![]() |
Tavria Kit-car from rallybox
Вложений: 2
оскільки я на цьому форумі проводив багато часу в пошуках корисної інформації,прийшов час розповісти тут про проект яким я займався декілька "важких" років))
всі події відбуваються у Львові.Маючи 19 років я назбирав на свій перший хоч дуже вбитий але автомобіль))) заз-1102 з обємом 1.2! проїздивши на ньому близько року було принняте рішення трохи вдосконалити його:от тут мабудь і настав цей переломний момент коли шляху назад вже не було.При спілкуванні з різними людьми потрохи концепція авто вдосконалювалась і мінялась!в результаті чого на світ появилась ось така раллійна Таврія.по трохи буду викладати процес роботи з описом і фотками,бо інформації назбиралось дуже багато))) |
Вложений: 7
і так заїхала в гараж вона на дуже довго: кузов-був в дуже плачевному вигляді(( оскільки надхненя було робити все своїми руками було придбано багато всяких інструментів,і почався армагедон весь кузов був очищений від антикору і всякої ху...,хто займався цим той знає наскільки цей процес неприємний і довготривалий!!!
потім всі дири заварились,до чого руки дістались поусилювалось! |
Ооо. Думаю, этот бортовик будет не только мне интересен))
L@RT, не закидуй его ;) |
Вложений: 9
зразу почався пошук людей які б помогли з установкою каркаса,оскільки при початковому проекті каркаса не зналось під що машина будується то почали з самої простої варної конструкції а вже потім зрозумівши що простих покатушок буде маловато і треба буде виходити на інший рівень змагань вирішили зробити каркас от таким.... для контрасту з білим авто його задули в темно синій колір океан 449
|
думаю я тут на довго!!!;))
|
У меня вопрос ?Как крепится каркас к кузову болтами с пластинами или сваркой. Если сваркой то не рвет ли метал по шву при нагрузке?
|
Цитата:
навантаження розподіляється рівномірно по усім точкам кріплення каркасу, плюс каркас робить кузов набагато жорсткішим, що в свою чергу ще зменшує навантаження на точки кріплення. тому метал залишається цілим! |
Вложений: 1
Цитата:
|
Я не разираюсь в каркасах.Но выглядит мего!Без срезания крыши нелязя было сделать?
Диски Казанки?Скоько по деньгам? |
Насколько я знаю, крышу срезают для того, шоб крест хорошо и правильно проварить. Та и проще без крыши варить будет.
|
Цитата:
|
впринципі її зрізати(висверлити) не викликає великих проблем займає по часі біля 1год.
казанки обійшлись орєнтовно 3200+на них стояло 4 сліка))))правда добряче потертих! |
Вложений: 10
паралельно з підготовкою кузова скуплялись компоненти ходової,гальма,і все решта...
зробили 3-ох опорну рульову рейку.Гальмівні і бензо трубки пустили через салон. Гальма тепер складаються з таких компонентів:перід-14ваз,зад-13ваз,головний гальмівний волга 2410))),регулятор від газелі!,гідравлічний ручнік на основі циліндру від мазди.всі трубки зовні броньовані металевою гофрою. ходова зад плаза спорт+ваз пружини,перід аморти без імені +ваз пружини. також було докуплено ще один комплект дисків SLIK. акумулятор перемістився за штурманську сідушку,бачок омивача в багажнік. |
Вложений: 9
а ще на рахунок ходової забув уточнити що передні стойки повністю від ваз оскільки хід тавро плаза стойок виявився занапто малим( також разом з стойками було переварено ваз стакани!щось не можу найти фото стаканів(
відповідно і колію розширили на 15 см.через розширену колію довелось виточувати нові палки приводів,гранати сток поки що. двигун також від ваза поки що обємом 1.4-був зняти з ралійної 08 що там дороблялось сильно не в курсі. в КПП зараз така компоновка-пара 4.3 + 7 ряд. ще паро свіжих фото авто... |
Фигасе у неё колея ! О_о
|
Ну вот, была себе милая машинка, да еще и беленького цвета, на работу там ездить, в магазин за булочками ... Так нет же, надо было все разобрать, и слепить некоего Ралли-Монстра !
А на работу ты теперь на чем ездить будешь ?! :)))) |
Цитата:
|
У меня вопрос)
А где ездить собираешся ?) В свои классы не попадаеш, а ездить с Киткарами - то збочення))) |
Цитата:
|
Цитата:
|
Цитата:
А на рахунок класу, то все просто! оскільки в машини вийшла давним давно омологація, а також планується двигун 1,6, то машина сертифікується національною федерацією... згідно додатку "J" і попадає в клас У10... ))) для прикладу в цьому класі останні декілька років їздить хонда сівік 1.6 16V приблизно 190к.с.... що набагато цікавіше 90 % вісімок )) |
Вложений: 5
от такі ковші, ремені ,замки стоять на тавроні.....до речі до теми може когось щось цікавить з спорядження є можливість привезти ціни досить таки симпатичні!!!!
руль б/у невідомо що до мене пережив але в принципі досить зручний))) |
Руль у тебя с фиата , у папика на копейке такой же стоит , по шлицам подошел )
а ковш сабельт сколько по деньгам обошелся? |
Цитата:
В любом случае удачи в бояз ;) |
Цитата:
так-що якусь та й конкуренцію можна в класі у 10 і створити:) |
Текущее время: 13:51. Часовой пояс GMT +3. |
Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.