![]() |
|
|
#11 |
|
Якщо йти простим шляхом...
1) Вимикаєте підтримку ХХ за допомогою БК 2) За допомогою БК увімкнути режим нульового куту запалення двигуна (головне меню->Режимы->Реж.0-го угла) 3) За допомогою стробоскопа виставити трамбльор таким чином, щоб мітка строба співпадала з "ВМТ" на кожусі ременя ГРМ. 4) Вімкнути двигун та завести заново 5) За допомогою стробоскопа перевірити щоб мітка на ХХ була у "МЗ" Увімкнути підтримку ХХ - вуаля налаштування завершено. Далі корегування проводити за допомогою октан-коректору, або більш точного налаштування графіків кута запалення. Та це вже не горить, та можно проводити поступово, якщо виникнуть проблеми з детонацією.
__________________
Последний раз редактировалось Said; 10.06.2011 в 21:49. |
|
|
|
|