![]() |
Вопрос по холостому ходу...
Суть вопроса такова... Машина совсем новая... сенс 1,3. ГБО 4. При сбросе газа на нейтралку глохнет... в среднем через раз. Проблема проявляется в "провалах" при сбросе газа... При етом плавет какоето время ХХ. Ставили ГБО на гбо.ком.уа. Ездил на регулировку, там поставили какой-то параметр впрыска с 4,6 (вроде как для бензина) на 4,2. Проблема уменьшилась только на половину, глохнуть стала чуть реже. ХХ также плавает какоето время. Потом приходит в норму, секунд через 10. В динамике вроде как никаких проблем нет. На бензине проблем никаких, ХХ стабильный и без каких то бы нибыло провалов. Наверное вопрос состоит в дальнейшей регулировке, но Может кто то знает "физику вопроса"? Сам с ГБО 4 дела не имел. До "сенса" была карбюраторная "славута"... заводилась на газу в -25 С, двиг проблем не знал (бензонасос и коммутатор не в счет..., трос сцепления родной был, и продал на 132 тыс.км....). Теперь учусь опять...
|
Похожие симптомы и у меня,по трассе нормально на перекрестке плавают обороты что даже глохну. Добавил время впрыска на холостых +20% - +25%, стало лучше но не вылечилось, наверно не в этом проблема, думаю дальше...
|
Цитата:
|
В мене теж появилась така біда з приходом жари.
ГБО-1, машина 1.2 інж. Поміняв радіаторну решітку на літню - стала менше грітись і менше глохнути. Зняв повітряний фільтр і покатався день без нього - не глохне, але нема тяги на низьких передачах. Думаю, що якщо поїду до газовиків - вони добавлять газу. Не хочеться - розхід в змішаному режимі - 7.7 Може хтось щось підкаже? Дякую. |
Цитата:
треба щоб повітря засмоктувало десь наприклад зза фари. тобто щоб на швидкості в нього не дуло зустрічним повітрям. і все пройде. |
Та ні. Не від решітки. Не дує туда зустрічним повітрям. Стандартно, як в всіх інжах-славутах.
Якраз думав вивести забор повітря з-під решітки. Або понасвердлювати дірок в коробці з фільтром. Враження, що мало повітря. З.І. На швидкості якраз не глохне. Глохне, коли нагріється і гальмую десь різко на світлофорі. Якась містика. |
за звичай проблема саме в тому що тим зустрічним повітрям "забиває".
в мене теж так було (не на Таврії). на швидкості вижимаєш щеплення, і мотор замовкає. порився, почитав, зробив як рекомендовано - зняв гофру щоб в неї не дуло набігаюче повітря. проблему як рукою зняло. |
Цитата:
|
Цитата:
бо є ще така річ як інерційний рух мембрани. і якщо редуктор буде стояти мембраною поперек руху, то можливі глюки при тормозінні і різкому розгоні. щоб цьому запобігти редуктор має стояти мембранами вздовж руху авто. тобто боком редуктора вперед-назад. |
Це я знаю. Стоїть паралельно руху.
Треба ще щось шукати. З.І. При розгоні проблем нема. |
Цитата:
|
Дякую за ідею.
Чекаю на фото. Цікаво, як воно з заводу стоїть? |
Buzyan, сюда кидайте - мну тоже интересно)))
|
Вложений: 1
Цитата:
|
Цитата:
|
Цитата:
|
Пока стоял адсорбер ездил со снятой трубкой,адсорбер ушел под нож поставил обратно.У меня пробега 104000 на газу с развернутым корпусом и пока ничего не отвалилось
|
Цитата:
|
Текущее время: 06:04. Часовой пояс GMT +3. |
Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.