Цитата:
Сообщение от Шурикен
Опять придумали,не раскрутится мотор до максималки от 25% открытого дросселя,при открытии заслонки процентов на 60-65,т.е. на грани открытия заслонки 2-й камеры,мотор раскручивается гдето до 4500 об/мин.Хотите больше-давите на газ,открывайте 2-ю камеру,вот тогда разряжение в коллекторе ещё больше упадет и откроется клапан ЭМР.
|
Можливо, тоді двигун перейде в потужний режим, не розумію де я збреха.
Але всерівно, залишається питання при якому тиску в колекторі відкривається клапан, можливо він на такому розрідженні і не відкриється.
Цитата:
Сообщение от Шурикен
Книги-это хорошо,только у того-же Фучаджи зазор между поплавком и прокладкой крышки карба-4.5 мм,шо на 3.5 мм меньше нормы.
|
Хто уважно читав Фучаджи, той замітив, що 4,5 мм міряється коли шарик не втоплений а язичок тільки но торкається шарика, там навіть спеціально виноску зробили збільшеного малюнка, а в книжці по солексу 1 мм міряють коли шарик вже втоплено. Так що і там і там правильно.