Продовження обговорення, початок тут
http://tavria.org.ua/forum/showpost....1&postcount=24
Таврія нова, 2004 р, карбюратор.
Цитата:
Сообщение от djslem
На карбе с левой стороны в нижней половинке есть цилиндрик с подключеным контактом. Попробуйте на холостых отключить контакт от клапана, машынка сразу глохнет. Открутите рожковым ключиком на 13 и потяните за жиклёр.
Комутатор это другая парафия, почистите жиклёр электромагнитного клапана зубочисткой смоченой в растворитель и вы забудете что такое плавающие холостые.
|
Доповідаю по зробленому:
Електроклапан ХХ знімав, прочищав, продувається. Якщо на заведеній машині на ХХ зняти контакт з датчика, то машина глохне.
Міняв на нові: датчик хола, катушку, пробував два різних комутатора, ситуація не помінялася.
Симптоми наступні: Не стабільльний ХХ. Якщо різко газанути - машина давиться. і стріляє в другій камері карба (бензин який вприскується зразу там загоряється.)
Скидаючи газ з високих оборотів простріли у вихлопній системі.
Машина при даванні газу не тяне, "давиться".
Карбюратор повністю розбирався і все продувалося. Карбюраторщик божиться що все в карбюраторі в нормі.
Що може ще бути причиною такої поведінки запалення?