![]() |
|
![]() |
#1 |
Адрес: Горловка,Донбасс
Возраст: 44
Сообщений: 220
Машина: Привидение с мотором 1.2 (110217)
Длина: 1620мкм
Диаметр: 22мм
|
![]()
Вы это сами придумали или как?Не вводите людей в заблуждение,клапан ЭМР работает при запуске мотора и открытии 2-й камеры,на средних оборотах он закрыт.На максимальных оборотах разряжение в колекторе минимальное.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Це залежно як нажати на газ, максималка може бути і при 25% відкраття дроселя і при 100%. Тому в першому випадку розрідження в колекторі буде великим що свідчить про те що двигун працює з мінімальною нагрузкою, тобто в економ режимі, а в другому розрідження буде мінімальним, що свідчить що двигун працює в потужному режиму, ось тут і буде відкриватися клапан для додаткової подачі бензину, так як недостатнє розрідження під мембрамною щоби стиснути пружинку. Так само буде працювати і на інших обертах, тому що незалежно які оберти, а в залежності від потужності тиск в ресивері міняється.
При запуску двигуна клапан буде відкритим тільки якщо натиснути на газ, інакше тільки під час першого оберту двигуна, далі розрідження його закриє. Якщо є сумніви, то кілька постів раніше я давав вирізку з книжки по солексу, там написано те саме тільки в трохи стислішій формі.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
|
![]() |
![]() |