Показать сообщение отдельно
Старый 15.02.2015, 23:25   #2191
Lambert
 
Lambert
 
Адрес: Київ, Борщагівка
Возраст: 44
Сообщений: 3,108
Машина: ZAZ 1142 903cc 1995
Длина: 2810мкм
Диаметр: 37мм
Отправить сообщение для Lambert с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Kvarz Посмотреть сообщение
О-о, сколько заблуждений.
Видимо дальше в моторных топливах, чем октановое число, вы не пошли.

А знаете ли вы, насколько меняется октановое число сжиженного газа, от содержания в нем бутана?
А ведь из года в год, от сезона к сезоны, содержание его меняется.

И что касаемо сжиженного газа, применение ОЧ весьма некорректно.

И еще вопросик: подумайте о пределах горения смесей бензина, и пропан-бутана.

И не подумайте, не дай бог, что я пытаюсь навязать мысль, что для спг двигателей, не требуется доводка двигателя. Я пытаюсь вам донести, что именно для мемзомотора, намного практичней эксплуатировать сток, с минимальными доработками в плане коррекции опережения зажигания.
Тут ви праві - я не надто підкований в теоретичних властивостях різних типів палива. Але я хоч і повільно, та вчуся
Прив'язку до ОЧ я роблю хоч би й з-за того, що як не крути - а це одна з найголовніших характеристик палива. І в контексті роботи бензинового двигуна на пропан-бутані без модернізації це має значення, бо наскільки мені відомо - саме від ОЧ залежить час горіння суміші, за інших рівних умов. А саме тут і сидить головна проблема - газ ми маємо стиснути сильніше, щоб він згорів швидше. А за умови стоку - не можемо. Відтак ідуть в дію напівміри - задерти кут запалювання ще вище, перезбагатити заряд ще сильніше щоб температуру знизити тощо

Про межі горіння - тут я вам не конкурент, пояснюйте ви.
Я знаю лише що за рівних умов пропанову суміш підпалити зазвичай складніше
__________________
Horsepower is - how fast you hit the wall. Torque is - how far you take the wall with you
Lambert вне форума