![]() |
Установка зажигания с ГБО
Кто может подсказать, как правильно выставить зажигание для наиболее экономичного режима при работе на пропане? Динамика и прочее волнует мало. Сразу скажу, что сышал такие версии: обычно, +5, +14 и + до начала перебоев на бензине при 2000 об/мин.
Пробовал крутить, но расход только возрос. Цифры называть не буду - они зависят не от машины, а от водителя, поэтому сравнивать разные машины некорректно. |
запалення нада для початку виставляти по стробоскоп, а вже в динаміці достроювати до тих пір поки Вас буде влаштовувати тяга
+10 чи +1000, кожне авто не зхоже на інше |
Я, наверное, непонятно выразился. ТЯГА МЕНЯ НЕ ИНТЕРЕСУЕТ. Меня интересует ЭКОНОМИЧНОСТЬ. Уточню: Таврия, карбюратор.
|
да під горба будете виїзжати тільки на 1 передачі?
|
Цитата:
|
запалення напряму впливає на тягу
ранне запалення поганя тяга на низах, пізне запалення хороша тяга+перевитрата палива, хай хтось мене поправить, якшо я не правий |
Повторю, як для особливо ннезрозумілих. В цій темі підняте питання економії газу. Отже, флудити не треба. Створіть собі окрему тему про тягу і ізгаляйтеся там на здоров'я.
|
Цитата:
|
Цитата:
|
При моїй компресії 10,5 замість 9 - практично майже такий самий, як бензинова мала би бути. Накатував просто поступово і пробував.
|
Текущее время: 20:13. Часовой пояс GMT +3. |
Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.