Показать сообщение отдельно
Старый 11.11.2014, 10:27   #3
Віталій twvet
 
Віталій twvet
 
Адрес: Хмельницький
Возраст: 41
Сообщений: 95
Машина: ЗАЗ 1140
Длина: 1210мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию Двохконтурне запалювання на основі трамблера ВАЗ.

Система двохконтурного запалювання на основі контактного трамблера ВАЗ. Рідний індуктивний трамблер стал жити своїм життям, провода вмирали по одному, а іскра на свічці була майже не помітна. Почав з переробки трамблера, ВАЗівський підходить прекрасно. Шліци на валу, напрямок обертання однакові. На ВАЗівськом трамблері обрізав посадочне місце. Креслив на коліні, але думаю буде зрозуміло.
Після підгонки по місцю, замінив площадку контактів на площадку для ДХ (по Травникову).
Виставив ДХ, та була виточена і встановлена шторка.
Шторку кріпив до площадки грузиків.

Живлення і управління:
— комутатори VTN 3260.3734
— котушки ЗМЗ 406
— ВВ провода ЗАЗ 968 багатожильний - мідь (наші Кам. Подільскі)
Виточена бронзова втулка для фіксації вала.
Тепер іскрой можна прикурювати) Мотор давно так рівно не працював, тяга на низах бомба, можна на холостому трогатись.

https://www.youtube.com/watch?v=Sk3w6QBcqQw






















Ціна питання: 400 гривень.
__________________
Чужі помилки у нас перед очима, а свої за спиною.
Віталій twvet вне форума   Ответить с цитированием