ТавроФорум

ТавроФорум (https://forum.tavria.org.ua/index.php)
-   ГБО (https://forum.tavria.org.ua/forumdisplay.php?f=27)
-   -   Установка зажигания с ГБО (https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=57733)

BGW 25.09.2012 21:43

Установка зажигания с ГБО
 
Кто может подсказать, как правильно выставить зажигание для наиболее экономичного режима при работе на пропане? Динамика и прочее волнует мало. Сразу скажу, что сышал такие версии: обычно, +5, +14 и + до начала перебоев на бензине при 2000 об/мин.
Пробовал крутить, но расход только возрос. Цифры называть не буду - они зависят не от машины, а от водителя, поэтому сравнивать разные машины некорректно.

SLIVKA 26.09.2012 20:06

запалення нада для початку виставляти по стробоскоп, а вже в динаміці достроювати до тих пір поки Вас буде влаштовувати тяга
+10 чи +1000, кожне авто не зхоже на інше

BGW 26.09.2012 20:22

Я, наверное, непонятно выразился. ТЯГА МЕНЯ НЕ ИНТЕРЕСУЕТ. Меня интересует ЭКОНОМИЧНОСТЬ. Уточню: Таврия, карбюратор.

SLIVKA 26.09.2012 20:24

да під горба будете виїзжати тільки на 1 передачі?

BGW 26.09.2012 20:31

Цитата:

Сообщение от SLIVKA (Сообщение 1940953)
да під горба будете виїзжати тільки на 1 передачі?

При каком расходе? И Вы вообще поняли, что речь идёт о зажигании, а не о задавливании газа?

SLIVKA 26.09.2012 22:11

запалення напряму впливає на тягу
ранне запалення поганя тяга на низах, пізне запалення хороша тяга+перевитрата палива,
хай хтось мене поправить, якшо я не правий

BGW 26.09.2012 22:33

Повторю, як для особливо ннезрозумілих. В цій темі підняте питання економії газу. Отже, флудити не треба. Створіть собі окрему тему про тягу і ізгаляйтеся там на здоров'я.

Karalex 26.09.2012 23:48

Цитата:

Сообщение от BGW (Сообщение 1941313)
Повторю, як для особливо ннезрозумілих. В цій темі підняте питання економії газу. Отже, флудити не треба. Створіть собі окрему тему про тягу і ізгаляйтеся там на здоров'я.

Вся справа в тому, що при одинаково настроєному газі але різних кутах запалювання - різна тяга двигуна і відповідно різна витрата газу. Так що коли йде мова про тягу - це може досить тісно бути звязаним з єкономією газу.;)

BGW 27.09.2012 11:22

Цитата:

Сообщение от Karalex (Сообщение 1941427)
Вся справа в тому, що при одинаково настроєному газі але різних кутах запалювання - різна тяга двигуна і відповідно різна витрата газу. Так що коли йде мова про тягу - це може досить тісно бути звязаним з єкономією газу.;)

Це міні відомо, тому я і питав, який КВЗ (УОЗ) має бути.

Karalex 27.09.2012 20:10

При моїй компресії 10,5 замість 9 - практично майже такий самий, як бензинова мала би бути. Накатував просто поступово і пробував.


Текущее время: 20:13. Часовой пояс GMT +3.

Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.