Показать сообщение отдельно
Старый 19.11.2013, 16:57   #152
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,201
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 26600мкм
Диаметр: 39мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Шурикен Посмотреть сообщение
На максимальных оборотах разряжение в колекторе минимальное.
Це залежно як нажати на газ, максималка може бути і при 25% відкраття дроселя і при 100%. Тому в першому випадку розрідження в колекторі буде великим що свідчить про те що двигун працює з мінімальною нагрузкою, тобто в економ режимі, а в другому розрідження буде мінімальним, що свідчить що двигун працює в потужному режиму, ось тут і буде відкриватися клапан для додаткової подачі бензину, так як недостатнє розрідження під мембрамною щоби стиснути пружинку. Так само буде працювати і на інших обертах, тому що незалежно які оберти, а в залежності від потужності тиск в ресивері міняється.

При запуску двигуна клапан буде відкритим тільки якщо натиснути на газ, інакше тільки під час першого оберту двигуна, далі розрідження його закриє.

Якщо є сумніви, то кілька постів раніше я давав вирізку з книжки по солексу, там написано те саме тільки в трохи стислішій формі.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием