ТавроФорум

ТавроФорум (https://forum.tavria.org.ua/index.php)
-   Кузов (https://forum.tavria.org.ua/forumdisplay.php?f=42)
-   -   ФОТО-ЗВІТ на роздуту тему Центрального замка (https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=4838)

HumanKM 15.05.2006 11:56

ФОТО-ЗВІТ на роздуту тему Центрального замка
 
Вложений: 3
Дивіться й учіться! :D

А тепер відповідь тавроводам які неодноразово задавали на цьому форумі питання - А ЧЬТО ЖЄ ДЄЛАТЬ С ТРОСОМ???
А нічого з ним робити не треба. Пруток від двигуна ЦЗ згинаємо літерою Г і просовуємо білятросу. Фіксуємо там його за допомогою зажиму з комплекта ЦЗ, який попередньо обточуємо на точилі до розмірів з якими він влізе між вусиками кріплення тросу.

Також дам пораду - промажте заодно трос, адже двері вже розібрано. Незабудьте прослідкувати настільки сильно зажатий трос в кріпленні, дуже часто він важко ходить з-за того що пережатий кожух троса, в такому випадку послабте його.

HumanKM 15.05.2006 11:57

Re: ФОТО-ЗВІТ на роздуту тему Центрального замка
 
Вложений: 3
продовження

Shustrik 15.05.2006 14:03

Re: ФОТО-ЗВІТ на роздуту тему Центрального замка
 
Вибачте, і скількиж цей девайс коштує? Я от думаю - ставити чи ні.

HumanKM 15.05.2006 14:14

Re: ФОТО-ЗВІТ на роздуту тему Центрального замка
 
Вложений: 3
Шановний!
І не думай чи ставити - однозначно ставити.
Я купував на Перова в Києві 75 грн., В славнозвісному харкові це буде думаю не більше 50 грн.
В комплекті 3 двигуни двотротові і один керуючий п"ятидротовий, модуль керування замками, і весь монтажній комплект.
І не вір нікому хто каже що це на дві години роботи. Якщо хочеш зробити якісно - повір що втратиш ввесь день!

Продовжуємо далі!

planirovschik 15.05.2006 14:36

Re: ФОТО-ЗВІТ на роздуту тему Центрального замка
 
Я так зрозумів з фотографій, у задній двері тросік невідключається. А він потім не стане причиною незакривання задніх дверей?

HumanKM 15.05.2006 15:18

Re: ФОТО-ЗВІТ на роздуту тему Центрального замка
 
Вложений: 1
В замка сила натиску 6 кг. Це вага половини відра води - немало, чи не так?!
В мене все працює бездоганно. Щоб довелося зробити це ще раз - я б все зробив точно так!
Для перестраховки залий тросик автомобільним маслом і не пережми зажим кожуха троса (на нього показує червона стрілка)

planirovschik 15.05.2006 16:47

Re: ФОТО-ЗВІТ на роздуту тему Центрального замка
 
Цитата:

Сообщение от HumanKM
В замка сила натиску 6 кг. Це вага половини відра води - немало, чи не так?!
В мене все працює бездоганно. Щоб довелося зробити це ще раз - я б все зробив точно так!

Воно то так, але коли тросік приржавіє, ото навряд чи моторчик зможе його совати

diez 15.05.2006 19:27

Re: ФОТО-ЗВІТ на роздуту тему Центрального замка
 
Цитата:

Сообщение от HumanKM
Шановний!
І не думай чи ставити - однозначно ставити.
Я купував на Перова в Києві 75 грн., В славнозвісному харкові це буде думаю не більше 50 грн.
В комплекті 3 двигуни двотротові і один керуючий п"ятидротовий, модуль керування замками, і весь монтажній комплект.
І не вір нікому хто каже що це на дві години роботи. Якщо хочеш зробити якісно - повір що втратиш ввесь день!

на славуту потрібно 4 двигуни. :(

YUR@N 15.05.2006 23:30

Re: ФОТО-ЗВІТ на роздуту тему Центрального замка
 
Цитата:

Сообщение от diez
Цитата:

Сообщение от HumanKM
Шановний!
І не думай чи ставити - однозначно ставити.
Я купував на Перова в Києві 75 грн., В славнозвісному харкові це буде думаю не більше 50 грн.
В комплекті 3 двигуни двотротові і один керуючий п"ятидротовий, модуль керування замками, і весь монтажній комплект.
І не вір нікому хто каже що це на дві години роботи. Якщо хочеш зробити якісно - повір що втратиш ввесь день!

