16.11.2016, 18:39
|
#101
|
♂
Адрес: Хмельницкий
Возраст: 40
Сообщений: 5,630
Длина: 87840мкм
|
Цитата:
Сообщение от Michurin
Так у тому і справа, що б/у Фабію з пробігом від 70т км продають від 7-7,5кбаксів. При цьому, кажуть, "перескоки" стаються неппередбачувано, починаючи з 60т. км. Виникає питання: який сенс купувати авто за таку суму, щоб їздити з постійним стрьомом, що за N км від дому перескочить ланцюг, погне клапана і ти попадаєш на евакуатор, запчастини і ремонт ще в сумі на 500 баксів? Виходить, якщо хочеш свіжий (2-5 років, 60-80 т.км) малопроблемний б/у автомобіль, то це точно не Шкода Фабія 1,2. А шкода (в смислі, жаль), бо машинка в цілому подобається.
З.І. Напрошується цікавий висновок: я на Славуті уже наїздив майже без серйозних ремонтів 100т.км (найскладніше, що було - заміна диска зчеплення, все інше - дрібниці взагалі). То, може, Славута на фоні сучасних іномарок - це все таки надійний автомобіль? 
З.І.З.І. Все ж маю надію, що на двигунах останніх років проблему усунули? Де б це офіційно можна було вияснити?
|
Мичурин, где вы это всё вычитываете? на моей фабии 1.2 уже за сотку, проблем нет, фабия товарища 221 т км проблем нет, ещё одна фабия 1.2 170 т км проблем нет. На всём шкода клубе таких случаев штук пять было. Один товарищ года три назад менял цепь, так там дешевле вышло чем ремень поменять. А вообще ККК вам правильно ответил, у каждой марки свои болячки. Я когда то на целую страницу в тарахтелке написал все плюсы и минусы фабии с 1.2. П.С Потом почищу БЖ
__________________
Знаешь, тут надо чётко делить. Люди, наверное, не сволочи. Они просто идиоты. А это неизлечимо...
|
|
|