Показать сообщение отдельно
Старый 01.08.2011, 22:58   #487
Michurin
 
Michurin
 
Адрес: 101-й кілометр
Возраст: 50
Сообщений: 7,780
Машина: Славута 1.2L, 2004-го року народження, Рено Сандеро 1,4, 2011
Длина: 117180мкм
Диаметр: 38мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от korupcioner Посмотреть сообщение
andreybelov
Так и опять же вопрос кто юзал 3х электродные с открытым искрообразоннием + кто то помню в ветке себе такие поставил обещал отписаться о результате.
Я вже десь писав: ставив собі Бош 3-хконтактні, правда, б/у. При непрогрітому двигуні робота була стійкішою (раніше убирав підсос), 1 і 4 циліндри, в які на холодну подається бідніша суміш, працювали стабільніше (перевіряв по падінню частоти обертання на ХХ, відключаючи циліндри по черзі). Коротше кажучи, мені сподобались. Економії пального і приросту потужності не відчув (якщо вони і є, то ІМХО в експлуатації по жопоміру не виявити). Про подібний ефект читав, зокрема в книжці Роса Твега "Системы зажигания автомобилей". Можливо, побачу десь недорогі 3-хконтактні - знову поставлю. Зараз юзаю NGK V-Line.
Michurin вне форума