![]() |
ЗАЗ Славка 1.2S
Отже дійшли руки в мене до створення бортовика:)
Діло було у жовтні місяці.... довго вибирав і вирішив що для першого авто Славута підійде як найкраще..... ТАЗи не розглядав бо недолюблюю цю марку... а ще й цей імідж пацанів на ТАЗах:) Придбав я Славку 2005 р.в. з пробігом 142000... пробіг величенький, зате чесний:) Стан на 4+: із явних недоліків було: 1) Невеличка вмятина на лівому крилі без пошкодження фарби 2) Підгнивший поріг 3) Зломана ручка приводу капоту Ось фотки: http://cdn.img.ria.ua/photos/auto/ph.../61730136f.jpg http://cdn.img.ria.ua/photos/auto/ph.../61730738f.jpg http://cdn.img.ria.ua/photos/auto/ph.../61730796f.jpg http://cdn.img.ria.ua/photos/auto/ph.../61730922f.jpg Після покупки замінив наступне: 1) АКБ на VARTA BLACK Dynamic 12V 45 Ач 2) ТОСОЛ 3) Мастило Esso 10w40 4) Ремінь генератора 5) Фільтри Також придбав нову зимню гуму SAVA Escimo S3+ Встановив ГБО Tomasseto через фірму gbo.com.ua - начебто все працює, але є деякі недоліки при встановленні.... 1) Прикрутили редуктора прямо до крила автівки, досить варварьськи виглядає. 2) Стала гірше заводитись на бензині - до встановлення ГБО нічого не підкачував - вижав счеплення, ключа на старт і поїхали.... зараз треба підкачувати педалькою газа... а в мороз взагалі відмовилась заводитись на бензині. Поставив машинку на облік... :yeah: |
Интересный цвет, классно выглядит
|
Дякую, мені теж колір сподобався.... я, власне, із-за кольору її і купив:)
ПРивезли мені вчора зарядний пристрій http://hotline.ua/img/tx/271/2715665.jpg Поставив на ніч заряджати АКБ і із 12,2В на АКБ підняла до 14,2В - завівся сьогодні без проблем. Висновок: зарядка працює за свої гроші..... АКБ завсім не грівся, власне як і сам зарядний пристрій.... Чудовий варіант за свої гроші, але для тих хто хоче швиденько підзарядити батарею не підійде, на мою АКБ з нуля необхідно годин 16-20. Також придбав насоса: http://pics.mobilluck.com.ua/thumb/f...077_208217.jpg |
Там в теме про карбовщика телепон положил что на днепровской набережной
|
Свята пройшли і за цей час було дещо зроблено:
1. Встановив новий регулятор напруги на генераторі ВТН: http://www.vtnauto.com/images/1702.jpg тепер при обертах більше 1500 напруга тримається 14,4В на клемі АКБ з будь-яким навантаженням при холотих обертах 800 об/хв напруга просідає до 12,8 - 13В із навантаженням - ближнє світло, магнітола,пічка (2-й режим), підігрів заднього скла Поки що задоволений 2. Почистив і налаштував карбюратор у майстра Саши, що на Дніпровській Набережній. Тепер зявились холості оберти:) машина працює рівненько оберти не плавають. 3. Встановив бортовий вольтметр/тахометр через реле. http://img.sellbe.com/7424/product/153/s351658.jpg Контакт + катушки реле кинув на + катушки запалення, основний контакт кинув на контакт втягуючого, що на стартері поруч із дротом що йде на клему АКБ. На черзі вирішення проблеми із стартером. Справа в тому, що стартер не розвиває необхідних обертів. Так наче сівша АКБ, але АКБ заряджена. Іноді (дуже рідко) стартер крутить нормально. Клемми зачистив, зачистив контакти на втягуючому все марно... Подумую про повну заміну стартера, адже пробіг у машини 144000, а стартер рідний. Дивлюся в сторону стартера на постійних магнітах від АТ. |
Встановив новий стартер від АТ на постійних магнітах. Враження позитивні - заводиться машина як іномарка. Напруги багато не бере. Рекомендую
http://kiev-zapchasti.com.ua/s/images/s-01014.jpg |
Сьогоднi замiнив привiд повiтряної заслонки і відрегулював сам привід.
|
День назад почалися дощі, і моторедуктор переднього двірника знов накрився:( Сьогодні розібрав моторчик і виявив, що шестірня моторедуктора має стерті зубці... замінив шестірню - тепер все працює як треба...
Саме неприємне в цьому моменті було те, що гаража я не маю і заміняти шестірню довелося під дощем з мокрим снігом:) |
В минулу пятницю під час поїздки з роботи загорілася контрольна лампа АКБ в "пів накала". По приїзду додому було з"ясовано, що генератор не тримає напругу. На холостих 14,4В але як ввімкнути пічку чи ближнє світло то вся напруга падає до 12,1В.
