![]() |
|
|||||||
| Бортовой журнал Бортовой журнал |
|
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
|
#22 |
|
Адрес: Хмельницький
Возраст: 41
Сообщений: 95
Машина: ЗАЗ 1140
Длина: 1210мкм
Диаметр: 0мм
|
Система двохконтурного запалювання на основі контактного трамблера ВАЗ. Рідний індуктивний трамблер стал жити своїм життям, провода вмирали по одному, а іскра на свічці була майже не помітна. Почав з переробки трамблера, ВАЗівський підходить прекрасно. Шліци на валу, напрямок обертання однакові. На ВАЗівськом трамблері обрізав посадочне місце. Креслив на коліні, але думаю буде зрозуміло.
Після підгонки по місцю, замінив площадку контактів на площадку для ДХ (по Травникову). Виставив ДХ, та була виточена і встановлена шторка. Шторку кріпив до площадки грузиків. Живлення і управління: — комутатори VTN 3260.3734 — котушки ЗМЗ 406 — ВВ провода ЗАЗ 968 багатожильний - мідь (наші Кам. Подільскі) Виточена бронзова втулка для фіксації вала. Тепер іскрой можна прикурювати) Мотор давно так рівно не працював, тяга на низах бомба, можна на холостому трогатись. https://www.youtube.com/watch?v=Sk3w6QBcqQw ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ціна питання: 400 гривень.
__________________
Чужі помилки у нас перед очима, а свої за спиною. |
|
|
|