![]() |
Славута Евро-2 на пропані - ваша думка?!
Для роботи хочу придбати три нові Славути - відповідно під Євро-2.
Маю дуже просту ціль - здешевити вартість кожного км. за рахунок встановлення ГБО. Маю наступні запитання: 1. Чи немає якихось траблів з авто після встановлення ГБО на Славуту ЄВРО-2 (каталізатор+лямдазонд)? 2. Як максимально зекономити кошти при встановленні ГБО? (Чув про можливість встановлення лямдазонд-емулятора, наче б тоді ГБО на 100 у.о. дешевше)? 3. Чи буде впливати ГБО на вартість проходження ТО в МРЕО? Якщо так то хоч приблизьно наскільки? 4. Якщо є торговці ГБО в Києві - готовий вислухати всі ваші пропозиції, як цінові так і технічні! |
Re: Славута Евро-2 на пропані - ваша думка?!
http://tavria.org.ua/forum/viewtopic.php?t=6304 не розумію, чим не влаштовує це. Телефони є, консультацію дадуть. на газ переобладнують нормально іномарки, вироблені в країнах, дє євро-2 вже давно баян :) тому думаю що проблем з таким ексклюзивним авто, як славута, виникнути не повинно :)
|
Re: Славута Евро-2 на пропані - ваша думка?!
на инжекторе с дешевой установкой (эжекторной) возможны обратные хлопки во впскной коллектор
лучше ставить на карб хотя на конструкция мемза мало предрасположена к хлопкам |
Re: Славута Евро-2 на пропані - ваша думка?!
Цитата:
|
Re: Славута Евро-2 на пропані - ваша думка?!
Цитата:
Максим 8-097-97-94-582 , я могу сделать правильные двухрежимки. И будет тебе счастье! Единственное но, происходит это все в Киеве!!! |
Re: Славута Евро-2 на пропані - ваша думка?!
Цитата:
http://gbo.org.ua/forum/viewtopic.php?t=547 як бачимо, авто, дійсно, не ексклюзивне, але проблеми виникнули :( |
Re: Славута Евро-2 на пропані - ваша думка?!
Цитата:
При проходженні техогляду по усім правилам потрібно пред"явити акт від організації, що обслуговує ГБО, що вони перевірили балон, а це коштує якихось грошей. Проте, економія покриє ці витрати сторицею, особливо при великих пробігах. Щоб не було проблем з ГБО, потрібно знайти кваліфікованого установника. |
Re: Славута Евро-2 на пропані - ваша думка?!
В мене ГБО стоїть на Хонді, моноінжектор (щось середнє між карбюратором та інжектором) з лямбдазондом та каталізатором.
Система з лямбда контролем, працює нормально. ГБО (проста ежекторна) коштувала 340 долларів, система лямбда контролю коштуе 60 евро, втсановлення та настройка десь під 200 грн. Тобто десь за 450 долларів. можно поставити таку сисетему і думаю буде працювати на тавріїї. |
Re: Славута Евро-2 на пропані - ваша думка?!
Цитата:
НО ! Опыт такой переделки ижекторной ВАЗ-09 - самый положительный, как ни странно. Машина теряет в динамике и т.п. совсем не критично, а если вспомнить, что машины предполагаются для работы, а не для личного драйверского кайфа - смело могу рекомендовать к установке. Полноценное инжекторное ГБО (4-го поколения) при нынешних (и даже перспективных) ценах на бензин не успеет окупиться за срок службы Славуты. Цитата:
|
Текущее время: 17:48. Часовой пояс GMT +3. |
Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.