Якщо йти простим шляхом...
1) Вимикаєте підтримку ХХ за допомогою БК
2) За допомогою БК увімкнути режим нульового куту запалення двигуна (головне меню->Режимы->Реж.0-го угла)
3) За допомогою стробоскопа виставити трамбльор таким чином, щоб мітка строба співпадала з "ВМТ" на кожусі ременя ГРМ.
4) Вімкнути двигун та завести заново
5) За допомогою стробоскопа перевірити щоб мітка на ХХ була у "МЗ"
Увімкнути підтримку ХХ - вуаля налаштування завершено.
Далі корегування проводити за допомогою октан-коректору, або більш точного налаштування графіків кута запалення. Та це вже не горить, та можно проводити поступово, якщо виникнуть проблеми з детонацією.
__________________
Последний раз редактировалось Said; 10.06.2011 в 21:49.
|