![]() |
|
|||||||
| Бортовой журнал Бортовой журнал |
|
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
|
#2 |
|
Адрес: Львів
Сообщений: 59
Машина: Славута
Длина: 1970мкм
Диаметр: 0мм
|
Всім привіт. Нарешті лід рухнувся. 22,08 вирішив починати переробляти передок загнав авто а гараж, відкрутив гайки кріплення коліс і почав брати за відкручування гайок ступиці 2 години секаса і результату 0 прийшов додому давай гуглити. і зрозумів що я не один такий. довелося просити допомогу в тата,а іменно щоб він дістав інструмент. ітак напишу інструкцію що до чого і як ...
п.с. сам користувався звітом Andriyxa-dir (Dir) за що йому СПАСИБІ! на пам'ять: ![]() РОЗБІР: 1) Поки авто стоїть на землі зриваємо (привідкручуєм) гайки кріплення коліс і також гайки ступиці як я вже говорив гайку ступиці мені просто так в перший день відкрутити не вдалося, на снаступний день батя приніс ключ від газелі (на 27) а я тим часом обточив болгаркою здоровенний шматок арматури (приблизно160см), який був в гаражі для зняття мотора і т. д. в результаті вийшов чудовий "ричаг": ![]() і справа пішла. гайки відкрутились. 2) Залазимо під авто і привідкручуєм гайки шарової: ![]() 3) Піднімаємо авто і ставимо на якісь опори.. 4) Знімаємо колесо, відкручуємо гальмівний шланг (краще це робити Спеціально ключем для торм. трубок) 5) Відкручуємо болти стійки: ![]() 6) Відкручуємо гайку ступиці і знімаємо все разом (кулак + ступиця і т.д) 7) Відкручуємо 3 гайки на стакані (у мене на розпорці) і ловимо стойку знизу. ![]() 8) і ось що у нас виходить: ![]() проробляємо теж з другої сторони ![]() Також раджу за день до розбирання попшикати все ведешкою. Авто так і стояло до сьогодні. сьогодні займався стойками попереду ще переварка кріплень під ваз кулак і відправка Вадозу на прокачку. Всім дякую за увагу якщо є питання або побажання висловлюйте, з радістю відповім *DRINK* . |
|
|
|