ТАВРОФОРУМ

Вернуться   ТавроФорум > Технические вопросы > Бортовой журнал

Бортовой журнал Бортовой журнал

Ответ
 
Опции темы Поиск в этой теме Опции просмотра
Старый 12.11.2014, 11:03   #1
zefvs
 
zefvs
 
Адрес: Украина
Сообщений: 189
Машина: ЗАЗ 1102 - 2003 г.в.
Длина: 1310мкм
Диаметр: 29мм
По умолчанию

где и почем покупал фланцы н.о.?
zefvs вне форума   Ответить с цитированием
Старый 13.11.2014, 10:13   #2
Віталій twvet
 
Віталій twvet
 
Адрес: Хмельницький
Возраст: 40
Сообщений: 95
Машина: ЗАЗ 1140
Длина: 1210мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от zefvs Посмотреть сообщение
где и почем покупал фланцы н.о.?
у нас на авторинку, б.у. диски і фланці - 300 грн.
__________________
Чужі помилки у нас перед очима, а свої за спиною.
Віталій twvet вне форума   Ответить с цитированием
Старый 06.10.2015, 16:35   #3
Віталій twvet
 
Віталій twvet
 
Адрес: Хмельницький
Возраст: 40
Сообщений: 95
Машина: ЗАЗ 1140
Длина: 1210мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию Звіт за 2015 рік, але ще не все)

Давно не писав. Що зроблено:
-встановив захист двигуна, замінив вихлоп. Захист кріпив на двосторонні болти для зручності демонтажу






-пережив одну п'ятницю 13-того))
Їду значить на роботу (везу начальниці вазон на день народження), йде дощ. Зупинився на ж/д переїзді, бачу дивний димок з під капота

одразу промайнули погані думки, що вогнегасник в багажнику))

Швидко скинув клему і поніс вазон під дощем на роботу))
А це те чим я займався на другий день:








Причиною були дроти від "лягушки" задньої передачі, які відломались і коротили на КПП. Викинув трохи лишніх дротів які нікуди не йшли.
Продовження в наступному пості.
__________________
Чужі помилки у нас перед очима, а свої за спиною.
Віталій twvet вне форума   Ответить с цитированием
Старый 06.10.2015, 16:43   #4
Віталій twvet
 
Віталій twvet
 
Адрес: Хмельницький
Возраст: 40
Сообщений: 95
Машина: ЗАЗ 1140
Длина: 1210мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию Звіт за 2015 рік, але ще не все)

Замінив усі сайленти. Використовував набір з шматків труб різного діаметру та свинячий жир (в народі смалець)). Трохи компенсував просівші передні пружини, поставив по дві проставки.










__________________
Чужі помилки у нас перед очима, а свої за спиною.
Віталій twvet вне форума   Ответить с цитированием
Старый 06.10.2015, 16:51   #5
Віталій twvet
 
Віталій twvet
 
Адрес: Хмельницький
Возраст: 40
Сообщений: 95
Машина: ЗАЗ 1140
Длина: 1210мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию Звіт за 2015 рік, але ще не все) WEBER

Якось помітив, що під капотом трохи чути бензином. Вирішив зняти кришку карба. Коли зняв помітив відломане вухо поплавка. Ремонтував епоксідкою.

Але не став надіятись на епоксідку, почав шукати заміну. Знайшов аж два)) Ще з заводскими прокладками, одразу поміняв кришку.

__________________
Чужі помилки у нас перед очима, а свої за спиною.
Віталій twvet вне форума   Ответить с цитированием
Старый 04.11.2015, 21:32   #6
Віталій twvet
 
Віталій twvet
 
Адрес: Хмельницький
Возраст: 40
Сообщений: 95
Машина: ЗАЗ 1140
Длина: 1210мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию Техогляд ШРУСів і приводів.


Значить так) Трохи про конструкцію приводів коліс на ТавроФіатах. Зовнішні ШРУСи від таврії. Внутрішні від Фіата типу Tripod працюють на конічних частинах шестерень диференціала, смащуются маслом з КПП.
Помітив підтікання масла на полуосях, при перевірці пильників виявив тріщини і розриви. Було прийнято рішення міняти.
Заказав пильники: Malo — лівий 6146, правий 6147.

Три роки назад міняв масло, лив BP Energear синтетику (купляв 4 л за 329 грн.), а тепер залив ТАД 17и (3,3л за 210 грн). Такие тепер ціни)) Цікавий момент — на ВР я коробки не чув, а тепер на ТАДі чутно легкий гул. (Ну і біс з ним)))
Леву полуось перебрав швидко, чомусь не було стопорного кільця в зовнішньому ШРУСі WTF?

а ось с правою виникли проблеми. На одній обоймі трипода виявив тріщину.











Ризикувати не став, заказав новий. Так як маркувань ніяких не було, заказав те що підходило по размірам: 20 шліців, ролік — 32 мм. Вибір пав на самий дешевий — Patron PTD 002.

Стояв схожий на birth 3384.

Також замінив дві обірвані шпильки кріплення попречини до КПП, тепер двигун не перекошуе.
Машинка до зими готова.

Price tag: 600 грн.
__________________
Чужі помилки у нас перед очима, а свої за спиною.

Последний раз редактировалось Віталій twvet; 04.11.2015 в 21:35.
Віталій twvet вне форума   Ответить с цитированием
Ответ


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 10:33. Часовой пояс GMT +3.


Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.