Показать сообщение отдельно
Старый 10.11.2012, 09:26   #2
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,235
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 27040мкм
Диаметр: 40мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Yurasvs Посмотреть сообщение
Я считаю подвесной насос это благо, а не порок. В случае чего поменять его можно прямо в поле за 15 минут, имея только пару гаечных ключей и коврик-подстилку. А почему гудит, и что надо делать чтоб не гудел, я писал выше. У меня простой китаец за 180грн слышен только когда мотор не работает, на ходу не слышно из кабины.
Щоби не гудів насос, потрібно ізолювати від кріплення паливний фільтр. Я в себе замість резини поставив поролон, і на стиках хомута підставив гайки щоби хомут його не так сильно зжимав.

Інформація перевірена 100%. В мене стоїть насос БОШ, то коли міняв паливний фільтр, я подумав що раз у мене такий крутий насос, то можна повернутися до стандартного кріплення фільтру, в результаті знову почув гудіння. Після заміни резинок на поролон, знову тишина.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием