А-80
 
Цитата:

Сообщение от olegth
Цитата:

Сообщение от Шкряб
а где 80 в киеве заправляцца ? :shock:

на Механизаторов наример есть заправка :)

ланос еще никто не переводиль?

Grom_84 05.03.2008 18:30

Re: Re: Re: Re: Перевів на А-80
 
76 та 80 є суть один і той самий бензин просто міряно розрахунковим та моторним методом тому трохи різні ОЧ виходять. головне, що там ніби бадяжить нічого.

невже ніхто з тавроводів не встановлюва дві прокладки під ГБЦ чи не проточував поршні щоб їздить на 76? невже важко написать яка витрата пального?

Шкряб 05.03.2008 18:52

Re: Re: Re: Re: Перевів на А-80
 
ну да, вот только уже за 92 надо побегать, а то невезде есть,
а вот 76.... На тех заправках что есть не то что заправляцца стремно, но
банально заезжать противно )

Grom_84 05.03.2008 19:27

Re: Re: Re: Re: Re: Перевів на А-80
 
ти ще скажи. що 92й і 95й відповідають своєму маркуванню. Перейшов на 92 з 95го тому. що машина з штатно виставленим УОЗ детонувала при ваимкненні запалення, попробував 76 і зараз якщо чесно не відчуваю особливої різниці в динаміці. можливо це через те, що для 76 ступінь стиснення 9,5 це вже спорт настройки... не знаю, тому і хочу щоб народ відписався поділився враженнями.

P-IV 05.03.2008 20:26

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Перевів на А-80
 
Честно-говоря, нифига не понял. :) Объясните плиз по-русски, что было сделано для перевода на 80-й бензин и хорошо ли это или плохо...

Grom_84 05.03.2008 22:05

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Перевів на А-80
 
то P-IV
вибач брате перекладати російською майже нічого:
добавлена проставка під карб +25мм
в ній просверлений канал для підводу води з цього каналу вниз виходить 4 голки від шприців, для рівномірного розподілу води
це все приєднано до бачка з водою за допомогою шлангів капельниці (система для внутривенного вливания) в яку вставлено фільтр з відстойничком (волокнистий)
вода добре викип'ячена десь хвилин по 30-40 щоб не залишала накипу на стінках циліндрів. краще взагалі дистильовану
вода потужний антидетонатор - охолоджуе суміш і стінки циліндра/поршень, розширюється десь в 1700 раз при випаровуванні (паровий двигун не дарма зробили на пару) пар працює як поглинач надлишкової теплоти, яка може викликати детонацію - нагрівається=розширяється (знову згадуємо про парову машину)
крім того пар великий чистюля відриває весь нагар, який може бути "очагом детонации" - всі свічки в усіх циліндрах стали однаково чисті і однаково коричневаті на ободках легенький чорний слідок (прям як по книжці ніколи такими не були)

на холостих вакуум у впускному колекторі великий - вода втягується і працює як нейтральний наповнювач в принципі ні добре не погано
На середніх обертах вода зривається з голок потоком її тянеться приблизно стільки ж як і на ХХ. активно охолоджуе циліндропоршневу групу і суміш теплота випаровування 530 ккал/кг проти 80ккал/кг у бензина
при навантаженні ає виникнути детонація, оскільки бензин з малим ОЧ. він пробує вибухати, але в циліндрі вода нагріта майже до температури кипіння (там більший тиск, тому кипить при вищій Т; згадай скороварку) теплота детонації поглинається водою, яка сильно розширяється і таким чином збільшує обертальний момент (н/м)
На високих обертах води потрапляє найменше бо голки тонкі і не втигають пропустити через себе багато (пропускна здатність прямопропорційна до діаметра каналу і обернено пропорційна до його довжини) на високих обертах води багато не треба, бо швидкість згоряння палива не втигає за обертами колінчатого валу = немає умов для виникнення детонації
На всіх обертах: більшується частка пара в картерних газах, він дуже гарний антидетонатор + гарячий = покращує випаровування бензину (згадуємо про їх теплоємності 530 і 80 відповідно) віддаючи йому своє тепло. Таким чином пар рециркулюється в системі до 3 хв після припинення його подачі на вхід із бачка (перевіряв для того щоб застрахуватися від детонації, якщо щось станеться з трубками/голками)

попередньо система випробовувалася на 92 бензині. так УОЗ був накручений в +8, а подача води була 200 мл на 10 км = перло як з АДшкою. доречі на тому тижні встановив і майже не відчув різниці (хіба що води можна лить ще менше) правда вона за два дні згоріла (блок ЕПХХ накрився серед ночі серед дороги і т.д.... вже тиждень не можу помінять?!)
проте детонацією і не пахло

якщо підкажете як закинуть фотки на таврія.орг.юа/файлез, то викладу всю доступну інформацію
можете пошукать в неті "впрыск воды" "водокар" "aquatune"
досліди з вприском води ведуться з 30 років минулого століття. спочатку використовували для літаків FW та ИЛ, потім бризкали в формулі 1, зараз ллють в турбовані мотори. в Союзі лили в АЗЛК та ЗИЛы добилися економії в кілька процентів отримали рацпатенти. а потім союз рухнув і кілька раціоналізаторів могли тільки писати статті як їх раптом забули. В 90х лили водичку і їздили на галімому бензині (правда не знаю які наслідки)
аМерикоси вважають, що за рахунок настройок на збіднену суміш, раннє запалення + вприск води можна добитись економії в 5-8% на номінальному для двигуна паливі

чи добре це чи погано вирішуй сам. мені говорять, що може бути корозія через воду - можливо ще не перевіряв, але картерні гази також мають воду.
далі гідроудару не може бути- об'єм води що вливається складає менше 10% від паливно/повітряної суміші (якщо більше їхать не хоче - для більше тре ставить ультразвук, або добавлять емульгатори як японці)
про велику кількість картерних газів - вони перші почали. цей екскремент почав саме тому, що картерних газів багато можливо скоро капіталка

пишіть питайте, критикуйте якби був на 100% впевнений у виключно позитивних результатах, то їздив би і тримав велику дулю в кармані (ха-ХА-ха), а так от сюди пишу

З повагою Grom

Сергей666 05.03.2008 22:15

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Перевів на А-80
 
Масляна плёнка с цилиндров смывается и двиг скоро привратится в отстой 8)

viktorjl 05.03.2008 23:13

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Перевів на А-80
 
Цитата:

Сообщение от Сергей666
Масляна плёнка с цилиндров смывается и двиг скоро привратится в отстой 8)

чем смывается? Водой? :)

Илья Лавр 06.03.2008 08:29

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Перевів на А-80
 
Цитата:

Сообщение от Сергей666
Масляна плёнка с цилиндров смывается и двиг скоро привратится в отстой 8)

если тока Жёлтой водой смывается... :)

Илья Лавр 06.03.2008 08:39

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Перевів на А-80
 
Если честно...то я тока щас догнал что сделал автор темы...респект ему и уважуха...
Просто написано по вашенски...я не уя не понимаю...

мона подробнее...какой расход? какие калибровочные отверстия??я так понил их 4...воду подводится самотеком или тока...за счет разряжения - как эконостат???

Единственное...что хачу порекомендовать попробовать автору темы...
это подвести всю эту систему не в задроссельное пространство...а непосредственно в дифузоры...так расход будет пропорционален нагрузки...на двигатель и оборотам...

а то на скока я понил из поста(да так оно и будет) - что на холостых расход воды больше чем на верхах...

блин....может мне патом кто-нить переведет...посты автора...:)


Текущее время: 02:48. Часовой пояс GMT +3.

Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.