на славуту потрібно 4 двигуни. :(


Там один , который главный (управляющий с пятью проводами), устанавливается на водительскую дверь а три на оставшиеся двери

Jekky 16.05.2006 09:46

Re: ФОТО-ЗВІТ на роздуту тему Центрального замка
 
Вопервых, не раскрыта тема замка багажника :-D
Вовторых, дырки в передних дверях делать не нужно. Сверлится отверстие в планке держателя стекла как показано на рисунке и моторчик чудно себя чувствует на планке повёрнутый на 90 градусов в том же направлении тяги.

richi 16.05.2006 10:27

Re: ФОТО-ЗВІТ на роздуту тему Центрального замка
 
господа ну шо вы велосипед изобретаете :), все уже давно придумано, ипытано и прекрасно работает:
заднии двери:
http://tavria.org.ua/reports/richi.htm
багажник:
http://tavria.org.ua/?p=24&m=237

HumanKM 17.05.2006 11:10

Re: ФОТО-ЗВІТ на роздуту тему Центрального замка
 
Цитата:

Сообщение от Jekky
Вопервых, не раскрыта тема замка багажника :-D
Вовторых, дырки в передних дверях делать не нужно. Сверлится отверстие в планке держателя стекла как показано на рисунке и моторчик чудно себя чувствует на планке повёрнутый на 90 градусов в том же направлении тяги.

Можливо бувають різні за розмірами мотори. В мене при такій установці мотора ризинова гофра тре об стінку і мотор там дуже не гарно стає.

HumanKM 17.05.2006 11:12

Re: ФОТО-ЗВІТ на роздуту тему Центрального замка
 
Цитата:

Сообщение от richi
господа ну шо вы велосипед изобретаете :), все уже давно придумано, ипытано и прекрасно работает:
заднии двери:
http://tavria.org.ua/reports/richi.htm
багажник:
http://tavria.org.ua/?p=24&m=237

Працює все може й чудово, але без тросика. В мене все з тросиком, можна при необхідності і в ручну закрити. Для тих в кого приржавлює тросик рекомендую його помазати і не приржавіє і ходити буде легше!

HumanKM 17.05.2006 11:14

Re: ФОТО-ЗВІТ на роздуту тему Центрального замка
 
Цитата:

Сообщение от diez
Цитата:

Сообщение от HumanKM
Шановний!
І не думай чи ставити - однозначно ставити.
Я купував на Перова в Києві 75 грн., В славнозвісному харкові це буде думаю не більше 50 грн.
В комплекті 3 двигуни двотротові і один керуючий п"ятидротовий, модуль керування замками, і весь монтажній комплект.
І не вір нікому хто каже що це на дві години роботи. Якщо хочеш зробити якісно - повір що втратиш ввесь день!

на славуту потрібно 4 двигуни. :(

Чотири двигуни на всі 4 двері. На багажник треба ще один. Та я покищо цим питанням не займався. Багажник зроблю пізніше, я зараз вагаюся як правильніше?!

Vanya 17.05.2006 11:18

Re: ФОТО-ЗВІТ на роздуту тему Центрального замка
 
Цитата:

Сообщение от HumanKM
Шановний!
І не думай чи ставити - однозначно ставити.
Я купував на Перова в Києві 75 грн., В славнозвісному харкові це буде думаю не більше 50 грн.
В комплекті 3 двигуни двотротові і один керуючий п"ятидротовий, модуль керування замками, і весь монтажній комплект.
І не вір нікому хто каже що це на дві години роботи. Якщо хочеш зробити якісно - повір що втратиш ввесь день!

В харькове 50 это за что? Просто знаю цены до копейки практически не понял за что 50? Сигналка самая дешовая 130 (сигналка брелки 2шт сирена), замки 1шт 8грн. (с планками)

HumanKM 17.05.2006 11:47

Re: ФОТО-ЗВІТ на роздуту тему Центрального замка
 
Цитата:

Сообщение от Vanya
Цитата:

Сообщение от HumanKM
Шановний!
І не думай чи ставити - однозначно ставити.
Я купував на Перова в Києві 75 грн., В славнозвісному харкові це буде думаю не більше 50 грн.
В комплекті 3 двигуни двотротові і один керуючий п"ятидротовий, модуль керування замками, і весь монтажній комплект.
І не вір нікому хто каже що це на дві години роботи. Якщо хочеш зробити якісно - повір що втратиш ввесь день!

