![]() |
|
|||||||
| Технический тюнинг двигатель, ходовая, и т.д. |
|
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
|
#10 |
|
Власне фотки.
Перехідник вигляд зверху. Приварені шайби на чашці тільки для початковоро становлення щоби перехідник став по центру. ![]() Перехідник вигляд знизу. ![]() Так виглядає якщо поставити на опору. ![]() Відбійник на чашці, в пріороопорі задумано що упор відбійника має бути на резиновій опорі що кріпиться до кузова, я щоби не порушуючи геометрії підвіски зробив так що відбійник має упор на чашці перехіднику. ![]() Опора в зборі. ![]() Це вже на машині, з сторони амортизатора чашки не ставив, так як на ній не буде робитись упор відбійника, тай з двома чашками не вистарчить різьби для гайки. Тепер думаю як законтрогаїти саму гайку, так як на гровер місця нема, то можливо зроблю отвір на кінці штоку і засуну шплінт.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
|
|
|
|