ТАВРОФОРУМ

Вернуться   ТавроФорум > Тавроклуб > Регионы > Днепр

 
 
Опции темы Поиск в этой теме Опции просмотра
Старый 10.06.2011, 21:43   #11
Said
 
Said
 
Адрес: Днiпро
Возраст: 47
Сообщений: 1,677
Машина: 1102 1,1л. 93г.в., СПИРТ+МПСЗv1+БК2.5S+ЭБН
Длина: 8740мкм
Диаметр: 31мм
Отправить сообщение для Said с помощью ICQ
По умолчанию

Якщо йти простим шляхом...
1) Вимикаєте підтримку ХХ за допомогою БК
2) За допомогою БК увімкнути режим нульового куту запалення двигуна (головне меню->Режимы->Реж.0-го угла)
3) За допомогою стробоскопа виставити трамбльор таким чином, щоб мітка строба співпадала з "ВМТ" на кожусі ременя ГРМ.
4) Вімкнути двигун та завести заново
5) За допомогою стробоскопа перевірити щоб мітка на ХХ була у "МЗ"
Увімкнути підтримку ХХ - вуаля налаштування завершено.

Далі корегування проводити за допомогою октан-коректору, або більш точного налаштування графіків кута запалення. Та це вже не горить, та можно проводити поступово, якщо виникнуть проблеми з детонацією.
__________________

Последний раз редактировалось Said; 10.06.2011 в 21:49.
Said вне форума   Ответить с цитированием
 


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 09:21. Часовой пояс GMT +3.


Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.