В харькове 50 это за что? Просто знаю цены до копейки практически не понял за что 50? Сигналка самая дешовая 130 (сигналка брелки 2шт сирена), замки 1шт 8грн. (с планками)

на викладених фото є фотографія коробки мого ЦЗ
Я його купив у Києві на базарі за 75 грн., Думаю що в Харкові найдеш в районі 50 грн цей же замок. Це не просто мотори - це Комплект ЦЗ, до нього входить 4 мотори (один з них керуючий), модуль керування (маленька коробочка з реле яке задає на ЦЗ імпульс відкриття чи закриття необхідної довжини), та монтажний комплект (провода, шурупи, планки...). Все це однієї фірми в одній коробці!

Greck 17.05.2006 11:50

Re: ФОТО-ЗВІТ на роздуту тему Центрального замка
 
Цитата:

Сообщение от Vanya
Цитата:

Сообщение от HumanKM
Шановний!
І не думай чи ставити - однозначно ставити.
Я купував на Перова в Києві 75 грн., В славнозвісному харкові це буде думаю не більше 50 грн.
В комплекті 3 двигуни двотротові і один керуючий п"ятидротовий, модуль керування замками, і весь монтажній комплект.
І не вір нікому хто каже що це на дві години роботи. Якщо хочеш зробити якісно - повір що втратиш ввесь день!

В харькове 50 это за что? Просто знаю цены до копейки практически не понял за что 50? Сигналка самая дешовая 130 (сигналка брелки 2шт сирена), замки 1шт 8грн. (с планками)

50 грн за комплект ЦЗ. Устанавливаешь подходишл к тачке ключем открываешь водительскую дверь открываются все двери. Позже этот ЦЗ можно подключить к любой сигналке.

HumanKM 17.05.2006 11:51

Re: ФОТО-ЗВІТ на роздуту тему Центрального замка
 
Цитата:

Сообщение от Greck
Цитата:

Сообщение от Vanya
Цитата:

Сообщение от HumanKM
Шановний!
І не думай чи ставити - однозначно ставити.
Я купував на Перова в Києві 75 грн., В славнозвісному харкові це буде думаю не більше 50 грн.
В комплекті 3 двигуни двотротові і один керуючий п"ятидротовий, модуль керування замками, і весь монтажній комплект.
І не вір нікому хто каже що це на дві години роботи. Якщо хочеш зробити якісно - повір що втратиш ввесь день!

В харькове 50 это за что? Просто знаю цены до копейки практически не понял за что 50? Сигналка самая дешовая 130 (сигналка брелки 2шт сирена), замки 1шт 8грн. (с планками)

50 грн за комплект ЦЗ. Устанавливаешь подходишл к тачке ключем открываешь водительскую дверь открываются все двери. Позже этот ЦЗ можно подключить к любой сигналке.

Грєкє респект!

HumanKM 18.05.2006 11:36

Re: ФОТО-ЗВІТ на роздуту тему Центрального замка
 
Шановні власники Славут Люкс!
Підкажіть таку інформацію!
Чи закривається вашим центральним заводським замком багажник? Якщо так то яким чином?!

Gutkin 18.05.2006 12:13

Re: ФОТО-ЗВІТ на роздуту тему Центрального замка
 
Цитата:

Сообщение от HumanKM
Шановні власники Славут Люкс!
Підкажіть таку інформацію!
Чи закривається вашим центральним заводським замком багажник? Якщо так то яким чином?!

Його там нема

ACE 18.05.2006 13:57

Re: ФОТО-ЗВІТ на роздуту тему Центрального замка
 
Конечно большой тебе респект за отчет, но все самое интересное просто закрыто верхней частью двери, я имею ввиду сам изгиб железяки, т.к. согнуть ее можно по разному.и еще не будет ли она от нагрузки выгибаться?

А в отчете с авто.уа я вообще не понял как крепится железячка которую сгибают к уху в котором когда-то был тросик....?

richi 18.05.2006 14:03

Re: ФОТО-ЗВІТ на роздуту тему Центрального замка
 
Цитата:

Сообщение от ACE
А в отчете с авто.уа я вообще не понял как крепится железячка которую сгибают к уху в котором когда-то был тросик....?

