Цитата:
Сообщение от korupcioner
andreybelov
Так и опять же вопрос  кто юзал 3х электродные с открытым искрообразоннием + кто то помню в ветке себе такие поставил обещал отписаться о результате.
|
Я вже десь писав: ставив собі Бош 3-хконтактні, правда, б/у. При непрогрітому двигуні робота була стійкішою (раніше убирав підсос), 1 і 4 циліндри, в які на холодну подається бідніша суміш, працювали стабільніше (перевіряв по падінню частоти обертання на ХХ, відключаючи циліндри по черзі). Коротше кажучи, мені сподобались. Економії пального і приросту потужності не відчув (якщо вони і є, то ІМХО в експлуатації по жопоміру не виявити). Про подібний ефект читав, зокрема в книжці Роса Твега "Системы зажигания автомобилей". Можливо, побачу десь недорогі 3-хконтактні - знову поставлю. Зараз юзаю NGK V-Line.