ТАВРОФОРУМ

Вернуться   ТавроФорум > Технические вопросы > Бортовой журнал

Бортовой журнал Бортовой журнал

 
 
Опции темы Поиск в этой теме Опции просмотра
Старый 16.11.2016, 15:28   #12
Michurin
 
Michurin
 
Адрес: 101-й кілометр
Возраст: 50
Сообщений: 7,780
Машина: Славута 1.2L, 2004-го року народження, Рено Сандеро 1,4, 2011
Длина: 117180мкм
Диаметр: 38мм
По умолчанию

Так у тому і справа, що б/у Фабію з пробігом від 70т км продають від 7-7,5кбаксів. При цьому, кажуть, "перескоки" стаються неппередбачувано, починаючи з 60т. км. Виникає питання: який сенс купувати авто за таку суму, щоб їздити з постійним стрьомом, що за N км від дому перескочить ланцюг, погне клапана і ти попадаєш на евакуатор, запчастини і ремонт ще в сумі на 500 баксів? Виходить, якщо хочеш свіжий (2-5 років, 60-80 т.км) малопроблемний б/у автомобіль, то це точно не Шкода Фабія 1,2. А шкода (в смислі, жаль), бо машинка в цілому подобається.
З.І. Напрошується цікавий висновок: я на Славуті уже наїздив майже без серйозних ремонтів 100т.км (найскладніше, що було - заміна диска зчеплення, все інше - дрібниці взагалі). То, може, Славута на фоні сучасних іномарок - це все таки надійний автомобіль?
З.І.З.І. Все ж маю надію, що на двигунах останніх років проблему усунули? Де б це офіційно можна було вияснити?
__________________
https://avtopro.ua/ - автозапчастини без посередників

Последний раз редактировалось Michurin; 16.11.2016 в 15:34.
Michurin вне форума   Ответить с цитированием
 


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 18:41. Часовой пояс GMT +3.


Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.