![]() |
ЗАЗ 114017 1995 р.в.
Вложений: 9
Взяли ми наприкінці літа 2010 року цього запорожця з ручним керуванням 95 р.в. з двигуном 0,9 Фіат з пробігом 52 тис.км. Стояв він бідний у гаражі, напевно довго. Бо був у якійсь пилюці та приспущених колесах. На диво, після під'єднання акумклятора, це чудо завелося з другої спроби.
Авто було вимито, підварено в 3-х місцях, залито, змонтовані підкрилки, поставлені педалі й знято ручне керування, запрацювали повороти та аврійка (600грн.). Згодом, були замінені радіатор, верхній та нижній патрубки. |
Вложений: 2
Був замінений регулятор напруги, бо старий не справлявся із задачею. Фари та вентилятор пічки в такт з педаллю газу працювали:). На фото старий та новий, установлений на місце старого. З часом - знайдеться для нього краще місце.
|
Вложений: 2
Ще була замінена пробка бачка тормозної рідини (25 грн.), "бігунок" трамблера (85 грн.),
|
Вложений: 5
Сьогодні, оскільки три дні не їздив, довелось чистити машинку від снігу. Лопнув верхній патрубок (від термостата до радіатора) - був замінений на схожий. Також, нарешті, установив паливний фільтр.
На даний момент пробіг уже 72 тис. За ці 20 тис, які пробігли за 4 міс. обривало фланець, яким випускний колектор чіпляється до трубки резонатора. Випускний колектор чавунний, але п'яному зварювальнику на СТО вдалося, попередньо нагрівши, приварити все на місце. Зрозуміло, що це не надовго. Хоч і катається вже місяць. Можливо у когось є такий від Фіатовського двигла? |
а не плохо ли новому патрубку на его месте? как-то он подозрительно изогнут... циркуляции это не помешает?
|
Цитата:
|
нужно было отрезать кусочек патрубка со стороны радиатора и ничего не загибалось так страшно, лучше конечно не станет но эстетичней стало бы.
|
Цитата:
|
Цитата:
|
Сьогодні увечері десь зарядка зникла. На акумуляторі доїзжав. Завтра шукатиму, в чому справа.
|
На генераторі відпала клема (замінили самостійно). Сам генератор перевірили на стенді (5 грн.) - "аж зашкалює"! Заразом замінили ремінь генератора. Ремінь BOSH залишився від старого господаря.
Учора відпала якась тяга від куліси до коробки. Зварювальник заварив (70 грн). Випускний колектор підварили та усі прокладки до глушника замінили - відновили герметизацію (200 грн.). Машинка знов "бігає":)... і непогано... |
Вы пишите цены запчастей и работ,
когда у кого-то что-то сломается, уже примерно можно будет представлять сумму... |
Вложений: 1
Обірвався (де виходить з оболонки й кріпиться до ручки) тросик відкривання капота (15 грн.). Замінили. Через день - новий обірвався (уже під капотом на замку). Що за якість?...
Сьгодні придбав новий у іншій торговій точці (те ж за 15 грн). Можливо, довше працюватиме:). |
Цікаво а як веде себе фіатовський двигун ?
Чи правда пишуть шо він слабенький? не хватає потужності? який розход? |
Вложений: 1
Цитата:
Була три роки тому також фіатівська 93 р.в. (на фото знизу). Брали її з пробігом 30 тис. На 60 тис продали - поїхала у Вінницю. Вона мала 5 ст. КПП і брала 4,5-5л. по трасі. |
ну при зимній резині, і при 130 моя 1.2К теж буде брати 6,5 до 7 оптимальна швидкість 90! тоді буде меньше і у вас
такшо головне йти на самих оптимальних обертах для наших двигуні 3,5 а вам прямий шлях на фіатовський форум, там мабуть все про такі двигуни написано, вони вроде на пандах стояли а є якісь зовнішні ознаки машин з фіатовськими двигунами? ну там буква Ф, або якісісь в салоні примочки, звук роботи двигуна спецефічний? |
Цитата:
|
Сьогодні заварили випускний колектор (150 грн.). Здається, так тихо ще машинка не працювала з моменту її придбання:).
Відігнали її електрику. Необхідно трішки полазити: правий бік габарити, аварійка, обігрівач заднього скла, світло заднього ходу, замінити блок запобіжників. |
Цитата:
|
Цитата:
|
Цитата:
|
Цитата:
|
Цитата:
|
Цитата:
Регулятор у меня не полностью вышел из строя. Просто плохо стабилизировал. Вечером фары меняли яркость в такт с оборотами двигателя - т. е менялось напряжение. |
Вложений: 3
Ось ще 1140:)грн. пішло.
Підключений обігрівач заднього скла. Встановили кнопку, реле, провели провід. Виявилось, що із заводу на інвалідках економили. Замінили бензонасос - підтікав та перестав докачувати останнього дня. Замінили масло в коробці передач на ХАДО. Замінили блок запобіжників. Встановили лівий повторювач. Нарешті зробили карбюратор (160 грн.) - промили, відрегулювали, дали гарантію 4 міс. Відновили контакти. Знову права сторона габаритів працює. Переставили регулятор напруги - стало трохи компактніше. |
Текущее время: 03:28. Часовой пояс GMT +3. |
Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.