Показать сообщение отдельно
Старый 13.02.2012, 09:35   #21
rabbs
Гость
 
Сообщений: n/a
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от sergsss Посмотреть сообщение
Нііі rabbs тут пішло вже діло принципа: почав роботу- зроби до кінця.
Коротше капіталка, як і було сказано в перших коментах. Можливо комутатор неправельно сигнал дає на 2,3 свічу, фіг там! При іншому комутаторі такі самі признаки. А вчора зробив експеремент: завів(співтика), поробила секунд десь 30,40, заглушив, викрутив свічу.... і вона вся в маслі, жирному, чорному маслі. До цього часу дивився лише на гарячу. Я тому так і вперся, тому що на Опелі(було діло) свічки постоянно були від сажі, був повишений розхід бензи і масла ПРОТЕ ВІН ЇХАВ!!! А тут капіталка 100%. Питань більше немає.
ну так и говори. тебяж фиг поймеш что ты хочеш
толи залить в помирающий корч камазовского масла и двинуть его комуто, толи по нормальному сделать двиг.
вот и советуют тебя шаманские рецепты как поднять зомби-двиг.

а то что мотору хана тебе сразу сказали. вопщем ремонтируйся. часто это не легко бывает

опель какой обьем? 1.8- 2.0 литровые двиги надо дольше убивать до состояния " не їде" чем наш мелкий бзделик
  Ответить с цитированием