Показать сообщение отдельно
Старый 02.07.2011, 01:25   #1
Michurin
 
Michurin
 
Адрес: 101-й кілометр
Возраст: 51
Сообщений: 7,780
Машина: Славута 1.2L, 2004-го року народження, Рено Сандеро 1,4, 2011
Длина: 117180мкм
Диаметр: 39мм
По умолчанию

З конусом клапан герметичніший, тому по жопомеру двигун стабільно більш приємистий.
З однією трубкою вприск більш розтягнутий, ніж з двома - різниця відчувається в принципі лише у момент старту з місця, да і то досить субєктивно, так що можна залишить 40 чи розковирять до 45, а другу трубку заглушить, як у Нивовському слонику, але, як я вже писав, при цьому на високих обертах з носиків, перегнутих у 1 камеру, чи залишеного одного носика інтенсивніше "здувається" бензин, що тягне за собою підвищення витрати пального. Тому я за стоковий розпилювач з нормально працюючим клапаном(кулька, підпружинена кулька, гумовий конус - питання релігії)
Michurin вне форума