ТавроФорум

ТавроФорум (https://forum.tavria.org.ua/index.php)
-   Двигатель (https://forum.tavria.org.ua/forumdisplay.php?f=40)
-   -   не запускається мотор (https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=68212)

ZoZo 16.07.2013 15:26

не запускається мотор
 
Ситуація цікава - машина їхала і стала. Поцієнт - 1,2карбо-пропан. Думав проскочив ремінь, і понеслось...
Симптоми - стартер крутить, ГРМ по мітках стоїть, іскра є на катушці і на свічках, свічки мокрі на бензині, газ з редуктора також виходить - машина не заводиться.
Пригнав донора - поставив комутатор, трамблер, катушку, свічки, провода - ефекта 0. Вернув все на донор - донор працює.
По мануалу прозвонив коло датчик холла-комутатор - всі дроти прозвонюються. Підкажіть де ще шукати.
З.І. Ну і прошу не флудити за зря,

Petro 16.07.2013 16:14

Чудес не буває. Машинко не заводиться у 2 випадках: немає що запалювати, або немає чим запалювати. Невчасна іскра прирівнюється до немає чим запалювати, бо тоді коли її треба її немає. Оскільки є 2 автономні системи живлення (газ і бензин) - одномоментна смерть обох стрімко наближається до нуля. Значить невчасна іскра. Ну або щось на зразок дикого підсоса повітря у впускному колекторі. Тобто пальне засмоктується в камеру згорання. Якщо дико розгерметизувати ділянку карб-впускний колектор-ГБЦ то в камері згорання буде атмосферне повітря замість повітряно-паливної суміші. Знову-ж таки нема чому горіти

ZoZo 16.07.2013 16:19

Цитата:

Сообщение от Petro (Сообщение 2383380)
Чудес не буває. Машинко не заводиться у 2 випадках: немає що запалювати, або немає чим запалювати. Невчасна іскра прирівнюється до немає чим запалювати, бо тоді коли її треба її немає. Оскільки є 2 автономні системи живлення (газ і бензин) - одномоментна смерть обох стрімко наближається до нуля. Значить невчасна іскра. Ну або щось на зразок дикого підсоса повітря у впускному колекторі. Тобто пальне засмоктується в камеру згорання. Якщо дико розгерметизувати ділянку карб-впускний колектор-ГБЦ то в камері згорання буде атмосферне повітря замість повітряно-паливної суміші. Знову-ж таки нема чому горіти

Товарищ каже, що можлива така ситуація, коли залягають кольца. Чи то можливо? Крім того бумажні пробки з "свічок" вистрелюють справно, всі 4.

Petro 16.07.2013 16:25

Цитата:

Сообщение от ZoZo (Сообщение 2383382)
Товарищ каже, що можлива така ситуація, коли залягають кольца. Чи то можливо? Крім того бумажні пробки з "свічок" вистрелюють справно, всі 4.

Кільця раптово не залягають. А компресометри у ваших краях не водяться? Крім того, відсутність компресії не вказує прямо на заляжені кільця. Якщо перескочив ремінь компресії також не буде.

Buzyan 16.07.2013 16:30

Понял шо палыво есть. А искра? И совпадает ли искра в момент вмт с порядком работы зажигания?

ZoZo 16.07.2013 16:51

Цитата:

Сообщение от Buzyan (Сообщение 2383395)
Понял шо палыво есть. А искра? И совпадает ли искра в момент вмт с порядком работы зажигания?

ГРМ по мітках, бігунок на "1" свічці

izbitz 16.07.2013 17:20

у меня была схожая ситуевина-выпал магнит с датчика холла

Buzyan 16.07.2013 17:26

Цитата:

Сообщение от ZoZo (Сообщение 2383418)
ГРМ по мітках, бігунок на "1" свічці

простите вопрос был сформулирован про искру попадает ли она в вмт согласно распорядка работы зажигания? Метки метками а выкрутить свечу словить вмт (сжатие) вывесить колесо вкл пятую передачу колесо круть-верть туда-сюда а искра должна хлоп-хлоп=хлоп по пчих-пчих=пчих шоб убедиться в исправности привода трамблера.

кук 16.07.2013 17:30

Цитата:

Сообщение от izbitz1 (Сообщение 2383445)
у меня была схожая ситуевина-выпал магнит с датчика холла

Пост 1 ,предложение 2-...іскра є на катушці... читали? При чем тут магнит?

кук 16.07.2013 17:32

Цитата:

Сообщение от ZoZo (Сообщение 2383418)
ГРМ по мітках, бігунок на "1" свічці

Метки на ГРМ могут совпасть при двух разных положениях КВ, Buzyan прав.

Petro 16.07.2013 17:38

Цитата:

Сообщение от кук (Сообщение 2383458)
Метки на ГРМ могут совпасть при двух разных положениях КВ, Buzyan прав.

Хто вірить в таке жорстоке проскакування ремня, ще й з пападанням на мітку? Писав же Т.С
Цитата:

машина їхала і стала
тобто баг стався не в результаті втручання в механізм, а під час руху. Крім того є ще і розподільчий вал з міткою. Я так розумію, всі мітки співпадають?

kudrik 16.07.2013 17:44

Цитата:

Сообщение от кук;
Метки на ГРМ могут совпасть при двух разных положениях КВ,

Интересно девки пляшут. o_O Очень интересно. Какие-такие два разных положения ??
Да и трамблёр из гнезда никто не выдёргивал.

А вот шторка на валу запросто может "провернуться".

