Цитата:
Сообщение от IGORSUN
Хочу спросить знающих людей.Тяжело включаются передачи.Третья,вторая хуже,первая еще тяжелее.Машина "славута" 2005г,пробег 38тыс.Заменил масло-MANOL 80W90 gl4.Лучше не стало.Разобрал механизм упр.переключения передач.Только там не совсем то,что нарисовано в литературе,а именно-нет упора подвижного и форма рычага управления такая,что"направляющая схема"не работает,рычаг не достает.Это какоке-то рацпредложение или чего-то не хватает?
|
Якщо при включенні передач чути гаркання то синхронізатори, якщо не чути а просто не включаються то кулісу потрібно відрегулювати, там знизу в пластмасовому корпусі є отвір в який на нейтралі вставляється довгий болт М8 і вкручується в отвір на ричагу, але болт має бути довгим щоби ричаг не тягнуло вниз. А потім відпускаєш хомут на тязі біля коробки і шукаєш нейтраль в центральному положенні, закручуєш гайку хомута. Якщо передачі включаються але дуже туго, на малих швидкостях легше, то залий рідше масло. Я на першому ТО в себе залив густе то першу при їзді було нереально включити, після заміни масла на нормальне рідке проблема зникла.
Цитата:
Сообщение от Kurss
Володя, глянь еще раз на выложенный видео файл, где очень наглядно видно и слышно как крутится без нагрузки, и какой шум издает, игольчатый подшипник в паре с шестерней на голом валу.
|
На відео шестерню крутиш насухо, плюс і корпус коробки і облицювання кузова виконують роль шумоізоляції, також і масло багато шуму глушить. На стоячій машині якщо погазувати коробки ж не чути, хоча тоді працюють всі голкові підшипники, а тільки на передачах, і чим нижча передача тим сильніше гудить.