![]() |
|
Бортовой журнал Бортовой журнал |
![]() |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
![]() |
#1 |
Адрес: Украина
Сообщений: 189
Машина: ЗАЗ 1102 - 2003 г.в.
Длина: 1310мкм
Диаметр: 29мм
|
![]()
где и почем покупал фланцы н.о.?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Адрес: Хмельницький
Возраст: 40
Сообщений: 95
Машина: ЗАЗ 1140
Длина: 1210мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
у нас на авторинку, б.у. диски і фланці - 300 грн.
__________________
Чужі помилки у нас перед очима, а свої за спиною. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Адрес: Хмельницький
Возраст: 40
Сообщений: 95
Машина: ЗАЗ 1140
Длина: 1210мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Давно не писав. Що зроблено:
-встановив захист двигуна, замінив вихлоп. Захист кріпив на двосторонні болти для зручності демонтажу ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -пережив одну п'ятницю 13-того)) Їду значить на роботу (везу начальниці вазон на день народження), йде дощ. Зупинився на ж/д переїзді, бачу дивний димок з під капота ![]() одразу промайнули погані думки, що вогнегасник в багажнику)) ![]() Швидко скинув клему і поніс вазон під дощем на роботу)) А це те чим я займався на другий день: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Причиною були дроти від "лягушки" задньої передачі, які відломались і коротили на КПП. Викинув трохи лишніх дротів які нікуди не йшли. Продовження в наступному пості.
__________________
Чужі помилки у нас перед очима, а свої за спиною. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Адрес: Хмельницький
Возраст: 40
Сообщений: 95
Машина: ЗАЗ 1140
Длина: 1210мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Замінив усі сайленти. Використовував набір з шматків труб різного діаметру та свинячий жир (в народі смалець)). Трохи компенсував просівші передні пружини, поставив по дві проставки.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
Чужі помилки у нас перед очима, а свої за спиною. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Адрес: Хмельницький
Возраст: 40
Сообщений: 95
Машина: ЗАЗ 1140
Длина: 1210мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Якось помітив, що під капотом трохи чути бензином. Вирішив зняти кришку карба. Коли зняв помітив відломане вухо поплавка. Ремонтував епоксідкою.
![]() Але не став надіятись на епоксідку, почав шукати заміну. Знайшов аж два)) ![]() ![]() ![]()
__________________
Чужі помилки у нас перед очима, а свої за спиною. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Адрес: Хмельницький
Возраст: 40
Сообщений: 95
Машина: ЗАЗ 1140
Длина: 1210мкм
Диаметр: 0мм
|
![]() ![]() Значить так) Трохи про конструкцію приводів коліс на ТавроФіатах. Зовнішні ШРУСи від таврії. Внутрішні від Фіата типу Tripod працюють на конічних частинах шестерень диференціала, смащуются маслом з КПП. Помітив підтікання масла на полуосях, при перевірці пильників виявив тріщини і розриви. Було прийнято рішення міняти. Заказав пильники: Malo — лівий 6146, правий 6147. Три роки назад міняв масло, лив BP Energear синтетику (купляв 4 л за 329 грн.), а тепер залив ТАД 17и (3,3л за 210 грн). Такие тепер ціни)) Цікавий момент — на ВР я коробки не чув, а тепер на ТАДі чутно легкий гул. (Ну і біс з ним))) Леву полуось перебрав швидко, чомусь не було стопорного кільця в зовнішньому ШРУСі ![]() а ось с правою виникли проблеми. На одній обоймі трипода виявив тріщину. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ризикувати не став, заказав новий. Так як маркувань ніяких не було, заказав те що підходило по размірам: 20 шліців, ролік — 32 мм. Вибір пав на самий дешевий — Patron PTD 002. Стояв схожий на birth 3384. Також замінив дві обірвані шпильки кріплення попречини до КПП, тепер двигун не перекошуе. Машинка до зими готова. Price tag: 600 грн.
__________________
Чужі помилки у нас перед очима, а свої за спиною. Последний раз редактировалось Віталій twvet; 04.11.2015 в 21:35. |
![]() |
![]() |