Власне фотки.
Перехідник вигляд зверху. Приварені шайби на чашці тільки для початковоро становлення щоби перехідник став по центру.
Перехідник вигляд знизу.
Так виглядає якщо поставити на опору.
Відбійник на чашці, в пріороопорі задумано що упор відбійника має бути на резиновій опорі що кріпиться до кузова, я щоби не порушуючи геометрії підвіски зробив так що відбійник має упор на чашці перехіднику.
Опора в зборі.
Це вже на машині, з сторони амортизатора чашки не ставив, так як на ній не буде робитись упор відбійника, тай з двома чашками не вистарчить різьби для гайки. Тепер думаю як законтрогаїти саму гайку, так як на гровер місця нема, то можливо зроблю отвір на кінці штоку і засуну шплінт.