Розібрав генератор, і на діодному мосту виявив підплавлений діод. Замінив діодний міст - все стало чудово. При купівлі нового діодного мосту я помітив, що в мене на рідному блоці є 2 дротики - один йде на реле-регулятор - а другий на штекер виводу "0" генератора. А на нових діодних мостах всього лише один дріт, що йде на реле регулятор. Думав необхідно буде паяти, але виявилося - вивід "0" генератора на новому діодному мосту вбудований, і на кришці генератора якраз під нього є отвір. (генератор 372.3701) |
Давно нічого не писав, але за цей час було доволі багато зроблено:
Пробіг 147800 км 1) Заварено і пофарбовано лівий поріг, праве і ліве крило (особливе списибі майстрам Саші і Валері, зробили все на вищому рівні). Виявилося, що моя машина не була при купівлі оброблена антикором і схоже за все була бита:( 2) Відрегульовані клапана 3) Замінені рульові наконечники на наконечники фірми АТ 4) Заміна масла КПП ТАД-17 5) Налаштована КПП - тепер передачі перемикаються набагато краще. 6) Відрегульоване щеплення |
Пробіг 149900 км.
Нарешті з'явилося трохи грошей і вони були вкладенні в машинку: 1) Замінив бензошланг, бо був зовсім потрісканий. 2) Зробив розвал сходження. 3) Пофарбував колеса, і нарешті замінив стандартні ковпака. Тепер машинка виглядає набагато краще http://cs413930.vk.me/v413930877/15cf/UuzcnQ31K74.jpg 4) Зробив тавротюнінг:D Наклейка на ляді http://cs413930.vk.me/v413930877/15e2/FBZ6ObIg0vk.jpg Скаталися з дружиною по маршруту Київ-Буки-Умань-Київ. Загальний пробіг 500 км. Їхав на газу. Заправив повний балон 40 літрів, і більше не заправлявся. Туди й назад на одному балоні газу. Росхід мене дуже порадував. На фото дорога на село Буки за Жашковом... Кошмар просто та дорога буде снитись мені у кошмарних снах. Шкода що на фото не видно.... Але 3 рази мені довелося з'їжати в поле щоб об'їхати дорогу.... То навіть ямами не назвати - то кратери:) http://cs413930.vk.me/v413930877/15ec/OWj2N3Wff4U.jpg Сам Буцький каньйон дуже сподобався... просто неймовірна природа. http://cs413930.vk.me/v413930877/1608/vJYmAqkAjw0.jpg http://cs413930.vk.me/v413930877/1612/hAv4pGgfWEc.jpg http://cs413930.vk.me/v413930877/161c/lrK0Tym2UbM.jpg http://cs413930.vk.me/v413930877/1626/QD9L72X2jPk.jpg http://cs413930.vk.me/v413930877/162f/jCr3damvpdI.jpg http://cs413930.vk.me/v413930877/1638/frAv17CoLFE.jpg http://cs413930.vk.me/v413930877/1641/1iPoEDtzESY.jpg http://cs413930.vk.me/v413930877/164a/oiK7ApwF-r0.jpg http://cs413930.vk.me/v413930877/1653/poNJuInnQHw.jpg http://cs413930.vk.me/v413930877/165c/zylcKH8_R64.jpg По дорозі з Бук До Умані натрапили на поле соняшників. http://cs413930.vk.me/v413930877/15c5/QVacpauH1WM.jpg На разі планую встановленя МПСЗ і УГПС. |
Нарешті приїхали деякі "ніштячки", буду змінювати аудіосистему в машині:
Компонентна акустика Helix X-max http://avtozvuk.ua/images/products/helix_xmax213_2.jpg Підсилювач Blaupunkt GTA 275 http://avtozvuk.ua/images/products/b...kt_gta_270.jpg Сабвуфер Mystery MJS 10 http://electronica.bashel.ru/info/50...RY_MJS-12F.jpg Вже змайстрував із картона макет корпуса сабвуфера типу "стелс", із урахуванням того що в багажнику лежить ще й газовий балон. Вийшло приблизно 25 літрів (Саме "воно" для цього сабвуфера). Також змайстрував макет підсидільників, приблизно на 5-6 літрів. На вихідні зроблю з фанери і викладу фотки. Почав глючити реле-регулятор на генераторі. На холостих тримає 14,4В, а як тільки увімкнеш ближнє світло падає напруга до 13,2В і не підіймається навіть якщо збільшити оберти до 2000-3000. Вимикаєш світло і десь за 2-3 хвилини напруга збільшується до 13,8В... |
Итак глючило не РР, а диодный мост.... вчера, когда нужно было срочно выехать, он приказал долго жить..... проработал пол года.
Сегодня купил ВТН-овский мост (С 2-МЯ проводками): http://www.vtnauto.com/images/21-150-14b.jpg Взамен сгоревшему, с надписью "Сделано в Росии" http://pda.zapchastizaz.com.ua/compo...fa7eb5b6ba.jpg Посмотрим сколько протянет. Почти доделал музыку....осталось обтянуть карпетом подсидельники. Ощущения - просто космос. Все таки подсидельники+ саб-то что нужно.... притом что компоненты стоили не очень-то и дорого. Когда поставил подсидельники и подключил к магнитоле, решил проверить... Когда включил музыку- прифигел.... Думал что саб вообще можно будет вернуть в магазин.... бас был просто обалденный. Но когда подключил и усилок с сабом то понял что в магазин я возвращать ничего не буду:)))) Единственное , НО - нужно делать шумоизоляцию:) |
Текущее время: 08:51. Часовой пояс GMT +3. |
Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.