Трапеція рулювих тяг
Пропоную обговорити такий тюніг рулювих тяг.
https://www.youtube.com/watch?v=_vFr9uWnPK8 Зробив скріншот з відео, переміряв рідну систему щоби прикинути розміри цієї конструкції. https://i.postimg.cc/rd5ZZLMr/ruliove.jpg Похибка в мене вийшла думаю +-5мм., ось що в мене вийшло. https://i.postimg.cc/NKcH7hJV/i.jpg Як бачимо при стандартному вильоті рульової рейки з корпуса 341 мм, при якому руль ставиться на середину і робиться розвал/сходження. При такому тюнінгу зміщується центр між шарнірами в праву сторону на 50 мм, та є суттєва різниця в довжині тяг, права 395 мм а ліва 495 мм. При просіданні машини на 5-10 мм маємо таку різницю в траекторіях рулювих тяг. https://i.postimg.cc/9r3pSngP/image.jpg Якщо це перенести на сошку амортизатора величина якої 12 см від осі обертання, то отримуємо таку різницю в сходженні між лівим і правим колесом. https://i.postimg.cc/sMLJrf3L/image.jpg Якщо робити при розвалі тяги однакової довжини, то доведеться зміщати рулюву рейку на 50 мм вліво, але при її ході 120 мм получиться дуже велика різниця в вивороті коліс в праву і вліву стороні, а якщо робити розвал сходження при стандартному вильоті рейки 341 мм, то суттєва різниця в довжині тяг дає різну поведінку лівого і правого колеса. Пробував цю думку донести до автора відео, але він каже що тяги в нього однакової довжини і виворот в кожну сторону також. Розміри того що в нього вийшло також не хоче давати. Тому не знаю, чи то я не вмію малювати, чи автор нагло чогось не договорює. Які в кого думки? |
Я с этим человеком давно знаком. Уже х.з. сколько лет он занимается развал схождением. Так что я склонен тут ему верить. По свободе попытаюсь к нему заехать и пораспрашивать.
|
Цитата:
Я також впевнений що дядько толковий, він перший з тих кого я на теренах інтернету бачив що ставив ходову від ваз-2108 на кулаці ваз, і враховує кут акермана. Передивився багато його відео на ютубі, але з його твердженням що в цій конструкції в нього вийшли тяги однакової довжини і при цьому зберігся однаковий виворот вліву і вправу сторону, я не погоджусь. Саме гірше в цій ситуації, що він так свято вірить що він правий, що навіть не хоче дати розміри щоби переконати мене в цьому. |
Попробую выяснить и посмотреть на его тавре.
Правда он такой чел, что его не переслушаеш.Любитель поговорить. Он ещё вроде рычаги делал. Лет шесть назад кричал что Таврия не машина (ездил на шкоде) сейчас кричит что Таврия самый лучший авто. Через пару дней все узнаю Его зовут Юра Канивец |
Фотка того що продавалось на запчастізаз, взято звідси https://www.drive2.ru/l/532208708894064826/
https://a.d-cd.net/bSAAAgMTRuA-960.jpg |
Появилось нове відео, де автор тяг показує як міняєтьсяється кут сходження від нагрузки на вато, то на правому колесі де тяга коротка в нього кут плаває на 4 градуси, на лівому де тяга довга ні. Запитую його чи це на тягаг з ШС, то стандартна відповідь:
Цитата:
https://youtu.be/Z0xAHNsbuFI?t=895 |
Текущее время: 20:19. Часовой пояс GMT +3. |
Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.