19.12.2012, 14:42 | #1 |
Адрес: Київ, м. Харківська вул. Тростянецька
Возраст: 35
Сообщений: 120
Машина: ЗАЗ Славута 1.2S+ГБО2
Длина: 450мкм
Диаметр: 0мм
|
ЗАЗ Славка 1.2S
Отже дійшли руки в мене до створення бортовика
Діло було у жовтні місяці.... довго вибирав і вирішив що для першого авто Славута підійде як найкраще..... ТАЗи не розглядав бо недолюблюю цю марку... а ще й цей імідж пацанів на ТАЗах Придбав я Славку 2005 р.в. з пробігом 142000... пробіг величенький, зате чесний Стан на 4+: із явних недоліків було: 1) Невеличка вмятина на лівому крилі без пошкодження фарби 2) Підгнивший поріг 3) Зломана ручка приводу капоту Ось фотки: Після покупки замінив наступне: 1) АКБ на VARTA BLACK Dynamic 12V 45 Ач 2) ТОСОЛ 3) Мастило Esso 10w40 4) Ремінь генератора 5) Фільтри Також придбав нову зимню гуму SAVA Escimo S3+ Встановив ГБО Tomasseto через фірму gbo.com.ua - начебто все працює, але є деякі недоліки при встановленні.... 1) Прикрутили редуктора прямо до крила автівки, досить варварьськи виглядає. 2) Стала гірше заводитись на бензині - до встановлення ГБО нічого не підкачував - вижав счеплення, ключа на старт і поїхали.... зараз треба підкачувати педалькою газа... а в мороз взагалі відмовилась заводитись на бензині. Поставив машинку на облік... |
21.12.2012, 09:40 | #2 |
Адрес: Чернигов
Возраст: 35
Сообщений: 370
Машина: 110307 2005 1.2L
Длина: 4020мкм
Диаметр: 24мм
|
Интересный цвет, классно выглядит
__________________
Time is short. |
21.12.2012, 11:01 | #3 |
Адрес: Київ, м. Харківська вул. Тростянецька
Возраст: 35
Сообщений: 120
Машина: ЗАЗ Славута 1.2S+ГБО2
Длина: 450мкм
Диаметр: 0мм
|
Дякую, мені теж колір сподобався.... я, власне, із-за кольору її і купив
ПРивезли мені вчора зарядний пристрій Поставив на ніч заряджати АКБ і із 12,2В на АКБ підняла до 14,2В - завівся сьогодні без проблем. Висновок: зарядка працює за свої гроші..... АКБ завсім не грівся, власне як і сам зарядний пристрій.... Чудовий варіант за свої гроші, але для тих хто хоче швиденько підзарядити батарею не підійде, на мою АКБ з нуля необхідно годин 16-20. Також придбав насоса:
__________________
Починаючий славутовод Последний раз редактировалось Vlad1103; 21.12.2012 в 11:08. |
08.01.2013, 09:27 | #5 |
Адрес: Київ, м. Харківська вул. Тростянецька
Возраст: 35
Сообщений: 120
Машина: ЗАЗ Славута 1.2S+ГБО2
Длина: 450мкм
Диаметр: 0мм
|
Свята пройшли і за цей час було дещо зроблено:
1. Встановив новий регулятор напруги на генераторі ВТН: тепер при обертах більше 1500 напруга тримається 14,4В на клемі АКБ з будь-яким навантаженням при холотих обертах 800 об/хв напруга просідає до 12,8 - 13В із навантаженням - ближнє світло, магнітола,пічка (2-й режим), підігрів заднього скла Поки що задоволений 2. Почистив і налаштував карбюратор у майстра Саши, що на Дніпровській Набережній. Тепер зявились холості оберти машина працює рівненько оберти не плавають. 3. Встановив бортовий вольтметр/тахометр через реле. Контакт + катушки реле кинув на + катушки запалення, основний контакт кинув на контакт втягуючого, що на стартері поруч із дротом що йде на клему АКБ. На черзі вирішення проблеми із стартером. Справа в тому, що стартер не розвиває необхідних обертів. Так наче сівша АКБ, але АКБ заряджена. Іноді (дуже рідко) стартер крутить нормально. Клемми зачистив, зачистив контакти на втягуючому все марно... Подумую про повну заміну стартера, адже пробіг у машини 144000, а стартер рідний. Дивлюся в сторону стартера на постійних магнітах від АТ.
