Показать сообщение отдельно
Старый 23.09.2016, 04:25   #5
Kiril_KS
 
Kiril_KS
 
Адрес: Монреаль, Херсон
Возраст: 34
Сообщений: 2,495
Машина: 2019 HEMI, 2015 AE888
Длина: 19740мкм
Диаметр: 29мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от AnSansey Посмотреть сообщение
Ну звичайно, ВАГ нахомутав з двигуном в малому літражі (де подібне співвідношення тих років у Аізйців по ТТХ момент/потужність була на рівні літражу 2.2, 2,4).
І певно подумати про те що температури спалаху (якість і тип пального) в камері згорання будуть надкритичними навіть для останнього покоління мастил. На виході вуглецеві фракції з агрсивним середовищем (вискійи показник сірки - смерть для РТІ та ряду ПХВ на температурах 100+).
І розуміючи той факт що авто ломаються, ВАГ навіть для постійних сервіс клієнтів працює по програмі куланцу... Гад такий...
Нагадаю що у Вас на автомобілі стоїть перший надмасовий турбодвигун. Свого часу його не хаяв тільки лінивий.
І добре що холівару що краще 2.0 від Аізйців чи 1.4 від німців, залишилось жити не так багато...
А тому і маємо, що у Всій продукції є компроміс і баланс.
При рівних цінах на нову продукцію та сервіс що б ви вибрали? ВАГ чи Тойоту?
СуперБ чи Авнесіс? Джетту чи Королу?
Ну про первый массовый вы загнули конечно.
Kiril_KS вне форума   Ответить с цитированием