ТАВРОФОРУМ

Вернуться   ТавроФорум > Технические вопросы > Бортовой журнал

Бортовой журнал Бортовой журнал

 
 
Опции темы Поиск в этой теме Опции просмотра
Старый 23.09.2016, 04:25   #10
Kiril_KS
 
Kiril_KS
 
Адрес: Монреаль, Херсон
Возраст: 34
Сообщений: 2,495
Машина: 2019 HEMI, 2015 AE888
Длина: 19740мкм
Диаметр: 29мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от AnSansey Посмотреть сообщение
Ну звичайно, ВАГ нахомутав з двигуном в малому літражі (де подібне співвідношення тих років у Аізйців по ТТХ момент/потужність була на рівні літражу 2.2, 2,4).
І певно подумати про те що температури спалаху (якість і тип пального) в камері згорання будуть надкритичними навіть для останнього покоління мастил. На виході вуглецеві фракції з агрсивним середовищем (вискійи показник сірки - смерть для РТІ та ряду ПХВ на температурах 100+).
І розуміючи той факт що авто ломаються, ВАГ навіть для постійних сервіс клієнтів працює по програмі куланцу... Гад такий...
Нагадаю що у Вас на автомобілі стоїть перший надмасовий турбодвигун. Свого часу його не хаяв тільки лінивий.
І добре що холівару що краще 2.0 від Аізйців чи 1.4 від німців, залишилось жити не так багато...
А тому і маємо, що у Всій продукції є компроміс і баланс.
При рівних цінах на нову продукцію та сервіс що б ви вибрали? ВАГ чи Тойоту?
СуперБ чи Авнесіс? Джетту чи Королу?
Ну про первый массовый вы загнули конечно.
Kiril_KS вне форума   Ответить с цитированием
 

Метки
Бизнес-класс


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 18:24. Часовой пояс GMT +3.


Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.