![]() |
![]() |
#26 | |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]() Цитата:
Де його шукати? На машині є також ГБО. І на бензині і на газі симптоми пропадання ХХ ідентичні. Последний раз редактировалось StVol; 08.07.2011 в 02:46. |
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Адрес: західна Україна, Івано-Франківськ
Возраст: 48
Сообщений: 494
Машина: ТН 1,2L; VW Caddy
Длина: 1610мкм
Диаметр: 31мм
|
![]() Цитата:
Комутатор это другая парафия, почистите жиклёр электромагнитного клапана зубочисткой смоченой в растворитель и вы забудете что такое плавающие холостые.
__________________
"Свобода - це не те, що вам дали. Це - те, що у вас не можна відняти." Вольтер Последний раз редактировалось djslem; 08.07.2011 в 07:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Адрес: Kiev Svjatoshino
Возраст: 44
Сообщений: 3,189
Машина: Geely
Длина: 4000мкм
Диаметр: 36мм
|
![]() Цитата:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
Масло недавно поміняне, півсинтетика.
Електроклапан ХХ промив очисником карбюратора. Якщо з нього знімати контакт - машина глохне. Заїхав на сервіс по тавріям. Повністю розібрали і почистили карб, відрегулювали клапана. Кут запалювання виставили по стробоскопу, карб відрегулювали по газоаналізатору. Результат - машина ледь тримає ХХ, якщо дати газ - дуситься, стріляє в вихлопну і деколи в карб. Трамблер в зборі, комутатор, катушка запалення мінялися на нові - змін ніяких. На сервісі розвели руками - поїхав до дому. Спокійно подумавши і проаналізувавши усі симптоми вирішив що всеж таки причина хлопків це найімовірніше неправильний кут запалювання. Почав потрохи зміщати кут, повертаючи трамблер так, що "+" наближався до шпильки кріплення трамблера. І о чудо, з кожною часткою повороту по пів мітки машина ставала все жвавішою, хлопки ставали все рідшими. Наразі повернув трамблер +1,5 мітки від того, як мені виставив майстер на сервісі. "+" вже досить близько до шпильки. Результат - у машини з'явився ривок, хлопків вже нема. Провірив на трасі, на 4-й детонації немає. Виглядає так, що траvблер треба і далі крутити, ще хоч на пів мітки. Але мене зупиняє ось що: Якщо майстер виставляв по стробоскопу кут запалення, то чому тільки після такого зміщення трамблера машина ожила? Що може бути причиною цього? З.І., якщо є можливість, то прохання модераторам перенести все обговорення до більш профільної теми, бо почали з одного а закінчили іншим. Последний раз редактировалось StVol; 09.07.2011 в 23:12. |
![]() |
![]() |
#31 |
Забанен
Адрес: Донецк
Сообщений: 7,911
Машина: Таврия-люкс 1,3i 317 вал Atiker вакуумный
Длина: 37790мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Проверить ремень ГРМ, не может быть что на нормально установленном УОЗ машина не едет, есть несколько нюансов из за которых не будет нормальной работы. И этими нюансами мастера пренебрегают.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
Ремінь ГРМ на сервісі замінили на новий, при заміні майстер сказав що фаза була зміщена на один зуб і сказав що зараз поставив як належиться.
|
![]() |
![]() |
#33 |
Забанен
Адрес: Донецк
Сообщений: 7,911
Машина: Таврия-люкс 1,3i 317 вал Atiker вакуумный
Длина: 37790мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Тогда нюансы. система питания и зажигания и знатокам карбов, примерно так звучат темы.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Адрес: Н-Каховка
Сообщений: 1,094
Машина: 1102/ 90г.в. МПСЗ, АД-5Е
Длина: 5760мкм
Диаметр: 36мм
|
![]()
Было давно уже озвучено, что стробоскоп штука хорошая, но требуется после него доводка в ходу под конкретную заправку(бензин). Поэтому и следует произвести доводку УОЗа, а также не называть работников СТО мастерами ибо это свидетельство квалификации...Просто - работник СТО. Никому не обидно.
__________________
Таврия - конструктор для взрослых. Правда не очень сложный... |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Забанен
Адрес: Донецк
Сообщений: 7,911
Машина: Таврия-люкс 1,3i 317 вал Atiker вакуумный
Длина: 37790мкм
Диаметр: 0мм
|
![]() Цитата:
+5 метка начальная установка УОЗ машина должна вести себя адекватно, а к +5 еще +4-8, то детонация будет очень хорошо слышна, если ее нет то причина в самом ДВС, а не в зажигании. Проверить еще раз ремень и карбюратор. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
Перевірив ще раз ремінь ГРМ. Якщо дотошно чіплятися до взаєморосташування міток і штирьків, то при положенні колінвала у ВМТ мітка на розпредвалі не доходить до штирька на ширину зуба, тобто десь на 4 градуси. Виправити це не можливо, бо якщо повернути розпредвал в право на одне зацеплення ременя, то відповідно на 4 градуси розпредвал буде випереджати колінвал.
Не думаю що причина в регулюванні карба, бо машина значно краще починає себе вести і на бензині і на газі. Як ще, крім стробоскопу можна точно визначити який встановлено кут запалення? |
![]() |
![]() |
#37 |
Забанен
Адрес: Донецк
Сообщений: 7,911
Машина: Таврия-люкс 1,3i 317 вал Atiker вакуумный
Длина: 37790мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Не точно, можно по светодиоду, схема из мануала.
Стробоскоп показывает правильно, в любом случае +5 по мануалу ставит завод, а потом делается еще раньше, у меня на бензине +5 и +7 на средненьком бензине уже звон почти не пропадает, а +5 и +5 уже норма, на трамблере. От трамблера отказался, поставил МПЗС, и проблема с детонацией почему то пропала, сейчас выбираю систему синхронизации с колен валом. |
![]() |
![]() |