![]() |
|
|||||||
| Бортовой журнал Бортовой журнал |
|
|
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
|
|
|
#1 |
|
Крымский модератор
|
А как работают указатели температуры и топлива, или они родные остались?
__________________
Мой бортовик http://tavria.org.ua/forum/showthrea...01#post3428701 |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Адрес: Хмельницький
Возраст: 40
Сообщений: 95
Машина: ЗАЗ 1140
Длина: 1210мкм
Диаметр: 0мм
|
Так, показометри рідні.
__________________
Чужі помилки у нас перед очима, а свої за спиною. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Крымский модератор
|
Ясно, спасибо.
__________________
Мой бортовик http://tavria.org.ua/forum/showthrea...01#post3428701 |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Адрес: Хмельницький
Возраст: 40
Сообщений: 95
Машина: ЗАЗ 1140
Длина: 1210мкм
Диаметр: 0мм
|
В мене встановлений карб. Weber 32 MGV 38 (він же 32 ICEV, з деякими відмінностями). Так як відсутня "маслопомийка" і походу за 60000 він чистився один раз, вирішив зробити чистку. Ремкомплекту у мене небуло, тому повністю не розбирав.
Зняв нижню частину і дросельну заслонку, викрутив жекльор хх. Промивав з допомогою двох балонів "розїдайки" RANWAY R6801. Після зняття і огляду, виявив забиті: вакуумний канал вентиляції картерних газів (прийшлось пробивати мандреном), всі (4) перехідних отвори емульсийного каналу холостого ходу (ті що виходять біля заслонки). А також відкручений кулачок прискорюючого насоса. При установці жекльор хх закручувати не до упора, а так щоб канал в жекльорі співпав з каліброваним повітряним каналом! інакше мотор буде глохнути на хх. Регулювати при роботі. В результаті гвинт якості скрутив на 1,5 оберти, а кількості закручений тільки на півоберта. Холостий хід рівний, по тахометру 800 обертів. Чого і добивався))) Кому цікаво конструкція і настройка карбюраторів рекомендую подивитись відео цих людей: www.youtube.com/user/karbnail www.youtube.com/user/WerwWolf666 Ціна питання: 60 гривень.
__________________
Чужі помилки у нас перед очима, а свої за спиною. Последний раз редактировалось Віталій twvet; 09.08.2013 в 09:05. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Адрес: Хмельницький
Возраст: 40
Сообщений: 95
Машина: ЗАЗ 1140
Длина: 1210мкм
Диаметр: 0мм
|
Так як кріплення стандартної каструлі мене не влаштовувало, до того ж резинка ущільнення порвалась в хлам, вирішив "заколхозити" фільтр 2112.
Всі шви заробляв холодною сваркою. Результат: -кращий доступ до свічок та карбьюратора, -більша площа фільтруючого елементу, -динаміка на високих обертах, -легкий і швидкий демонтаж. Ціна питання - 145 грн.
__________________
Чужі помилки у нас перед очима, а свої за спиною. Последний раз редактировалось Віталій twvet; 15.08.2013 в 17:46. Причина: Добавил фото. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Крымский модератор
|
Красиво все получилось, вот только я не понял как вы закрепили на карбюраторе черепаху?
__________________
Мой бортовик http://tavria.org.ua/forum/showthrea...01#post3428701 |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Адрес: Хмельницький
Возраст: 40
Сообщений: 95
Машина: ЗАЗ 1140
Длина: 1210мкм
Диаметр: 0мм
|
Цитата:
__________________
Чужі помилки у нас перед очима, а свої за спиною. Последний раз редактировалось Віталій twvet; 15.08.2013 в 17:45. Причина: Добавил фото. |
|
|
|
|