ТАВРОФОРУМ

Вернуться   ТавроФорум > Технические вопросы > Ремонт и обслуживание > Двигатель

Закрытая тема
 
Опции темы Поиск в этой теме Опции просмотра
Старый 02.07.2011, 01:25   #1
Michurin
 
Michurin
 
Адрес: 101-й кілометр
Возраст: 51
Сообщений: 7,780
Машина: Славута 1.2L, 2004-го року народження, Рено Сандеро 1,4, 2011
Длина: 117180мкм
Диаметр: 39мм
По умолчанию

З конусом клапан герметичніший, тому по жопомеру двигун стабільно більш приємистий.
З однією трубкою вприск більш розтягнутий, ніж з двома - різниця відчувається в принципі лише у момент старту з місця, да і то досить субєктивно, так що можна залишить 40 чи розковирять до 45, а другу трубку заглушить, як у Нивовському слонику, але, як я вже писав, при цьому на високих обертах з носиків, перегнутих у 1 камеру, чи залишеного одного носика інтенсивніше "здувається" бензин, що тягне за собою підвищення витрати пального. Тому я за стоковий розпилювач з нормально працюючим клапаном(кулька, підпружинена кулька, гумовий конус - питання релігії)
Michurin вне форума  
Старый 02.07.2011, 07:45   #2
Turok
 
Turok
 
Адрес: Запорожье
Возраст: 34
Сообщений: 6,276
Машина: lanos
Длина: 50150мкм
Диаметр: 34мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Дачник Посмотреть сообщение
Пара вопросов:
-чем шарик не угодил?
-почему не законопатить дырку от распылителя второй камеры, а в первом просто дырочку больше проковырять?
как вы собрались дырочку расковырять?
__________________
БЖ
БЖ Ланоса

Последний раз редактировалось Turok; 02.07.2011 в 11:14.
Turok вне форума  
Старый 02.07.2011, 11:42   #3
Michurin
 
Michurin
 
Адрес: 101-й кілометр
Возраст: 51
Сообщений: 7,780
Машина: Славута 1.2L, 2004-го року народження, Рено Сандеро 1,4, 2011
Длина: 117180мкм
Диаметр: 39мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Turok Посмотреть сообщение
Тобто расход будет увеличуваться из-за негерметичности клапана в носику, почему ето не преисходит когда носик на две камеры, вторая камера тоже приоткрыта у нас или етого не хватает чтобы тянуло бензин с носика?
Ні, не так. Через негерметичність клапана будуть спостерігатись провали при різкому натисканні газу. А витрата збільшується через те, що за рахунок розрідження в дифузорі з носика розпилювача підсмоктується бензин. Якщо у 2 камері є носик, то через нього підсмоктується повітря, створюючи ефект пневмогальмування, якщо ж обидва носика в 1 камері, то підсмоктування, або, як кажуть, здування пального буде відбуватись інтенсивніше. Це тягне за собою покращення динаміки, але і підвищення витрати пального.
Michurin вне форума  
Старый 02.07.2011, 12:37   #4
Дачник
 
Адрес: Киев , Караваевы Дачи
Сообщений: 2,951
Длина: 8800мкм
Диаметр: 34мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Turok Посмотреть сообщение
как вы собрались дырочку расковырять?
Меня и сток вполне устраивает, а ковырять надобно ковырялкой.
Дачник вне форума  
Закрытая тема

Метки
глохнет, воздушные, вопрос знатокам кРабов, вопрос про носик заипал, Карбюратор, насос., примус карборейдер, холостой ход, топливные жиклеры, что купить


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 14:56. Часовой пояс GMT +3.


Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.