Цитата:
Сообщение от Yurasvs
Верно, карб заводится быстрее инжектора на стандартной прошивке, это факт. Не 3..4 оборота конечно, а 1..2. Связано скорее всего с тем. что он не дает топливо и искру до тех пор, пока надежно не поймает синхронизацию. На всех иномарках кстати то же самое.
|
В мене інж при мінус 10 заводиться за 1-1,5 оберта, прошивка не заводська. На заводській прошивці запускається довго, через те що, як я писав вище, в заводській прошивці на всьому діапазоні температур від -40 до +120, пусковий кут запалювання рівний 6 градусів, цього замало навіть для робочої температури 80 градусів, а для низьких температур потрібно більший кут запалювання. Синхронізація ловиться після першого проходження через ДПКВ відсутності зубів на маховику, це максимум 45 градусів колінчатого валу.
На карбі, як правило, стартовий кут запалювання не менше 5 градусів, плюс якщо витягнуто підсос, то до цих 5 градусів, додається ще 8 градусів (працює вакуум на трамблері), в сумі маємо не менше як 13 градусів.