ТАВРОФОРУМ

Вернуться   ТавроФорум > Технические вопросы > Ремонт и обслуживание > Ходовая

 
 
Опции темы Поиск в этой теме Опции просмотра
Старый 16.11.2012, 22:15   #11
prorock
 
prorock
 
Адрес: Bila Tserkva
Возраст: 36
Сообщений: 161
Машина: Tavria 110206 Declasser
Длина: 2020мкм
Диаметр: 25мм
Отправить сообщение для prorock с помощью ICQ
По умолчанию

Нарешті приїхав з Запоріжжя картер рейки. В новий хочу ставити заводські втулки (до цього мав справу лише з фторопластовими). Як правильно їх запресувати?

Втулка впирається шипами в картер. Здається якщо її просто забивати, можна розколоти картер, так як втулка доволі-таки жорстка. Кількома постами вище АНТОН писав про гріття рейки.. Я трохи не в'їхав.. Ти мав на увазі наргівання картера? І втулку також нагріти, вона стає еластичнішою?
На скільки я зрозумів однієї втулки там мало - народ ставить 2. Треба фіксувати якось внутрішню (ту що садиться глибше)? Варто аналогічно просвердлити 3 отвори для її шипів? Чи обрізати шипи і просто її туди забити?

Последний раз редактировалось prorock; 17.11.2012 в 18:41.
prorock вне форума  
 


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 08:39. Часовой пояс GMT +3.


Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.