Petro 16.07.2013 17:56

Цитата:

Сообщение от kudrik (Сообщение 2383474)
Интересно девки пляшут. o_O Очень интересно. Какие-такие два разных положения ??
Да и трамблёр из гнезда никто не выдёргивал.

А вот шторка на валу запросто может "провернуться".

Мається на увазі 2 оберти колінвала на 1 оберт розподільчого вала. А трамблер з гнізда висмикувався, як мінімум тоді, коли з донора поагрегатно перекидались запцяцюльки для виявлення болячки.

kudrik 16.07.2013 18:10

Метки ГРМ так же , как и мёд. Они или есть , или их нет.
По трамблёру --давно бы уже проверили искру на 1-ю свечку. Включить заж. и "нагонять " корпус трамблёра на бегунок (по час. стрелке). Метки ГРМ --естественно стоят по книге. Искра щёлкнет. Далее смотреть КУДА( на какой провод ) смотрит бегунок.

ZoZo 16.07.2013 23:11

Цитата:

Сообщение от Buzyan (Сообщение 2383451)
простите вопрос был сформулирован про искру попадает ли она в вмт согласно распорядка работы зажигания? Метки метками а выкрутить свечу словить вмт (сжатие) вывесить колесо вкл пятую передачу колесо круть-верть туда-сюда а искра должна хлоп-хлоп=хлоп по пчих-пчих=пчих шоб убедиться в исправности привода трамблера.

робили - не помогло
Цитата:

Сообщение от кук (Сообщение 2383458)
Метки на ГРМ могут совпасть при двух разных положениях КВ, Buzyan прав.

тоді бігунок буде на 4 свічку, виставляв мітки + бігунок на 1 свічку
Цитата:

Сообщение от kudrik (Сообщение 2383501)
Метки ГРМ так же , как и мёд. Они или есть , или их нет.
По трамблёру --давно бы уже проверили искру на 1-ю свечку. Включить заж. и "нагонять " корпус трамблёра на бегунок (по час. стрелке). Метки ГРМ --естественно стоят по книге. Искра щёлкнет. Далее смотреть КУДА( на какой провод ) смотрит бегунок.

дивиться на 1 свічку. Крім того писали про трамблер - в нього тільлки одне положення, зубці стоять не по діаметру

kudrik 17.07.2013 00:41

А ведь будет что-нибудь банально простое. Как пить дать.
Я бы поставил 4 ДРУГИЕ заведомо рабочие, сухие свечи. И кинуть временно провод , с болта крышки ГРМ, на шпильку крепления коммутатора.
Если не заведётся , то пробовать с буксира. Вполне возможно, уже посмывалось масло со стенок цилиндров. Пока всё.

Petro 18.07.2013 20:48

Агов, які новини з полів? Поборов барабашку?

ZoZo 18.07.2013 23:07

Цитата:

Сообщение от Petro (Сообщение 2386086)
Агов, які новини з полів? Поборов барабашку?

ще ні, зараз в Сарнах в відрядженні, в суботу буду боротися далі

ZoZo 23.07.2013 21:57

причина була в шпонці шестерні РВ. Вона якось влізла і постійно збивалася фаза. Отаке.

Antik 24.07.2013 00:10

Не успел написать.Была подобная ситуация. Шпонка РВ лопнула и фазы гуляли и компрессию выдовало около 7 и не заводился.Заменить шпонку можно отрезать от толкателя штока бензонасоса но длиннее (что бы упиралось в шайбу болта шестерни РВ).Три мастера смотрели результатов 0.Пока не снял шестерню РВ .Удалил остаток шпонки ( она шаталась) и на радостях (дело было зимой ) отрезал от толкателя шпонку нужной длинны камнем для заточки ножей (больше было нечем) .Вот таки дела.

Petro 24.07.2013 17:12

Цитата:

Сообщение от ZoZo (Сообщение 2391985)
причина була в шпонці шестерні РВ. Вона якось влізла і постійно збивалася фаза. Отаке.

Порада перевірити мітки звучала не раз і не два. "Все попандосы из-за лени"(с)

ZoZo 24.07.2013 21:37

та в тім і річ, що мітки перевірялися і співпадали. навіть крутили мотор без кришки клапанів - РВ крутився справно, всі кулачки і коромисла працювали також справно. Просто не думалося що мітки можуть тікати без видимої причини. Отаке. Хоча думка в мене була поритися під шестернею, але вона була благополучно відкинута як малоімовірна, точніше як неможлива. Ланара, шо тут ше скажеш))

kudrik 24.07.2013 21:41

Любой человек мог на таком пролететь. Я тоже бы никогда не подумал такого на Таврию.
Теперь, благодаря Форуму, буду иметь в виду.

кук 25.07.2013 07:23

Уже пару раз слышал про такое, но не встречал ни разу. И тут вопрос- от чего срезало шпонку эту? Неужели там такое жикое усилие, что чугуний шкива режет сталь? Или просто недозатянули болт немного? Но как не услышать это ?

kudrik 25.07.2013 08:34

Как один из возможных вариантов...
Что-то примерно похожее попадалось во времена, когда появились первые "кооперативные " шестерни Р/В на ВАЗ классику. Там отверстие в шестерне немного не совпадало со штырьком-центратором на Р/В.
Опытные слесари сразу же проверяли и подправляли отверстие (или надфилем, или сверлом).
А кто не в курсе --то затягивали просто так. Шестерня в таком случае конечно не прилегала плотно к торцу Р/В. Часть штырька вдавливалась в Р/В , и отверстие в шестерне раздавливалось на эллипс.


Текущее время: 17:45. Часовой пояс GMT +3.

Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.