Показать сообщение отдельно
Старый 27.08.2012, 22:58   #2
Twister
 
Twister
 
Адрес: Львів
Сообщений: 59
Машина: Славута
Длина: 1970мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Всім привіт. Нарешті лід рухнувся. 22,08 вирішив починати переробляти передок загнав авто а гараж, відкрутив гайки кріплення коліс і почав брати за відкручування гайок ступиці 2 години секаса і результату 0 прийшов додому давай гуглити. і зрозумів що я не один такий. довелося просити допомогу в тата,а іменно щоб він дістав інструмент. ітак напишу інструкцію що до чого і як ...
п.с. сам користувався звітом Andriyxa-dir (Dir) за що йому СПАСИБІ!
на пам'ять:

РОЗБІР:

1) Поки авто стоїть на землі зриваємо (привідкручуєм) гайки кріплення коліс і також гайки ступиці
як я вже говорив гайку ступиці мені просто так в перший день відкрутити не вдалося, на снаступний день батя приніс ключ від газелі (на 27) а я тим часом обточив болгаркою здоровенний шматок арматури (приблизно160см), який був в гаражі для зняття мотора і т. д. в результаті вийшов чудовий "ричаг":

і справа пішла. гайки відкрутились.
2) Залазимо під авто і привідкручуєм гайки шарової:

3) Піднімаємо авто і ставимо на якісь опори..
4) Знімаємо колесо, відкручуємо гальмівний шланг (краще це робити Спеціально ключем для торм. трубок)
5) Відкручуємо болти стійки:

6) Відкручуємо гайку ступиці і знімаємо все разом (кулак + ступиця і т.д)
7) Відкручуємо 3 гайки на стакані (у мене на розпорці) і ловимо стойку знизу.

8) і ось що у нас виходить:

проробляємо теж з другої сторони

Також раджу за день до розбирання попшикати все ведешкою.

Авто так і стояло до сьогодні. сьогодні займався стойками попереду ще переварка кріплень під ваз кулак і відправка Вадозу на прокачку.
Всім дякую за увагу якщо є питання або побажання висловлюйте, з радістю відповім *DRINK* .
__________________
Бортовичок:
http://www.drive2.ru/cars/zaz/1103/1103/twister-lviv/
Twister вне форума   Ответить с цитированием