Цитата:
Сообщение от Johni
По очереди
2barbos: 1ну раз на то пошло,"тёплое и мягкое,2 и 4 такта" 1цилиндр, на него можна посчитать и сделать, на 2- и более горшковый мотор-нереально в одном вып.коллекторе.
|
Цілком реально, і при цьому довжина труб потрібна меньша, так як вихлоп робиться одним циліндром, а зворотня хвиля повертається в наступний по черзі роботи циліндр.
Цитата:
Сообщение от Johni
2Володимир: а впуск і вихлоп відбуваються за один такт. - немного не так: 1такт впуск-сжатие,2такт: рабочий ход-выпуск. Мотор работает и без резонатора, но с ним можна работать на богатых смесях БЕЗ ПЕРЕЛИВА СВЕЧЕЙ, что позволяет существенно поднять мощность двигателя.
|
Щось мені підказує що ти не до кінця розбрався в роботі двотактного двигуна.
1 такт. Поршень іде вверх, в камері згорання стискається робоча суміш, а в картері колінчатого валу відбувається розрідження, коли поршень доходить до ВМТ, вікно що сполучене з карбюратором опиняється нижче поршня, і робоча суміш за рахунок розрідження заповняє порожнину картера колінчатого валу.
2 такт. Відбулося запалювання робочої суміші і поршень іде вниз (робочий хід). При цьому в картері колінчатого валу робоча суміш стискається. Спочатку з рухом поршня до НМТ відкривається випускне вікно і відпрацьовані гази летять в вихлопну трубу, а потім відкриваються впускні вікна сполучені з картером колінчатого валу, і за рахунок тиску у картері колінчатого валу, робоча суміш заповняє камеру згоряння. Якщо немає резонатора а стоїть пряма труба, то разом з вихлопними газами буде вилітати частина робочої суміші, так як у випускному вікні буде створюватись певне розрідження, а якщо стоїть шайба, то зворотня хвиля повертається до циліндра в момент наповнення робочою сумішшю, і вся робоча суміш залишається у циліндрі за рахунок тиску створеного зворотньою хвилею.