__________________
Починаючий славутовод Последний раз редактировалось Vlad1103; 15.01.2013 в 09:21. |
12.01.2013, 17:41 | #6 |
Адрес: Київ, м. Харківська вул. Тростянецька
Возраст: 35
Сообщений: 120
Машина: ЗАЗ Славута 1.2S+ГБО2
Длина: 450мкм
Диаметр: 0мм
|
Встановив новий стартер від АТ на постійних магнітах. Враження позитивні - заводиться машина як іномарка. Напруги багато не бере. Рекомендую
__________________
Починаючий славутовод Последний раз редактировалось Vlad1103; 15.01.2013 в 09:22. |
03.02.2013, 19:00 | #7 |
Адрес: Київ, м. Харківська вул. Тростянецька
Возраст: 35
Сообщений: 120
Машина: ЗАЗ Славута 1.2S+ГБО2
Длина: 450мкм
Диаметр: 0мм
|
Сьогоднi замiнив привiд повiтряної заслонки і відрегулював сам привід.
__________________
Починаючий славутовод |
09.02.2013, 13:58 | #8 |
Адрес: Київ, м. Харківська вул. Тростянецька
Возраст: 35
Сообщений: 120
Машина: ЗАЗ Славута 1.2S+ГБО2
Длина: 450мкм
Диаметр: 0мм
|
День назад почалися дощі, і моторедуктор переднього двірника знов накрився Сьогодні розібрав моторчик і виявив, що шестірня моторедуктора має стерті зубці... замінив шестірню - тепер все працює як треба...
Саме неприємне в цьому моменті було те, що гаража я не маю і заміняти шестірню довелося під дощем з мокрим снігом
__________________
Починаючий славутовод |
25.02.2013, 16:25 | #9 |
Адрес: Київ, м. Харківська вул. Тростянецька
Возраст: 35
Сообщений: 120
Машина: ЗАЗ Славута 1.2S+ГБО2
Длина: 450мкм
Диаметр: 0мм
|
В минулу пятницю під час поїздки з роботи загорілася контрольна лампа АКБ в "пів накала". По приїзду додому було з"ясовано, що генератор не тримає напругу. На холостих 14,4В але як ввімкнути пічку чи ближнє світло то вся напруга падає до 12,1В.
Розібрав генератор, і на діодному мосту виявив підплавлений діод. Замінив діодний міст - все стало чудово. При купівлі нового діодного мосту я помітив, що в мене на рідному блоці є 2 дротики - один йде на реле-регулятор - а другий на штекер виводу "0" генератора. А на нових діодних мостах всього лише один дріт, що йде на реле регулятор. Думав необхідно буде паяти, але виявилося - вивід "0" генератора на новому діодному мосту вбудований, і на кришці генератора якраз під нього є отвір. (генератор 372.3701)
__________________
Починаючий славутовод |
31.05.2013, 10:55 | #10 |
Адрес: Київ, м. Харківська вул. Тростянецька
Возраст: 35
Сообщений: 120
Машина: ЗАЗ Славута 1.2S+ГБО2
Длина: 450мкм
Диаметр: 0мм
|
Давно нічого не писав, але за цей час було доволі багато зроблено:
Пробіг 147800 км 1) Заварено і пофарбовано лівий поріг, праве і ліве крило (особливе списибі майстрам Саші і Валері, зробили все на вищому рівні). Виявилося, що моя машина не була при купівлі оброблена антикором і схоже за все була бита 2) Відрегульовані клапана 3) Замінені рульові наконечники на наконечники фірми АТ 4) Заміна масла КПП ТАД-17 5) Налаштована КПП - тепер передачі перемикаються набагато краще. 6) Відрегульоване щеплення
__________________
Починаючий славутовод |
20.07.2013, 10:41 | #11 |
Адрес: Київ, м. Харківська вул. Тростянецька
Возраст: 35
Сообщений: 120
Машина: ЗАЗ Славута 1.2S+ГБО2
Длина: 450мкм
Диаметр: 0мм
|
Пробіг 149900 км.
Нарешті з'явилося трохи грошей і вони були вкладенні в машинку: 1) Замінив бензошланг, бо був зовсім потрісканий. 2) Зробив розвал сходження. 3) Пофарбував колеса, і нарешті замінив стандартні ковпака. Тепер машинка виглядає набагато краще 4) Зробив тавротюнінг Наклейка на ляді Скаталися з дружиною по маршруту Київ-Буки-Умань-Київ. Загальний пробіг 500 км. Їхав на газу. Заправив повний балон 40 літрів, і більше не заправлявся. Туди й назад на одному балоні газу. Росхід мене дуже порадував. На фото дорога на село Буки за Жашковом... Кошмар просто та дорога буде снитись мені у кошмарних снах. Шкода що на фото не видно.... Але 3 рази мені довелося з'їжати в поле щоб об'їхати дорогу.... То навіть ямами не назвати - то кратери Сам Буцький каньйон дуже сподобався... просто неймовірна природа. По дорозі з Бук До Умані натрапили на поле соняшників. На разі планую встановленя МПСЗ і УГПС.
__________________
Починаючий славутовод Последний раз редактировалось Vlad1103; 20.07.2013 в 10:46. |
31.07.2013, 09:27 | #12 |
Адрес: Київ, м. Харківська вул. Тростянецька
Возраст: 35
Сообщений: 120
Машина: ЗАЗ Славута 1.2S+ГБО2
Длина: 450мкм
Диаметр: 0мм
|
Нарешті приїхали деякі "ніштячки", буду змінювати аудіосистему в машині:
Компонентна акустика Helix X-max Підсилювач Blaupunkt GTA 275 Сабвуфер Mystery MJS 10 Вже змайстрував із картона макет корпуса сабвуфера типу "стелс", із урахуванням того що в багажнику лежить ще й газовий балон. Вийшло приблизно 25 літрів (Саме "воно" для цього сабвуфера). Також змайстрував макет підсидільників, приблизно на 5-6 літрів. На вихідні зроблю з фанери і викладу фотки. Почав глючити реле-регулятор на генераторі. На холостих тримає 14,4В, а як тільки увімкнеш ближнє світло падає напруга до 13,2В і не підіймається навіть якщо збільшити оберти до 2000-3000. Вимикаєш світло і десь за 2-3 хвилини напруга збільшується до 13,8В...
__________________
Починаючий славутовод Последний раз редактировалось Vlad1103; 31.07.2013 в 09:30. |
26.08.2013, 13:44 | #13 |
Адрес: Київ, м. Харківська вул. Тростянецька
Возраст: 35
Сообщений: 120
Машина: ЗАЗ Славута 1.2S+ГБО2
Длина: 450мкм
Диаметр: 0мм
|
Итак глючило не РР, а диодный мост.... вчера, когда нужно было срочно выехать, он приказал долго жить..... проработал пол года.
Сегодня купил ВТН-овский мост (С 2-МЯ проводками): Взамен сгоревшему, с надписью "Сделано в Росии" Посмотрим сколько протянет. Почти доделал музыку....осталось обтянуть карпетом подсидельники. Ощущения - просто космос. Все таки подсидельники+ саб-то что нужно.... притом что компоненты стоили не очень-то и дорого. Когда поставил подсидельники и подключил к магнитоле, решил проверить... Когда включил музыку- прифигел.... Думал что саб вообще можно будет вернуть в магазин.... бас был просто обалденный. Но когда подключил и усилок с сабом то понял что в магазин я возвращать ничего не буду))) Единственное , НО - нужно делать шумоизоляцию
__________________
Починаючий славутовод Последний раз редактировалось Vlad1103; 26.08.2013 в 14:11. |