Цитата:
Сообщение от sweetest
- в чем же проявляется экономия или на что оно влияет?
|
На карбі економії ніякої, економія може бути тільки на інжекторі з датчиком кислороду.
Цитата:
Сообщение от Storag
а обратка с бака отключается от карба и подключается к кастрюле - получается вентиляция (дренаж) бака. Штатный дренаж что выведен под бампер глушится.
|
А це вже тупість, якщо робити то вже навпаки, так як штатний дренаж це сама вища точка в баку, хто знімав бак то бачив зверху посередині виштампована сфера, то якорат на верх цієї сфери заведено дренажну трубку. А щодо обратки, то вона запаяна на висоті приблизно 3/4 від дна бака, плюс якась частина трубки є ще в баку (якщо комусь дуже потрібно, то десь валаяється старий карбовий бак то можу подивитись скільки там трубки обратки знаходиться в баку), в інжекторному баку вона взагалі йде до самого дна. Я до чого веду, якщо заправити більше бензину, то при нагріванні в кастрюлю підуть не випари, а бензин.
Цитата:
Сообщение от sweetest
Storag, ну впринципе, если перечитать коммент Sashok с тем уклоном, что обратка на карбе глушится, всё становиться чуть понятнее, но там про глушение обратки на карбе не чего не сказано.. Так, а куда бензин резервируется с карба, если обратку тупо перекрывают? 
|
Обратку в карбі глушити не варто, бо тоді не відбувається охолодження бензонасосу.