ухо вставляется одним из своих хомутиков в прорезь стандартного крепления которое идет с актуатором и зажимается его болтиками, на фотках вроде все видно.

HumanKM 18.05.2006 14:12

Re: ФОТО-ЗВІТ на роздуту тему Центрального замка
 
Цитата:

Сообщение от ACE
Конечно большой тебе респект за отчет, но все самое интересное просто закрыто верхней частью двери, я имею ввиду сам изгиб железяки, т.к. согнуть ее можно по разному.и еще не будет ли она от нагрузки выгибаться?

А в отчете с авто.уа я вообще не понял как крепится железячка которую сгибают к уху в котором когда-то был тросик....?

Спробую все пояснити.
1. Бажано щоб в тебе були гарні мотори, це дозволить тобі залишити і тросик і все-все на рідних місцях. В мене був комплект Tiger CDL з зусиллям 6 кг. та ходом 22 мм.
2. Тяжка від замка до моторчика зігнута літерою Г. (Тут про такий метод неодноразово писалося).
3. З вухом в якому був тросик нічого робити не треба. Залиш все так як воно було з завода (максимум можеш змазати тросик, щоб він легше бігав). Тепер зверни увагу на мої фото. Я тросик і вухо за яке він тримається взагалі не трогав. Збоку біля тросика з заводу е вільне місце де можна закріпити тяжку від мотора. Просовуємо тяжку в те вільне місце і фіксуємо її там за допомогою зажиму з комплекту замка (зажим попередньо обточуємо на точилі, бо він не влізе в вухо). Тепер наш двигун не тільки замок відчиня й зачиняє, а ще й тросик тягає. В мене така система працює бездоганно - жодного нарікання. Дужка зігнута літерою Г порівняно невелика, тому замком не гнеться і не пружинить.
Питай що не зрозуміло? Допоможу!

ACE 18.05.2006 14:49

Re: ФОТО-ЗВІТ на роздуту тему Центрального замка
 
Цитата:

Сообщение от HumanKM
Цитата:

Сообщение от ACE
Конечно большой тебе респект за отчет, но все самое интересное просто закрыто верхней частью двери, я имею ввиду сам изгиб железяки, т.к. согнуть ее можно по разному.и еще не будет ли она от нагрузки выгибаться?

А в отчете с авто.уа я вообще не понял как крепится железячка которую сгибают к уху в котором когда-то был тросик....?

Спробую все пояснити.
1. Бажано щоб в тебе були гарні мотори, це дозволить тобі залишити і тросик і все-все на рідних місцях. В мене був комплект Tiger CDL з зусиллям 6 кг. та ходом 22 мм.
2. Тяжка від замка до моторчика зігнута літерою Г. (Тут про такий метод неодноразово писалося).
3. З вухом в якому був тросик нічого робити не треба. Залиш все так як воно було з завода (максимум можеш змазати тросик, щоб він легше бігав). Тепер зверни увагу на мої фото. Я тросик і вухо за яке він тримається взагалі не трогав. Збоку біля тросика з заводу е вільне місце де можна закріпити тяжку від мотора. Просовуємо тяжку в те вільне місце і фіксуємо її там за допомогою зажиму з комплекту замка (зажим попередньо обточуємо на точилі, бо він не влізе в вухо). Тепер наш двигун не тільки замок відчиня й зачиняє, а ще й тросик тягає. В мене така система працює бездоганно - жодного нарікання. Дужка зігнута літерою Г порівняно невелика, тому замком не гнеться і не пружинить.
Питай що не зрозуміло? Допоможу!

Пасиб, буду пробовать у себя если че то спрошу :D

Magic 02.07.2006 18:35

Re: ФОТО-ЗВІТ на роздуту тему Центрального замка
 
Прилепите это наверх или в фак.
Два с половиной часа в поисках этих фоток.
Пытался втулить в Славуту в передние двери на существующие отверстия, чуть умом не поехал, психонул и пошел форум читать. Чтоб увидеть, что в передние двери приводы становятся там, где надо сверлить отверстия.
Спасибо за фотоотчет, кстати.


Текущее время: 01:48. Часовой пояс GMT +3.

Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.