Тема: выхлопная
Показать сообщение отдельно
Старый 07.09.2012, 10:44   #327
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,235
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 27040мкм
Диаметр: 40мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Kulibin1102 Посмотреть сообщение
Так а шайба сдесь при каких делах????
Від шайби відбивається хвиля в напрямку цилінда в якому відбувається випуск (фактично хвиля іде до всіх циліндрів, але нас цікавить тільки той у якому відбувається випуск), та повертається в зворотньому напрямку вже з більшою швидкістю (швидкості додають гази що випускаються з циліндра) перед відкриттям впускного клапану (перед початком продувки) створюючи розрідження у циліндрі як і при прямоточній системі. Я так думаю. Короче кажучи все те саме, тільки труби потрібно менше, тому і на вазах резонатор стоїть далеко, в таврії через малий тонель місця там мало, тому вирішити поставити резонатор з шайбою зразу після штанів.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием