![]() |
затик на обертах
Недавно різко зявилась проблемка
до 2700 машина впринципі їде нормально з 2700 до 3000 дуже великий затик. Газ в пол - не реагує. Може стрельнути у впуск. після 3000 знов починає їхати нормально редктор перебирав. НІчо не змінилось мєткі ГРМ на місці запалення виставлено хто що думає? є підозра на комутатор що він входить в якийсь резонанс на певній частоті... |
на бензині як, тесаме?
|
Нема в нього бензину на жаль, тільки газ.
|
Профиля не вижу. Если машина инж то есть предположение.
|
Цитата:
|
И инжектора тоже нету у него. Согласен с VDM, сначала мутатор.
|
проблема вирішилась
неясно яким чином, але початковий кут УОЗ втік на 10 градусів..... трамбльор закручений жостко, ремінь на місці..... хм... |
Строчил с мобилы про графики и про уоз ща смотрю того поста нету.... Теперь следующий момент: а валик прерывателя впорядке? В смысле диск прерывателя не сместился? Если прерыватель прикручен жестко и пометкам вопросов нет.
|
у мене не тавро))
там інша конструкція |
Цитата:
|
спосіб вирішення простий - трамбльор трохи покрутив
через що трапилось - поки розбираюсь |
Цитата:
|
якби мпсз і 5 циліндрів не дружить без трамбльора....
а ставити 5 катушок не хочеться |
Цитата:
|
Цитата:
До установки сего девайса скакало у меня в авто не возможно было по стробоскопу УОЗ поставить, сейчас качания 0-5 градусов. Скоро перейду на 60-2 и тогда будет видно все. |
Цитата:
|
|
Текущее время: 10:25. Часовой пояс GMT +3. |
Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.