Показать сообщение отдельно
Старый 24.07.2013, 12:13   #2857
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,197
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 26600мкм
Диаметр: 39мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Storag Посмотреть сообщение
MEMZ под 76-й серийно ставили на инвалидки.
Движок 1,1 мало склонен к детонации, я на своем к примеру не могу на 92-м добиться детонации при тапке в пол на скорости 50, как ни крути трамблер. В России (кргда в гости ездил лет 10 назад) лил себе 80-й, машина ехала лучше чем на нашем 92-95, но это у нас такой бензин Хороший бензин у нас только если живеш близко к НПЗ.
Для 76-го бензину поршня мемз мають спеціальну виточку. Колись в журналах "За рулем" після випуску таврії писали, що завдяки проточкам під клапани в циліндрі відбувається завихрення, через що двигун стійкий до детонації на низькооктановому бензині.

На 80-му двигун 1,1 дійсно краще їхав, кому цікаво можете перевірити, єдиний мінус, що 80-ий має багато сірки, яка відкладається на свічках. Крутив в себе запалювання в плюс, то стуку пальців так і не почув.

http://avtozapchasti-zaz.uaprom.net/...memz-2451.html
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума