Показать сообщение отдельно
Старый 10.06.2011, 21:43   #15
Said
 
Said
 
Адрес: Днiпро
Возраст: 47
Сообщений: 1,677
Машина: 1102 1,1л. 93г.в., СПИРТ+МПСЗv1+БК2.5S+ЭБН
Длина: 8740мкм
Диаметр: 31мм
Отправить сообщение для Said с помощью ICQ
По умолчанию

Якщо йти простим шляхом...
1) Вимикаєте підтримку ХХ за допомогою БК
2) За допомогою БК увімкнути режим нульового куту запалення двигуна (головне меню->Режимы->Реж.0-го угла)
3) За допомогою стробоскопа виставити трамбльор таким чином, щоб мітка строба співпадала з "ВМТ" на кожусі ременя ГРМ.
4) Вімкнути двигун та завести заново
5) За допомогою стробоскопа перевірити щоб мітка на ХХ була у "МЗ"
Увімкнути підтримку ХХ - вуаля налаштування завершено.

Далі корегування проводити за допомогою октан-коректору, або більш точного налаштування графіків кута запалення. Та це вже не горить, та можно проводити поступово, якщо виникнуть проблеми з детонацією.
__________________

Последний раз редактировалось Said; 10.06.2011 в 21:49.
Said вне форума   Ответить с цитированием