Показать сообщение отдельно
Старый 16.11.2012, 22:15   #1162
prorock
 
prorock
 
Адрес: Bila Tserkva
Возраст: 36
Сообщений: 161
Машина: Tavria 110206 Declasser
Длина: 2020мкм
Диаметр: 25мм
Отправить сообщение для prorock с помощью ICQ
По умолчанию

Нарешті приїхав з Запоріжжя картер рейки. В новий хочу ставити заводські втулки (до цього мав справу лише з фторопластовими). Як правильно їх запресувати?

Втулка впирається шипами в картер. Здається якщо її просто забивати, можна розколоти картер, так як втулка доволі-таки жорстка. Кількома постами вище АНТОН писав про гріття рейки.. Я трохи не в'їхав.. Ти мав на увазі наргівання картера? І втулку також нагріти, вона стає еластичнішою?
На скільки я зрозумів однієї втулки там мало - народ ставить 2. Треба фіксувати якось внутрішню (ту що садиться глибше)? Варто аналогічно просвердлити 3 отвори для її шипів? Чи обрізати шипи і просто її туди забити?

Последний раз редактировалось prorock; 17.11.2012 в 18:41.
prorock вне форума